• Oke ik zat net de nieuwe th episode te kijken, Bill en Tom jarig maar zit Bill daar nou op het eind te huilen, of zie ik dat verkeerd.??

    x'D
    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat dacht ik eerst ook, maar als je erbij nadenkt dat je zelf ook niet gefilmd wil worden als je huilt, doet hij dat wss ook niet. :]

    Ja, dat dacht ik eerst ook.
    Maar hij kijkt er zo treurig bij. >=)


    -

    Maar waarom zouden ze er een stukje in doen waar hij een vuiltje onder zijn oog weghaald dat is verre van boeiende tv.. Dus hij huilt denk ik toch wel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het viel mij idd ook al op,
    ik denk dat ie huilde van geluk, als hij huilde!<3


    Hey love.

    Ik denk dat hij gewoon wat traantjes kreeg in zijn ogen maar niet echt aan het huilen was.
    Maar als hij aan het huilen was zou ik het wel begrijpen, ik bedoel hun familie was er niet enz.


    The soul needs autumn.

    Ik denk dat hij gewoon wat traantjes kreeg in zijn ogen maar niet echt aan het huilen was.
    Maar als hij aan het huilen was zou ik het wel begrijpen, ik bedoel hun familie was er niet enz.


    Uhuuh.<3


    Hey love.

    Ik denk ook wel dat hij huilt


    Tom and Georg could write a bad romance.

    jah, ik denk het wel... wrs gewoon omdat het kut is om jarig te zijn als je al een maand niet thuis bent en ook nog eens moet werke ^^

    Ik denk dat hij gewoon wat traantjes kreeg in zijn ogen maar niet echt aan het huilen was.
    Maar als hij aan het huilen was zou ik het wel begrijpen, ik bedoel hun familie was er niet enz.



    jua, idd


    Protège moi de mes désirs.

    ik weet niet denk het niet..
    maar ik kan me het wel voorstellen, ik bedoel hun hebben al lang hun familie, vrienden enzo niet meergezien..
    als hij huilt vind k t toch wel schattig heur!:P


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Ik denk dat hij wel huilt.
    Vind je het gek? Zou ik ook doen denk ik. Hij mist zijn thuisomgeving, ouders, vrienden en de rest natuurlijk en ik denk dat het ook een beetje komt omdat hij dankbaar is ofzo. Soms kun je van dankbaarheid wel huilen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee joh hij huilde niet! Het was een van zijn homo trekjes.. Sorry voor de fans, ik ben zelf ook een fan hoor maar elke homo doet dat, ik ga niet zeggen dat hij dat hij homo is..., en nu wil ik geen ruzie omdat ik mijn mening geef het enige wat ik wil zeggen is dat hij niet huilt! Omg... O.o die reacties van jullie zijn grappig! Hij wenste om zijn ware x'] Misschien wenste die wel dat Tom dood was en dat die nog de enige was x']

    Link? XD

    Schattig togh :P
    Eiendelij keen jongen met gevoel! x'D Ik word een beetje gek van al die matcho's :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Nee joh hij huilde niet! Het was een van zijn homo trekjes.. Sorry voor de fans, ik ben zelf ook een fan hoor maar elke homo doet dat, ik ga niet zeggen dat hij dat hij homo is..., en nu wil ik geen ruzie omdat ik mijn mening geef het enige wat ik wil zeggen is dat hij niet huilt! Omg... O.o die reacties van jullie zijn grappig! Hij wenste om zijn ware x'] Misschien wenste die wel dat Tom dood was en dat die nog de enige was x']

    Euhm hij en zijn homo treksjes zijn schattig n_n
    Maar hij en Tom zijn onafschijdelijk dus ik denk het niet x'D


    Tears are crashing out of my eyes