• Jaaaa! Eindelijk is het zo ver, de teaser trailer van The Hobbit TBotFA is uit! Bekijk hem nu hier, of hieronder.



    Wat vinden jullie hier van? I'm freaking out over here, hij is echt geweldig!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 22:48 ]

    Love, love, love, love it already! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jajaja ik zag hem al <333
    Eindelijk.
    Ik ben al druk een hoofdstuk aan het schrijven om het te vieren. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zie echt uit naar Thrandy's fighting skills.


    Every villain is a hero in his own mind.

    DiNozzo schreef:
    Love, love, love, love it already! _O_


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    I love it ^^
    Ik kijk nooit trailers, omdat ik bang ben dat ik dan al de hele film heb gezien, maar dit is awesome.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    IK HEB HEM ECHT AL ZO VAAK GEZIEN, ASHKSDKGHBDKVBVKDFVJBSKHDVBKSDJ :O
    Ik. Moet. Die. Film. Zien.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Weeeeeew! C:
    Die 0,3 seconden Thranduil zijn alweer veelbelovend. :')
    Het feit dat ze Pippin's liedje hebben gebruikt. Aw maaan... :C Mensen zeggen nu dat ze eigenlijk Martin Freeman dat nummer moeten laten zingen, omdat Bilbo het aan Pippin heeft geleerd. Dat zou zo heartbreaking zijn...


    Caution first, always.

    Adembenemend. Vooral het lied van Pippin, zo mooi sereen. Stilte voor de storm-gevoel is perfect uitgevoerd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wanneer komt de tweede trailer?? :D :D :D :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Earthlings schreef:
    Weeeeeew! C:
    Die 0,3 seconden Thranduil zijn alweer veelbelovend. :')
    Het feit dat ze Pippin's liedje hebben gebruikt. Aw maaan... :C Mensen zeggen nu dat ze eigenlijk Martin Freeman dat nummer moeten laten zingen, omdat Bilbo het aan Pippin heeft geleerd. Dat zou zo heartbreaking zijn...


    Owh god, ik kan daar echt niet tegen. Die scène met dat nummer is echt een van mijn lievelingsscènes. Het lijkt me echt geweldig als ze dat nummer ook in de Hobbit verwerken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vind het helemaal geweldig. En het lied van Pippin, echt wauwiewauwwauwwauw ik vind het nog steeds een heel mooi lied


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Even tussen door als het mag... :$
    Ja ja geloof het of niet maar het Hobbit fan topic is terug xD
    Omdat sommige het in the LOTR fan topic wat vervelend vinden dat er te veel van the hobbit in terug komt...
    vandaar hier de link kunnen we het weer lekker gezellig over the hobbit hebben en natuurlijk de nieuwe film die er aan komt ^_^
    Het grote Hobbit-Fan topic ~ 46


    You can't touch music but music touch you

    O, ik kijk de trailer zowat elke dag. Geweldig <3.
    Pippins lied *flipt*. Perfect.
    Maar Bilbos laatste zin aan het begin, maakt me zenuwachtig xd.

    Ik vind het alleen verschrikkelijk als de titel word afgekort. Lelijk, haha.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 10:20 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.