• Dit is géén 'stories gezocht' topic, aangezien ik niets zoek om zelf te lezen. Noch is dit een 'story aangeboden' topic. Toch dacht ik dat hij hier het beste hoorde...

    Ik zie de laatste tijd ontzettend veel topics waarin mensen om verhalen vragen en het viel me op dat al die verhalen iets met elkaar gemeen hebben; ze passen (bijna) allemaal in het genre 'romantiek'. Bijna overal komt wel iets met liefde in voor (of het nou het bekende fan/idool verhaal is, of een slash, of zelfs maar een thriller waar wat romantiek in voor komt). Persoonlijk heb ik niet heel veel met romantiek, tenzij het in combinatie met een spannende verhaallijn is, dus vroeg ik me af: hoeveel verhalen op Quizlet hebben nou helemaal niks met romantiek/liefde/relaties te maken?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb daar dus ook een hekel aan. Zo cliché allemaal. Maar als het gewoon een kleine rol speelt, vind ik het niet erg. Of het moet echt ontzettend origineel zijn!


    Believe in yourself.

    Ik heb zowel in mijn verhalen als in het echte leven een hekel aan romantiek. Al dat gezwijmel... Niets voor mij. Ja, mijn hoofdpersonages hebben weleens een vriend(in), maar daar draait het bij mijn verhalen nooit om. Er ligt altijd wel een onderwerp boven dat de overhand neemt.


    Searching heavens for another earth