• Alisha Daniels was 18 jaar, en dacht dat ze nooit liefde zou vinden, tot ze Niall Horan ontmoette, maar als dan haar vader vermoord wordt wijzen alle sporen naar Niall.
    Is hij echt haar vaders moordenaar? of word hij erin geluisd zoals hij zelf beweert. Hun liefde word sterk op de proef gesteld, en het word nog erger als dan ook Alisha's ex-vriendje die Niall een keer hadt bedrijgt dood word aangetroffen in het park.

    Lief dagboek
    Kan Niall echt zo iets doen? Kan hij echt tot zo iets in staat zijn? ik wil hem geloven, echt waar, maar iedere keer als ik in zijn ogen kijk, herinner ik me de ogen van mijn verkrachter...


    Klik hier! veel leesplezier!

    Edit: ik had dus de naam verkeerd geschreven en nu kan ik de titel niet meer aanpassen, maar in het verhaal word er wel al aangepast.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 10:37 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Honestly, Naill?


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    Honestly, Naill?

    jep. this mijn verhaal lievert. maar geen zorgen, ik ga vast ook wel een keer over een andere schrijven.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Het is Niall, darling (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    DragonWings schreef:
    (...)
    jep. this mijn verhaal lievert. maar geen zorgen, ik ga vast ook wel een keer over een andere schrijven.


    Je hebt toch door dat je zijn naam verkeerd spelt, of niet dan?
    En het woord lieverd, just so you know.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Toyfriend schreef:
    Het is Niall, darling (:


    o bedoelde je dat, sorry. ben niet zo'n 1der, had gewoon een idee en dan schrijf ik dat, zal het wel aanpassen.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.