• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vindt je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Hell yeah, hij wil vaker met me afspreken. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Hell yeah, hij wil vaker met me afspreken. :Y)


    Ik ben blij voor je :3


    26 - 02 - '16

    -Jaloers-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ugh... ]:


    26 - 02 - '16

    Het was zoooooooooooo leuk, maar dan moeten die stomme gedachten alles weer verpesten. :c

    Ik hou echt zo veel van je en ik zie ons gewoon samen oud worden. <3


    -

    Ik ben echt benieuwd hoe het zaterdag zal gaan... Mijn hart bonkt als ik eraan denk. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ........


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik voel me klote. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Morgen ga ik emotioneel dood.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is gewoon teveel... Ik wil niet meer op vakantie, ik wil hier niet eens meer zijn. Ik heb gewoon geen zin meer in dit kutleven.


    Your make-up is terrible

    Ik kan niet helemaal goed de woorden formuleren zoals ik wil op dit moment om iets te zeggen, maar misschien moet ik sommige dingen loslaten en niet erop concentreren, dat is het niet waard, hoewel het zo wel voelde.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Alone, forever. Pfft, geduld is een schone zaak.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Die lach op mijn gezicht die jij zo leuk vind, die komt door jou


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb er gewoon genoeg van... Waarom laat niemand mij gewoon gaan?


    Your make-up is terrible