• Hier kun je al je frustraties kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of vindt je jouw ijsje niet lekker smaken?
    Schrijf het dan hier lekker van je af.

    Ik wil gewoon het beste voor iedereen..


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik wil zo graag iemand bij me. Iemand die me een knuffel geeft en me vertelt dat het allemaal wel goed komt, want op dit moment heb ik er geen vertrouwen meer in. Alles gaat fout en ik weet niet wat ik moet doen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Waar ben ik aan begonnen?!


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Er is 0% kans dat ik ooit mijn bias ontmoet TT_TT


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik HAAT verplichtingen.

    Ik hou van verhuizen, maar ik haat inpakken en de chagrijnigheid eromheen.


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Ugh..


    26 - 02 - '16

    Ik wil gewoon rust en weg van alle problemen, want ik heb geen idee hoelang ik dit nog vol ga houden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Damnit, mijn zus is weg, ik weet niets, mijn ouders weten niets. Waar hangt ze toch uit?

    soaw;fhjoihsiofhj gvd

    Heb ik wel de juiste keuze gemaakt?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    TOM DALEY, YOU BABE, WHAT IS AIR? Omygod, I love yooouuu, so proud. Goossh. ASDFGHJKL:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:42 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sigh..


    26 - 02 - '16

    Nieve schreef:
    TOM DALEY, YOU BABE, WHAT IS AIR? Omygod, I love yooouuu, so proud. Goossh. ASDFGHJKL:


    THIS OMG TOM. YOU CAN DO THIS I LOVE YOU SO MUCH. WE'RE SO PROUD OF YOU.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Why de fuck moet ik het weer verpesten, kan ik geen sociaal wezen zijn zoals de rest van de mensen hier op aarde.

    Why cant I see when I have to shut the fuck up.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'