• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingstopic

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 15:41 ]


    ~

    Het is nog maar het "poroloog" hè.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ben al op de helft van seizoen 2. Omfg. Tyler. :9~ _O_


    Chaos is a ladder.

    Step Up 4 was echt amazing. Sean is een verrekt lekkerding:9~


    ~

    Ik verveel en het topic blijft maar dood zijn :x


    Chaos is a ladder.

    Wat een dode boel hier :C

    Het is dood omdat het vakantie is en er nu geen voetbal is :(


    ~

    Klopt

    Zometeen met papa naar voetbal (:

    Oooh gosh, ik heb nu twee ideeën voor een nieuw verhaal, fuuuuck.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Oooh gosh, ik heb nu twee ideeën voor een nieuw verhaal, fuuuuck.

    Stiekem wil ik ze allebei weten c:


    Chaos is a ladder.

    Zal ze even uittypen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    De zomer van 2012 is bijna zo goed als volledig afgelopen. Het EK is gedaan, de Olympische Spelen zijn afgerond en heel wat sporters zijn er naar huis gegaan met een mooie prijs in de vorm van een beker, medaille of een goed gevulde zak met geld. Nu dit allemaal is afgelopen zit er voor vele sporters nog maar één ding op: Vakantie. Helaas ziet het er voor een aantal sporters anders uit. Sommige hebben het een beetje hoog in hun bol gekregen en worden op verzoek van familieleden en vrienden naar een speciaal kamp gestuurd voor sporters met sterallures.
    Zo ook, [..], een 24-jarige volleybalster wie na haar succesvolle jaar denk dat ze de wereld met één vinger aan kan. Op het kamp ontmoet ze [...], een bekende voetballer - wie ook met een rede in het kamp te vinden is. Is hij net zo erg als de roddelblaadjes beweren, of blijkt het toch mee te vallen?

    De zomer van 2012 is bijna zo goed als volledig afgelopen. Het EK is gedaan, de Olympische Spelen zijn afgerond en heel wat sporters zijn er naar huis gegaan met een mooie prijs in de vorm van een beker, medaille of een goed gevulde zak met geld. Nu dit allemaal is afgelopen zit er voor vele sporters nog maar één ding op: Op vakantie naar een duur kuuroord.
    De ..-jarige [...] denkt na haar vreselijke jaar op de universiteit eindelijk op een welverdiende vakantie te gaan, die haar vader dankzij heel wat connecties heeft geregeld. Eenmaal daar aangekomen, blijken er wat misverstanden te zijn geweest. [...] is geen gast, nee, ze zal haar verblijf moeten verdienen door te werken in het animatieteam. En nu net zijn er een groot aantal voetballers aangekomen met hun verwende kindjes. Zal [..] toch nog haar welverdiende vakantie krijgen?


    En ik moet dan ook nog even kijken welke voetballer ik neem. Zat misschien te denken aan Sergio Ramos of Jordi Alba of zooo, of misschien dat één van jullie nog ideeën heeft?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Amy! Je wilde mijn mening haha. Ik zou voor idee 2 gaan, denk ik haha. Mag ik eerlijk zijn? Ik vind het niet onorigineel, maar ook super geweldig ofzo. Niet gemeen bedoeld hoor! Haha maar met die kindjes vind ik wel weer heel leuk bedacht, dus je moet het gewoon even doen! Oki? (: Jij maakt er vast iets leuks van, want ik ken jou!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barton schreef:
    Amy! Je wilde mijn mening haha. Ik zou voor idee 2 gaan, denk ik haha. Mag ik eerlijk zijn? Ik vind het niet onorigineel, maar ook super geweldig ofzo. Niet gemeen bedoeld hoor! Haha maar met die kindjes vind ik wel weer heel leuk bedacht, dus je moet het gewoon even doen! Oki? (: Jij maakt er vast iets leuks van, want ik ken jou!

    Ik vind ze ook niet geweldig hoooor, maar ach, ik kijk wel en misschien wordt het wel iets heel anders. Ik vind het tweede idee zelf ook leuker. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)

    En ik moet dan ook nog even kijken welke voetballer ik neem. Zat misschien te denken aan Sergio Ramos of Jordi Alba of zooo, of misschien dat één van jullie nog ideeën heeft?


    Volleybal :'D

    Maar idee 2 is leuker a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered