• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vindt je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Ik haat jullie zo erg. Kunnen jullie je is een keer niet met mijn leven bemoeien? Verdomme.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    waar ben je? =o

    Waarom moet ik weer zo'n kutpersoon ontmoeten? --'


    effort never betrays you

    Waarom moet die irritante sukkel altijd overal bij zijn?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    xxytgipyiptgpl --'


    Has no one told you she's not breathing?

    bguvebduhbeurghvdsubguevd.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Grrr,ik haat het echt. Er is iets,maar ik weet niet wat. Ik kan wel gillen. Ik wéét dat er iets is,maar ik kan de vinger er niet op leggen. Zo frustrerend.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik verveel me en het is vakantie maar ik verveel me. En ik voel me alleenig :x


    Aan niets denken is ook denken.

    Je zou een heel verhaal kunnen maken met al die zinnen in dit topic. Nee, meerdere verhalen. Of één verhaal wat heel onsamenhangend wordt want al die zinnen staan los van elkaar. En ik vraag me bij haast iedere zin af wat het precieze probleem is en van waaruit het is ontstaan..


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb koppijn en heb honger--''


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    Hoe vaak moet ik het jullie nog duidelijk maken! God is niet voor mij wat het voor jullie is. Ik ga niet bidden omdat jullie dat graag willen. Ik voel er niets bij, helemaal niets! Ga me dan vooral niet dwingen. Seriously, just leave me the fuck alone!


    26 - 02 - '16

    Rizzoli schreef:
    Je zou een heel verhaal kunnen maken met al die zinnen in dit topic. Nee, meerdere verhalen. Of één verhaal wat heel onsamenhangend wordt want al die zinnen staan los van elkaar. En ik vraag me bij haast iedere zin af wat het precieze probleem is en van waaruit het is ontstaan..


    Haha, ja dat klopt wel. Soms kan ik er wel wat uithalen maar andere momenten vraag ik me ook wel af wat er achter zit :p


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Haha, ja dat klopt wel. Soms kan ik er wel wat uithalen maar andere momenten vraag ik me ook wel af wat er achter zit :p


    Ja haha, best wel grappig (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    ik verveel me ):

    Koppijn, heel moe en wil slapen alleen moet tot kwart voor tien wachten met slapen--''

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:02 ]


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.