• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.




    Wie wil er meedoen? (: Plaatjes van de slaapkamers komen eraan, want iedereen krijgt een andere slaapkamer, en ik maak de slaapkamer indelingen. (;
    - Te lang niet meedoen is eruit.
    - 16+ mag.
    - Ik bepaal wanneer het 's avonds en 's ochtends is.
    - Ik bespeel de butlers en de 'ontvoerder'.

    Invullen voor rol:

    Naam:
    Leeftijd (van 13 t/m 17):
    Uiterlijk (foto):
    Karakter:
    Familie (Dat kan de 'ontvoerder' misschien gebruiken (; ) :
    Goede eigenschappen:
    Slechte eigenschappen:
    Rollen

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Suggestions.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Audrey Rae Haven door Prisoner
    Naomi "Katherine" Grenhold door 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi
    Meisje gereserveerd door HurtedHeart

    Elan Smith door Buttzville
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door Lovelanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato
    Wie het eerst een reactie plaatst, krijgt de rol. Reserveren mag. Kijk goed tussen de reacties of er nog plaatsen vrij zijn alsjeblieft.

    Kamerindeling: http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:43 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Kan je een meisje voor me reserveren?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Vind het wel een schattig idee..ik kijk nog even aan (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    dit is echt een leuk idee, mag ik een meisje reserveren??


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mag ik een meisje reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    is er een minimum leeftijd die de karakters moeten zijn?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Het zien tieners, dus doe maar van 13 t/m 17. (:


    If we burn, you burn with us. <3

    Naam: Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Leeftijd: 17. Ze verjaart op 14 juni.
    Uiterlijk:


    Ze heeft van nature witblond haar(Zie hier) en blauwgrijze ogen.
    Ze is 1.79 meter en aardig slank.
    Karakter: Marilyn is een eigenwijs iemand die best vaak chagrijnig is, als je haar goed kent weet je dat ze eigenlijk best lief is.
    Ze is intelligent, maar vanwege haar eigenwijsheid en nieuwsgierigheid maakt ze fouten in het leven.
    Marilyn heeft er een hekel aan wanneer mensen tegen haar liegen en kan daar ook heel boos om worden.
    Het ligt er aan wie je bent, als ze je irritant vind, kan ze fel uit de hoek komen, maar als ze je aardig vind laat ze dat merken.
    Familie: Marilyn heeft een 15-jarig broertje genaamd Noel, hier schiet ze goed mee op ondanks het feit dat ze heel verschillend zijn. Haar ouders zijn gescheiden, haar moeder woont in Washington-Waar Marilyn en Noel zijn geboren- en hun vader in Tasmanië.
    Goede eigenschappen: Intelligent, doorzettingsvermogen, leergierig,ijverig, behulpzaam, rustig.
    Slechte eigenschappen: Snel geïrriteerd, wantrouwig, perfectionist, ongeduldig, soms te direct, koppig.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 18:31 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Mag ik een meisje reserveren?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Naam: Hope Rhiannon Devlin
    Leeftijd: 15, geboren op 13 December 1996
    Uiterlijk (foto):


    Hope heeft donker haar, en helder blauwe ogen. Ze is erg lichtgekleurd en kan niet bruin worden door in de zon te gaan liggen. Het maakt niet uit hoeveel zonnebrand ze gebruikt, ze verbrandt alleen maar. Hope is 1.62 M en heeft een slank postuur.
    Karakter: Hope is een erg rustig meisje, en vreemden denken vaak dat ze verlegen is. Dit is niet het geval, ze is gewoon niet zo uitgesproken. Hope vindt rust in muziek, vooral klassieke piano muziek. Zelf speelt ze ook piano, en harp. Hope houdt erg van lezen, omdat ze dan even weg is uit de gewone ´saaie´ wereld. Ze doet ook aan klassiek ballet, en hier in uit ze, net als in haar muziek, haar emoties. Ze houdt er niet van om haar emoties aan mensen te laten zien, omdat ze niet als zwak of zielig bestempeld wil worden.
    Familie (Dat kan de 'ontvoerder' misschien gebruiken (; ) : Hope´s ouders zijn gescheiden, en daar heeft ze het heel moeilijk mee gehad toen ze het voor het eerst hoorde. Ze zijn nu al drie jaar gescheiden en haar moeder heeft een nieuwe vriend. Die vriend heeft 1 dochter en 2 zoons, die bij haar moeder en hun vader wonen. Zelf woont Hope bij haar vader. Ze heeft een hele sterke band met haar vader. Met haar moeder heeft ze het contact verbroken na de scheiding. Haar opa betekent heel veel voor haar en ze gaat vaak bij hem op bezoek. Verder heeft ze een lieve vriend, die zo vaak op bezoek komt dat hij bijna bij haar en haar vader woont.
    Goede eigenschappen: Hope kan heel goed naar mensen luisteren, en ze is heel geduldig. Ook is ze heel behulpzaam.
    Slechte eigenschappen: Hope is vreselijk in op tijd komen, het lukt haar bijna nooit. Ze is ook niet zo´n prater, dus ze heeft vaak moeite met om met mensen te praten tijdens een eerste ontmoeting.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Geef me maar een meisje ;d


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mag ik het laatste meisje? (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meisjes zijn allemaal bezet


    If we burn, you burn with us. <3

    Hm, net te laat. Ik wilde ook een meisje :c

    Naam: Elan Smith
    Leeftijd (van 13 t/m 17): 17
    Uiterlijk (foto):


    Elan is ongeveer 1.75 lang, hij heeft donkerbruine ogen.
    Karakter: Elan is spontaan, niet verlegen en 'past' bij veel mensen, veel mensen mogen hem snel/graag. Het is een rustige, lieve jongen die je kunt vertrouwen. Oh, en hij is homo.
    Familie (Dat kan de 'ontvoerder' misschien gebruiken (; ) : Elan heeft geen ouders. Hij was een 'ongelukje' en woont nu nog steeds in het weeshuis.
    Goede eigenschappen: Je kunt Elan goed vertrouwen, hij is heel behulpzaam. Hij heeft ook veel geduld.
    Slechte eigenschappen: Hij is onzeker over zichzelf wanneer hij bij jongens is.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 21:47 ]

    Buttzville schreef:
    Naam: Elan Smith
    Leeftijd (van 13 t/m 17): 17
    Uiterlijk (foto):


    Elan is ongeveer 1.75 lang, hij heeft donkerbruine ogen.
    Karakter: Elan is spontaan, niet verlegen en 'past' bij veel mensen, veel mensen mogen hem snel/graag. Het is een rustige, lieve jongen die je kunt vertrouwen.
    Familie (Dat kan de 'ontvoerder' misschien gebruiken (; ) : Elan heeft geen ouders. Hij was een 'ongelukje' en woont nu nog steeds in het weeshuis.
    Goede eigenschappen: Je kunt Elan goed vertrouwen, hij is heel behulpzaam. Hij heeft ook veel geduld.
    Slechte eigenschappen: Hij gaat soms met iéts teveel meisjes tegelijk om, en is 's ochtends vaak chagrijnig.


    Me gusta Elan -wbw-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.