• dat sinds ik weer terug ben op quizlet (ik ben een aantal maanden onactief geweest) er heel weinig mensen zijn die topics aanmaken. Een tijdje terug, toen er nog wat minder leden waren (en dan praat ik over misschien een á tweehonderd mensen online per dag) waren er veel meer mensen actief op het forum, en er werd ook meer gereageerd. Ik vind het serieus waar echt heel jammer.
    Maar het kan zijn dat het aan mij ligt hoor.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Ik weet niet, heb het nooit "anders" meegemaakt. I'm a newbie. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Volgens mij ligt dat aan de vele RPG's, die overspoelen de andere topics een beetje.


    Not all those who wander are lost.

    Brandybuck schreef:
    Volgens mij ligt dat aan de vele RPG's, die overspoelen de andere topics een beetje.

    Het is wel zo dat er steeds meer RPG's zijn, maar het kan ook aan de vakantie liggen. Ik kijk vaak op de eerste vijf pagina's van de 'Actieve Topics', maar buiten de paar RPG's die je dan ziet zijn er echt heel weinig topics :c


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Nee, volgens mij heb je gelijk. Ik ben laatst ook weer teruggekomen na een jaar ofzo, en het lijkt minder, maar misschien komt dat ook door de overdosis rpg's en 'ik zoek stories'-topics. En ja, dat vind ik ook jammer.


    You are beautiful, you are love.

    Nu kan ik heel mijn theorie hier gaan typen maar daar zit denk ik niemand op te wachten. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja idd. Het valt me op dat mensen bang beginnen te worden om een topic te openen omdat je toch wordt afgesnauwd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Helemaal mee eens. Toen ik voor het eerst op het forum zat,was er gewoon meer leven. Er waren ook toen veel onzin-topics. Nu is het overal RPG en story promotie.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    ImAwesome schreef:
    Nu kan ik heel mijn theorie hier gaan typen maar daar zit denk ik niemand op te wachten. :Y)


    Kom maar op. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Uneventful schreef:
    Ja idd. Het valt me op dat mensen bang beginnen te worden om een topic te openen omdat je toch wordt afgesnauwd.


    Dit was me trouwens al wel opgevallen.
    Don't worry cuties. We don't bite. (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Uneventful schreef:
    Ja idd. Het valt me op dat mensen bang beginnen te worden om een topic te openen omdat je toch wordt afgesnauwd.


    Jep. En als je hulp nodig hebt dan geven mensen geen raad. Nee, dan maken ze opmerkingen waar je op dat moment niet op sta te wachten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    dragonslayer schreef:
    (...)

    Dit was me trouwens al wel opgevallen.
    Don't worry cuties. We don't bite. (;


    Ik wel ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uneventful schreef:
    Ja idd. Het valt me op dat mensen bang beginnen te worden om een topic te openen omdat je toch wordt afgesnauwd.


    Ik denk inderdaad dat dit een van de theorieën van ImAwesome zou kunnen zijn :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Uneventful schreef:
    Ja idd. Het valt me op dat mensen bang beginnen te worden om een topic te openen omdat je toch wordt afgesnauwd.

    Inderdaad, toen ik weg ging had ik er een topic over gemaakt. 'Je komt toch weer terug' 'pff waarom moet je dat melden'
    Ik zat echt zo van guys guys, ik ga een paar maandjes weg dat mogen jullie best weten hoor, don't bite.

    @Rembrandt,
    ja dat bedoel ik dus, ik vind het veel leuker om topics te lezen als 'Oh wat moet ik eten' of 'Ik heb een dikke kat' dan RPG's.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Impressie schreef:
    (...)

    Kom maar op. :Y)


    Er zijn nu dagelijks ongeveer 500 mensen online. Daarvan zitten er 100 op het forum. Vroeger toen er 200 mensen dagelijks online waren zaten er ongeveer 70 mensen op het forum. In verhouding is dat dus veel meer.
    Daarbij was er vroeger een hele grote groep users die veel reageerde. Maar omdat de sfeer hier veranderd is zijn de meeste daarvan weg gegaan.

    Dat was mijn samenvatting van mijn theorie. Had eerste een grotere laptekst geschreven.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 20:25 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Er zijn nu dagelijks ongeveer 500 mensen online. Daarvan zitten er 100 op het forum. Vroeger toen er 200 mensen dagelijks online waren zaten er ongeveer 70 mensen op het forum. In verhouding is dat dus veel meer.
    Daarbij was er vroeger een hele grote groep users die veel reageerde. Maar omdat de sfeer hier veranderd is zijn de meeste daarvan weg gegaan.

    Dat was mijn samenvatting van mijn theorie. Had eerste een grotere laptekst geschreven.

    Als ik het goed begrijp bedoel je dus dat 'eerst' de 70 mensen die op het forum zaten, alle 70 reageerden en nu niet?
    Sorry ik ben echt in een verwarde bui haha.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe