• Haha ik zou wel eens willen weten hoe jullie zoude reageren als je Th tegenkomt op straat.?


    Ten eerste zou ik in iedergeval niet rustig kunnen blijven en dan wel miss zo stil blijven staan dat ze me gewoon weer voorbij lopen zoiets zou het bij mij wel zijjnXD

    Nou jullie!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Flauwvallen =) Nee, toch nie..
    K denk dak et eerst zelf nie zou geloven en dan vragen aan me vriendinnen om me een mep te geven en als dan blijkt dak nie slaap zou ek der dichter bij gaan staan en proberen aan een handtekening te komen ofzo .. =D

    x


    Turning up the volume

    geen idee, ik denk gillen en er naar toe ofzeuw. of keihard monsoon zingen en dan kijken of het op valt dat ik fan ben:P


    You'd took my breath but I'll survive.

    lijkt me te vet om mee te make duss k zou ht nie gelove k zou neer valle mja uhm eerst kijke of ze het wel zijn eah nn dan in de buurt kome verder weet k nog nixx:S


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Ik zou naar ze toe gaan en hallo zeggen.
    Daarna meteen naar een zijstraat rennen naar op mn haller hardst gillen.
    Dan weer naar TH toe lopen en vragen hoe het gaat:P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Ik zou het niet geloven,, en denken dat ik een straffere bril ofzo nodig heb ofda ik hallucineerxD
    En als andere mensen zeggen dat ik toch gelijk zou hebben en dat ze er dus werkelijk staan zou ik beginn freaken denk ikxD^^


    Get outta my head!

    Ö ksou nii weten

    gillen? iig handtekening vragen ensoo:PxD

    ksou werkelijk nii weten,,,ben self ook wel bnieuwd wak dan sou doen?


    Why don't you break my heart

    Ö ksou nii weten

    gillen? iig handtekening vragen ensoo:PxD

    ksou werkelijk nii weten,,,ben self ook wel bnieuwd wak dan sou doen!


    Why don't you break my heart

    op de een of andere originele manier proberen aandacht te trekken =D en dan op de foto&handtekening =D
    maar waarschijnlijk als k dr achter kom dat ze t echt zijn; heb k geen tijd om een originele manier te bedenken ben k bang..
    k laat t dr in ieder geval niet bij zitten! =D


    it's cool to know nothing.

    euhm eerst omg zeggen en rustig proberen (!!!!) te blijven want als een gek gaan gillen dan verklaren ze je meteen voor ek maaroged gewoon proberen rustig te blijevn en an een handtekening te komen en niet achteruitgaan lopen wa k dus heb gedaan =S


    http://dwergiie.blogspot.com/

    kehb echt geen idee,... ik DENK dat ik gewoon rustig zou blijven, het zijn namelijk ook maar mensies hea?:P


    Xx~They say this will be forever~xX

    Nou eh. mijn kennede ga ik heel stom blijven staan en toekijken. Ik zal eerst zeggen tegen iemand van:"ik zie th !!" en als het blijkt dat ze het echt zijn achterna gaan lopen^^ denk ik. Stiekem foto's maken, ofzo;) In ieder geval wel grappigXD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    geen idee, ik denk gillen en er naar toe ofzeuw. of keihard monsoon zingen en dan kijken of het op valt dat ik fan ben:P


    sorry ik lach me echt doodx]

    ik zou zo sexy mogelijk voorbij lopen en hopen dat bill denkt dat we liefde op t eerste gezicht hebben fzo..x] of tom.. en anders gustav,, of georg dan

    hyperventileren .. en flauwvallen xD


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik weet het niet denk heel hyper worde ofzo en ze volge en e ne n...Weet k veel XD..ik zou iniedergeval niet .NIET mezelf zijn..Dus me als een ander voor doen doe ik dus niet he x']..daar krijg je alleen maar problemen mee en ze komen er alrijd achter -_-...


    don't Worry...Be gay.

    nou gewoon naar ze toe gaan xD


    <3