• Ik zat net even op mijn moeders mobiel (mijn moeder heeft een modernere mobiel dan ik, fml) en keek nogal verbaasd op toen ik zag dat mijn template paars was.
    Dit is hoe mijn template er op mijn laptop uitziet (blauw dus, zoals mijn bedoeling was) :



    Als ik me niet vergis, had iemand anders een tijdje geleden ook een topic over zoiets dergelijks aangemaakt. Zouden jullie mij misschien kunnen vertellen welke kleur mijn template op jullie computer/whatever heeft? Paars is stom >:C


    i put the fun in funeral

    Ik zie het gewoon zoals jouw screenshot (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik zie het gewoon zoals jouw screenshot (:


    comfort in c h a o s

    Eledhel schreef:
    Ik zie het gewoon zoals jouw screenshot (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Eh, als ik niet heel erg kleurenblind ben, is jouw template paars. Een soort van lila. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hiddlestons schreef:
    Eh, als ik niet heel erg kleurenblind ben, is jouw template paars. Een soort van lila. XD


    maarrr

    Eledhel schreef:
    Ik zie het gewoon zoals jouw screenshot (:


    Dus ja xD Tis als je screenshots, maar dat vind ik zelf wel een beetje lila meer zijn^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Hiddlestons schreef:
    Eh, als ik niet heel erg kleurenblind ben, is jouw template paars. Een soort van lila. XD


    Maaaar zie jij 'm dus hetzelfde als op mijn printscreen? D:


    i put the fun in funeral

    dance4ever schreef:
    (...)

    Dus ja xD Tis als je screenshots, maar dat vind ik zelf wel een beetje lila meer zijn^^


    Nee joh, da's toch geen paars? Ik noem dat toch echt blauw!


    i put the fun in funeral

    Hier precies zoals op je screenshot, op mijn mobiel iets meer richting paars.
    Het hangt ook af van de browser en het scherm van je mobiel, dus het is vrij normaal dat het er iets anders uitziet ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is zo ongelofelijk paars O-O


    quidquid excusatio prandium pro

    't Ziet eruit zoals jouw print screen. ^^


    Let the Night embrace you

    Audacity schreef:
    (...)

    Maaaar zie jij 'm dus hetzelfde als op mijn printscreen? D:

    Ik zat zonet op mijn telefoon en daar leek hij veel paarser dan op de laptop. D:
    WEIRD.
    Maar ik zie hem wel hetzelfde als jouw printscreen nu. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eledhel schreef:
    Ik zie het gewoon zoals jouw screenshot (:


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ehm, mag ik heel even zeggen dat iedereen gaat zeggen dat die eruit ziet als op de printscreen? :')
    Aangezien het gewoon ligt aan de kleureninstellingen van je pc/mobiel/etc. hoe je de templates ziet (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Ehm, mag ik heel even zeggen dat iedereen gaat zeggen dat die eruit ziet als op de printscreen? :')
    Aangezien het gewoon ligt aan de kleureninstellingen van je pc/mobiel/etc. hoe je de templates ziet (:

    ^ Dit dus. :')


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nayade schreef:
    Ehm, mag ik heel even zeggen dat iedereen gaat zeggen dat die eruit ziet als op de printscreen? :')
    Aangezien het gewoon ligt aan de kleureninstellingen van je pc/mobiel/etc. hoe je de templates ziet (:


    Maar dat wist ik niet :c. Flauw, nu zit ik met een dubieus gekleurde template.


    i put the fun in funeral