• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vindt je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Ik hou zoveel van je <3


    26 - 02 - '16

    Dít had ik dus echt even nodig. Lekker logeren en nergens meer aan denken. It's been an amazing day <3


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Yaay, had a really awesome day! M'n beste vriendin weer teruggezien na anderhalve maand, alles weer goed met m'n love en veel nieuwe spullen. Awesome <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben een hopeloos en eigenwijs geval. Ik weet echt niet wat hiermee moet. Vond je altijd een leuke jongen, maar sinds die avond is het alleen maar sterker geworden. En nu, nu lijkt het wel anders. Waar zijn de plannen gebleven die we voor deze avond hadden? Waarom gedraag je je zo? Is het omdat je me ziet als een speeltje? Of is het omdat je wel echt interesse in me hebt en je afgewezen voelt? Natuurlijk hoop ik op het laatste, maar ach, ik droom teveel. Ik weet dat het beter is om met je te praten, maar wat moet ik zeggen? Je weet niks over mijn gevoelens. Ik zou me toch alleen maar stom voelen..

    KLZ events sucks ass.

    haathaathaathaathaathaathaat
    (H)


    If you're going to hell, keep going

    Kom alsjeblieft thuis, ik heb je nodig.


    I am an idiot, I move.

    Stop met regenen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zal ik mijn eigenwijsheid gewoon aan de kant dumpen om met je te praten? Ik wil het zo graag, maar mijn eigenwijsheid wilt het maar niet toelaten. Ik ben in een strijd met mijn eigen gevoelens.

    Alsjeblieft, zie me niet als een idioot, en antwoord. Of zo iets. Als je me niet hebt gebruikt. Want dat weet ik niet. Shit. Dat weet ik niet eens. Pleaaaassse, kom me een verjaardagskusje geven vrijdag.


    Food.

    ze is weer weg ): jammer. ik verveel me nu alweer ): mja zin in zaterdag! ;D

    Wat kunnen ze toch enorm klef doen, gelijk kleine kinderen, o-m-g. Een teken dat het niet lang zal duren.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    I'm a war of head vs heart.

    Denk eens een keer na voordat je wat zegt!


    Life is full of fake people

    Londinium schreef:
    Wat kunnen ze toch enorm klef doen, gelijk kleine kinderen, o-m-g. Een teken dat het niet lang zal duren.


    Hoeft niet. Mijn beste vriendin en haar vriendje doen dat nu al negen maanden, ze lijken net twaalf in plaats van zeventien. Om van te kotsen... Sterkte D:

    And I love you. <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.