• ik zat laatst te denken:

    van TH is er nog nooit een concert op de Nederlandse tv geweest! maar van: Robbie Williams, Marco Borsato, Amy Winehouse, en al die anderen wel!

    een jongeren omroep zoals: tmf,bnn,mtv zouden er denk ik een hoop kijkers mee trekken...want ja, hier zijn dus veel fans!

    dus kortom: er moet een TH-concert op tv!

    das mijn mening, ik zou het namelijk super vinden! ookal heb je de dvd! het zou toch gaaf zijn! ^^

    wat vinden jullie? ^^ ook op tv, of juist helemaal niet! xD


    Tears falling down because you break my heart...

    wel waar op de mtv live nl

    ja ik vind het goed
    altijd laten ze hetzelfde zien bij tmf enzo
    tokio hotel mag ook hoor(Y)


    You are so god damn Sexy <3

    wel waar op de mtv live nl

    Jij bedoelt denk ik internet of Belgie want ik vind ook dat er een TH-Concert op TV moet komen in NEDERLAND.

    wel waar op de mtv live nl


    maar dat is toch een site? of een digitaal kanaal?
    ik bedoel "echt" op tv...^^


    Tears falling down because you break my heart...

    ija vind ik ook maar dan wel op een van de belgishe zenders


    I need you like a heart needs a beat

    ija vind ik ook maar dan wel op een van de belgishe zenders


    noujaa...ik woon dus niet in Belgie..dus ik weet niet wat daar allemaal op tv komt ;)

    maar ze zouden ook een live-uitzending kunnen doen xD


    Tears falling down because you break my heart...

    Ik weet niet .. mis. ligt het aan dat ik niet egt meer een grote th fan ben enz. maar ik denk dat niet veel van de gemiddelde jeugd het zal kijken... als ik heel eerlijk ben... want er zijn niet zo heel veel nederlandse/belgische kiddo's die thfan zijn. en dat is slegt voor de zender.. x3 enz. en als je live gedoe wil sien kun je beter RTL[Duitslandn_n] enz. kijken tijdens ECHO's tokio hotel wordt daar so vaak voor genomineerd en se komen meestal ook optreden. n_n


    We can only learn to love by loving.

    als je live gedoe wil sien kun je beter RTL[Duitslandn_n] enz. kijken tijdens ECHO's tokio hotel wordt daar so vaak voor genomineerd en se komen meestal ook optreden. n_n


    wij hebben maar 1 duitste zender! en daar is nooit wat van th op! weetje hoe gemeen! :S


    Tears falling down because you break my heart...

    (...)

    noujaa...ik woon dus niet in Belgie..dus ik weet niet wat daar allemaal op tv komt ;)

    maar ze zouden ook een live-uitzending kunnen doen xD


    ow das waar ook!!!

    vorig jaar toen die nieuwe th dvd uitkwam toen liet jim tv 10 tal liedjes van de concert dvd zien en daar achter 15 min. een aantal stukskes uit die 2 cd waar da ze zo achter de schermen gaan.Maar das ook de enigste keer.

    bij ons zouden ze beter nog eens een concert van th uitzenden op jim tv of op tmf (die van belgie)


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    wij hebben maar 1 duitste zender! en daar is nooit wat van th op! weetje hoe gemeen! :S


    whaah n_n moet je mr met je tv gaan kutten heb ik ook gedaan en nu hebk alle duitse senders behalve Viva want daar heb je satteliet voor nodig [/dus als daar wat op is datk wil sien moetk nr een vriendin die 10 km. verderop woont ;l]


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind dat ze wel een TH concert mogen uitzenden, maar ik zou ook geen berichtje sturen naar hun 'programma' maarja, we zitten dan ook met die haters en zo..


    Hey love.

    (...)

    wij hebben maar 1 duitste zender! en daar is nooit wat van th op! weetje hoe gemeen! :S

    wij hebben digitaal tv (zone digibox) en daar staan een stuk pof 5,6 duitse zenders op BEHALVE rtl!
    De enigste zender waar th HééL veel op komt!!!!


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    wij hebben digitaal tv (zone digibox) en daar staan een stuk pof 5,6 duitse zenders op BEHALVE rtl!
    De enigste zender waar th HééL veel op komt!!!!


    wij hebben geen digitaal tv, we hebben het wel op proef gehad, maar het was niet zo goed bevallen xD

    wij hebben nu alleen ZDF ofzoo...

    heel vaak zijn daar allemaal van die ouwe lullen, bijna nooit iets van th^^ en als er dan iets komt, dan mis ik het weer :S


    Tears falling down because you break my heart...

    (...)
    wij hebben digitaal tv (zone digibox) en daar staan een stuk pof 5,6 duitse zenders op BEHALVE rtl!
    De enigste zender waar th HééL veel op komt!!!!


    rtl hoef je geen digitale tv voor te hebb hoor.. hebk ook nie sover ik weet.. of dat ligt dak in overijssel woon heeft er heel mis. wel wat mee te make mr ik denk het persoonlijk niet n_n


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    rtl hoef je geen digitale tv voor te hebb hoor.. hebk ook nie sover ik weet.. of dat ligt dak in overijssel woon heeft er heel mis. wel wat mee te make mr ik denk het persoonlijk niet n_n


    dan moet ik toch eens met mijn vader gaan praten^^

    dan mag hij al die duitse zenders erop gaan zetten xD


    Tears falling down because you break my heart...