• Tegenwoordig zijn er veel mensen die zeggen dat ik op Lourders lijk(de dochter van Madonna)
    Ik zie om eerlijk te zijn niet zo veel gelijkenissen tussen mij en haar.Op misschin de haarkleur na maar dat is ook alles.
    Zijn er nog mensen die te horen krijgen dat ze op iemand lijken maar dat zelf totaal niet vinden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Mijn zus :'D Veel mensen zeggen dat, maar ik vind van niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    op mijn bff'jes:'D
    vragen ze of we zussen zijn<3XD
    oh en op mijn achternicht:S


    Why don't you break my heart

    mijn tante lijkt op claudia de brij

    Ik lijkt blijkbaar(?) heel veel op een Franse actrice. Het erge is nog dat ik dezelfde naam heb.


    your eyes are like stars in the night.

    ik lijk op mezelf ^^

    [ bericht aangepast op 7 april 2010 - 19:17 ]


    You can run but not hide

    En mijn neefje is een lelijke versie van Cody Linley :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    MakeAWave schreef:
    Tegenwoordig zijn er veel mensen die zeggen dat ik op Lourders lijk(de dochter van Madonna)
    Ik zie om eerlijk te zijn niet zo veel gelijkenissen tussen mij en haar.Op misschin de haarkleur na maar dat is ook alles.
    Zijn er nog mensen die te horen krijgen dat ze op iemand lijken maar dat zelf totaal niet vinden


    Je lijkt echt op Lourdes.


    I've got your back like a bra strap.

    Ooit, een paar jaar geleden had ik een foto op netlog staan, en heel veel mensen zeide dat ik bij die foto op een Nederlandse presentatrice leek. gha, ik zou niet meer weten hoe ze heette.


    Some people make the world special just by being in it

    Volgens mijn zus lijk ik op Demi Lovato, maar volgens mij lijkt ze (mijn zus, dus) op Selena Gomez ö.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    ja mijn moeder noemt steeds mensen die op mij lijken en ik zie de vergelijkenis echt niet


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Je doet me heel erg denken aan mijn uitwisselings-studente, Sümi haha.
    Maar ik heb een keer gehoord dat ik op Pixie Lott leek, maar echt nooo way haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    op mijn zussje -maar we zijn ook familie;das normaal


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Jaa, niet op een bekend iemand. Maar ze kunnen soms ik en mijn vriendinnen niet uit elkaar houden :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    foto jij
    foto lourders
    jullie lijken echt op elkaar


    DUDE! Get a life!!!

    Ik leuk op de nicht van Marleen volgens Marleen xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.