• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.




    Wie wil er meedoen? (: Plaatjes van de slaapkamers komen eraan, want iedereen krijgt een andere slaapkamer, en ik maak de slaapkamer indelingen. (;
    - Te lang niet meedoen is eruit.
    - 16+ mag.
    - Ik bepaal wanneer het 's avonds en 's ochtends is.
    - Ik bespeel de butlers en de 'ontvoerder'.

    Invullen voor rol:

    Naam:
    Leeftijd (van 13 t/m 17):
    Uiterlijk (foto):
    Karakter:
    Familie (Dat kan de 'ontvoerder' misschien gebruiken (; ) :
    Goede eigenschappen:
    Slechte eigenschappen:
    Rollen

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Suggestions.
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear
    Audrey Rae Haven door Prisoner
    Naomi "Katherine" Grenhold door 1DLovertje
    Alison Love door jaimyhoi
    Meisje gereserveerd door HurtedHeart

    Elan Smith door Buttzville
    James van Briel door Moonly
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds
    Marten Yusthin Kloster door Moonly
    Dave Jackson door Lovelanguage
    Brady Seth Williams door GinnyLovato
    Wie het eerst een reactie plaatst, krijgt de rol. Reserveren mag. Kijk goed tussen de reacties of er nog plaatsen vrij zijn alsjeblieft.

    Kamerindeling: http://www.quizlet.nl/stories/94011/kamerindeling/
    Topic 1. : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139147

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 20:43 ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Ik hoop dat iemand hem snel invult( sorry ik verveel me en dan ga ik topics onderspammen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik wil meisje reserveren! :)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naam: Naomi "Katherine" Grenhold.
    Leeftijd: 16.
    Uiterlijk: Ze ziet er ouder uit dan ze eigenlijk is. Ze heeft lang bruin/zwart haar en heeft blauw/groene ogen, die verkleuren in het licht. Verder is ze half Italiaans.




    Karakter: Op het eerste oog lijkt Naomi een heel Mystrieus meisje, die niet snel iets over zich laat weten, maar als je haar eenmaal goed kent weet je dat ze een erg dapper meisje is en geen uitdaging uit de weg gaat en door gaat tot het uiterste, de woorden bang en opgeven zijn dan ook niet in haar woordenboek te vinden, ze kan vaak brutaal overkomen, maar als je haar leert kennen is het een heel aardig en lief meisje die, als je eenmaal haar vertrouwen hebt, wat moeilijk gaat, je altijd zal helpen en altijd voor je zal klaarstaan. Ook is ze erg ondeugend en haalt graag grappjes uit en je kan goed met haar lachen. Ze houd erg van feesten en is ze erg muzikaal en kan dus goed zingen en meerdere instrumenten bespelen. Ze komt vaak dom over, maar eigenlijk is ze slimmer dan je denkt.
    Familie: Ze woont nu bij haar oom en tante, die haar niet goed verzorgen en haast nooit naar haar omkijken, haar ouders zijn toen ze 11 was vermood en ze heeft het er nog steeds moeilijk mee. Ze is enigskind. Door de dood van haar ouders heeft ze ook moeite mensen te vertrouwen.
    Goede eigenschappen: Eerlijk, dapper, geeft nooit op, zorgzaam.
    Slechte eigenschappen: Brutaal, ongeduldig, kan snel boos woden.

    X.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 16:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Je mag die gereserveerde plaats terug brijmaken, ik heb gezien dat ik toch niet genoeg tijd heb, al helemaal niet nu ik ziek ben...
    Sorry! Xx.

    Nog 1 jongen vrij! (:


    If we burn, you burn with us. <3

    Invullen voor rol:

    Naam: Alison Love
    Leeftijd (van 13 t/m 17): 16 jaar
    Uiterlijk (foto): klik
    Alison heeft redelijk lang lichtbruin haar. Ze heeft blauw ogen, maar eigenlijk vallen die niet zo op. Ze is 1.74 cm lang. En is slank. Ze kan nog zoveel eten maar komt niet aan. Ze heeft een kleine tattoo op haar schouderblad, een klein vlindertje. Die staat voor vrijheid
    Karakter: Alison is een lieve meid met een ietwat grote mond. Ze kan nogal brutaal zijn maar dit is gewoon haar manier om iemand of zichzelf te verdedigen. Alhoewel ze ook haar vuisten kan gebruiken. Maar dat doet ze alleen als het echt nodig zou moeten zijn. Ze is vriendelijk tegen andere, maar ze vertrouwd niet zomaar iemand. Ze let erg op details, ze vertrouwd op haar gehoor en ogen. Ze is soms iets te impulsief, omdat ze haar verstand weleens op nul zet. Maar wanneer ze nadenkt kan ze echt uren nadenken. Wat niet altijd in haar voordeel werkt. Alison is een doorzetter, haar zie je echt niet zomaar opgeven. Alison is gewoon Alison.
    Familie (Dat kan de 'ontvoerder' misschien gebruiken (; ) : Alison heeft niet zo'n goede band met haar oudere. Haar ouders zien de dingen gewoon op een andere manier. Wel heeft ze een hele goede band met haar broer, Kevin. Ze doen alles voor elkaar, en gaan voor elkaar door het vuur.
    Goede eigenschappen: Positief ingesteld, sociaal en een goede luisteraar.
    Slechte eigenschappen: Impulsief, bot en uitsteller

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 18:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Prisoner schreef:
    Naam: Audrey Rae Haven.
    Leeftijd (van 13 t/m 17): 16
    Uiterlijk (foto): Audrey is rond de 1.76 en heeft een getint lichaam. Ze heeft brede heupen en lange gespierde benen. Haar lange donkerbruine haar hangt krullend over haar schouders en heeft een smal gezichtje. Ze heeft donkere, bijna zwart gekleurde ogen en heeft een vrouwelijk lichaam met mooie rondingen. Verder heeft ze volle lippen en lange donkere wimpers, als ze lacht heeft ze kuiltjes en een tandpasta witte lach.


    Karakter: Audrey heeft een niet zo gemakkelijk leventje thuis en is daardoor erg zelfstandig en zorgzaam ingesteld, ze doet bijna alles thuis en heeft ook alles voor haar familie over. Ze is behulpzaam zorgzaam en erg op haar trots gesteld. Ze zal met moeite hulp vragen omdat ze simpel wel al twee jaar alles zonder hulp doet.
    Ze is erg koppig en eigenwijs en soms een tikkeltje brutaal, vooral als je haar op andere gedachte wilt brengen wanneer ze al iets in haar hoofd heeft gehaald. Verder is het een meisje die wel altijd van het leven probeert te genieten. Ze slaat geen uitdaging af en is ook bereid om de gekste dingen te doen.
    Familie (Dat kan de 'ontvoerder' misschien gebruiken (; ) :
    Audrey's moeder is erg ziek en heeft leukemie. Thuis zorgde ze altijd alleen voor haar jongere broertje, Daniël en zusje, Camille omdat hun vader altijd alleen maar werkte.
    Verder heeft Audrey nog twee beste vrienden. Lucas en Felicity.
    Goede eigenschappen: Ze is zorgzaam, heeft altijd een eigen mening en kan makkelijk met mensen omgaan.
    Slechte eigenschappen: Ze is soms te trots, te brutaal en soms erg koppig.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 22:54 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Hee (:
    Ik ben vandaag weg, maar als vandaag alle rollen ingevuld zijn, kunnen we vanavond wat mij betreft beginnen.


    If we burn, you burn with us. <3

    Is er nog een jongen vrij? =D Dan wil ik die wel! Dan maak ik wel n personage aan.

    Naam: Brady Seth Williams
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ontzettend lief en zacht karakter. Hij gaat voor mensen waarvan hij houd door het vuur. Als je ruzie met hem krijgt, loopt hij er meestal van weg, omdat hij betere dingen te doen heeft.
    Bio/Geschiedenis:
    Op jongere leeftijd heeft Seth perongelijk ervoor gezorgt dat zijn broertje in het water terecht kwam. Ze waren aan het stoeien, aan de waterkant. Zijn broertje had nooit leren zwemmen, en Seth zelf was net begonnen met zijn lessen. Het gevolg hiervan was een overstuur jongetje aan de waterkant die moest toekijken hoe zijn eigen broertje verdronk. Hier zit hij nog altijd over in. Hij voelt zich schuldig en ziet zichzelf als de moordenaar, waardoor hij zichzelf is gaan haten. Hij klapt dicht zodra er iemand over begint, daarom wil hij er niks over kwijt, aan niemand niet.
    Daarbij is zijn moeder ook vermoord door zijn vader. De waarheid weet hij sinds kort. Als klein kind vertelde zijn vader dat zijn moeder weggelopen was, en niet meer terug wilde komen. Dat had hij altijd geloofd, totdat zijn vader hem de waarheid vertelde toen hij naar Amerika was vertrokken. Het was een laffe daad van zijn vader, en als hij zijn vader ooit nog eens ziet, zorgt hij dat hij wraak neemt..
    Uiterlijk: Bruin haar, mooie blauwe ogen, sixpack.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 16:25 ]


    Love is louder then the pressure to be perfect. <3

    Leuk bedachte RPG. Dit zou je als een verhaal moeten schrijven!

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 16:59 ]


    Pretty is just a pretty word.

    GinnyLovato schreef:
    Is er nog een jongen vrij? =D Dan wil ik die wel! Dan maak ik wel n personage aan.

    Naam: Brady Seth Williams
    Leeftijd: 18
    Karakter: Ontzettend lief en zacht karakter. Hij gaat voor mensen waarvan hij houd door het vuur. Als je ruzie met hem krijgt, loopt hij er meestal van weg, omdat hij betere dingen te doen heeft.
    Bio/Geschiedenis:
    Op jongere leeftijd heeft Seth perongelijk ervoor gezorgt dat zijn broertje in het water terecht kwam. Ze waren aan het stoeien, aan de waterkant. Zijn broertje had nooit leren zwemmen, en Seth zelf was net begonnen met zijn lessen. Het gevolg hiervan was een overstuur jongetje aan de waterkant die moest toekijken hoe zijn eigen broertje verdronk. Hier zit hij nog altijd over in. Hij voelt zich schuldig en ziet zichzelf als de moordenaar, waardoor hij zichzelf is gaan haten. Hij klapt dicht zodra er iemand over begint, daarom wil hij er niks over kwijt, aan niemand niet.
    Daarbij is zijn moeder ook vermoord door zijn vader. De waarheid weet hij sinds kort. Als klein kind vertelde zijn vader dat zijn moeder weggelopen was, en niet meer terug wilde komen. Dat had hij altijd geloofd, totdat zijn vader hem de waarheid vertelde toen hij naar Amerika was vertrokken. Het was een laffe daad van zijn vader, en als hij zijn vader ooit nog eens ziet, zorgt hij dat hij wraak neemt..
    Uiterlijk: Bruin haar, mooie blauwe ogen, sixpack.



    De leeftijd moest 13 - 17 jaar zijn :3

    CURLYMONSTER schreef:
    Leuk bedachte RPG. Dit zou je als een verhaal moeten schrijven!


    Misschien maak ik ook een verhaal over de RPG haha. Is inderdaad in mijn hoofd opgekomen xd.


    If we burn, you burn with us. <3

    Ik heb echt zin in dit rpg (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aaaahhhh nog maar 1 die ingevuld moet worden:D


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jup. (:


    If we burn, you burn with us. <3