• Samenwerking tussen Nieve en Daley

    Het is 2012, de Olympische Spelen komen steeds dichter in zicht en de zusjes Chambers uit het zonnige Palm Bay – Florida gaan een zomer tegemoet om niet meer te vergeten. De vijftienjarige Blair Chambers traint al jaren voor het aankomende toernooi en oefent al sinds kleins af aan op het strand bij haar om de hoek om topzwemster te worden. Nu dit steeds dichter nadert, slaan de zenuwen toe en met haar oudere zus Phoebe aan haar zijde reizen ze samen af naar Londen om de Olympische Spelen bij te wonen.
    Door het hectische schema van Blair, treft Phoebe per toeval het Britse schoon; Tom Daley. De twee raken aan de praat en er blijkt een klik te zijn. Hier lijken de Britten en Amerikanen absoluut niet blij mee te zijn en Blair al helemaal niet. Phoebe en Tom worden gezien als verraders. Is er een mogelijkheid om dit alles op te lossen en zo ook de spelen goed te eindigen?


    Yay! We hebben heel veel zin om dit verhaal te schrijven, maar we zoeken nog een paar rolletjes.

    Wat zoeken we:
    • Jaloerse ex van Phoebe.
    Deze is zo'n 20/21 jaar oud.
    • Toekomstige vriendje van Blair.
    • Chinese zwemster.
    Ook 15 jaar oud, net zoals Blair.
    • Goede vriendin van Blair, tevens zwemster.
    Circa 19 jaar oud.
    • Trainer van Blair.

    Wat moet je invullen:
    Rol:
    Voornaam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum:
    Nationaliteit: Ook geboorteplaats en woonplaats.
    Karakter:
    Uiterlijk: Bekend persoon, naam vermelden. Ook graag een korte beschrijving (lengte etc).
    Extra:
    Waarschuwen?:

    Thank you all! *O*

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 23:53 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik ga morgen een rol invullen (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thank you Cheryl, (: Iemand die ook iets in wilt vullen, misschien?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Jaloerse ex van Phoebe
    Voornaam: Joshua
    Bijnaam: Josh
    Achternaam: Smith
    Volledige naam: Joshua Christopher Smith
    Leeftijd, geboortedatum: 21 jaar, geboren op 12 mei.
    Nationaliteit: Amerikaans. Geboren in Tallahassee, de hoofdstad van Florida. Hij heeft een lange tijd in Palm Bay gewoont tot het uitging met zijn vriendin Phoebe. Nu woont Joshua in Miami, Florida.
    Karakter: Joshua is een vriendelijk en behulpzaam persoon van nature. Hij maakt graag nieuwe vrienden en vind het heerlijk om andere mensen te ondervragen. Het moet echter allemaal wel volgens zijn manier gaan, anders kan hij nogal chagrijnig worden. Hij denkt namelijk dat hij het zelf allemaal het beste kan. Joshua is grappig en komt vaak met sarcastische opmerkingen op bepaalde momenten waardoor iedereen wel moet lachen. Hij kan slecht tegen zijn verlies, als hij iets verliest, maakt niet uit wat, word hij vaak boos. Ook is het een zeer jaloers typetje; wat van hem is, zal altijd van hem blijven en daar moet iedereen vanaf blijven. Over het algemeen is Joshua dus een vriendelijk en lief persoon, die soms zijn kwade opvliegers heeft.
    Uiterlijk:




    Joshua ziet er leuk uit. Hij is 1.80 lang en heeft een gezond postuur. Op zijn brede schouders na, is Joshua niet een breed of vors persoon. Hij heeft donkerbruin haar en kastanjebruine ogen. Zijn blanke huidskleur wordt in de winter bleker en in de zomer juist bruiner. Joshua draagt vaak de kleren die hij lekker vind zitten zoals een normale spijkerbroek met gympen en een strak t-shirt.
    Extra: Joshua surft graag.
    Waarschuwen?: Graag! Het lijkt mij een superleuk verhaal!

    Als je iets wilt aanpassen, mag dat natuurlijk! (:
    Persoon op de foto is Steven R. McQueen.


    Chaos is a ladder.

    Yaay Tom Daley verhaal *O*
    Waarschuw je als jullie beginnen? (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Hallloo Tom Daley. Willen jullie me waarschuwen als jullie beginenn?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    We zullen jullie waarschuwen! :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Chinese zwemster
    Voornaam: Chiyo
    Bijnaam: Chichi
    Achternaam: Ziyi
    Volledige naam: Chiyo Satsu Ziyi
    Leeftijd, geboortedatum: 15, 06-09-1996
    Nationaliteit: Chinees
    geboorteplaats: Nanjing
    woonplaats: Nanjing
    Karakter: Chiyo is een verlegen en netjes meisje. Ze is erg streng opgevoed en dus enorm beleefd. Ze is geen prater en komt vaak dus nogal ongeïnteresseerd over. Dat is echter een vooroordeel, ze is gewoon nogal verlegen. Chiyo leeft erg volgens regeltjes en routines. Ze is geen feestbeest en is een rustig persoon. Ze is erg betrouwbaar en je kunt alles bij haar kwijt. Ze zal nooit een geheim doorvertellen en zou alles doen voor haar vrienden. Als iets niet lukt wordt Chiyo erg gefrustreerd. Dan kan ze erg kwaad en emotineel worden. Ze is echt een perfectionist. Ze is erg gehoorzaam en komt nooit in opstand tegen haar ouders.
    Uiterlijk:


    Suzuka Ohgo
    Chiyo is maar 1.55 m lang. Ze heeft donker bruin (bijna zwart) haar en al net zo donkere ogen. Ze houdt van schattige kleding met fransjes en kantjes. Ze draagt niet veel make-up en haar haar is meestal gewoon los.
    Extra: Chiyo zwemt al sinds ze heel klein is en haar ouders hebben haar hier heel streng in getraind. Ondanks dat ze zo hard getraind is, is zwemmen toch iets wat ze echt met alle plezier doet.
    Waarschuwen?: ja graag.

    (btw Suzuka Ohgo is japans, maar ik wist geen bekend chinees persoon, hoop dat dit ook goed is :$)


    To live is to fight ~ Shinku

    Toyfriend schreef:
    Yaay Tom Daley verhaal *O*
    Waarschuw je als jullie beginnen? (:


    There is nothing more badass than being yourself

    Moet de goede vriendin van Blair ook in Palm Bay wonen of maakt het niet uit waar de woont?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zou je mij willen waarschuwen als je begint? (a) Volgens mij is het wel leuk <3


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Stiles schreef:
    Moet de goede vriendin van Blair ook in Palm Bay wonen of maakt het niet uit waar de woont?


    De goede vriendin van Blair is een zwemster uit het nationale team, dus die doet ook mee aan de spelen. Ze mag gewoon uit heel Amerika komen! :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik doe niks maar wil je me waarschuwen? Tom is asdfghjkl :9~

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 14:05 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Bwop, zal ik er een invullen? *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Daley schreef:
    (...)

    De goede vriendin van Blair is een zwemster uit het nationale team, dus die doet ook mee aan de spelen. Ze mag gewoon uit heel Amerika komen! :')


    Okee, dan vul ik die zo of vanavond ergens in (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Preysler schreef:
    Bwop, zal ik er een invullen? *O*


    Ja! *O* We hebben genoeg rollen nodig, dus heel graag.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 14:17 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.