• Gisteren ben ik voor het eerst naar een festival geweest, namelijk Pukkelpop! Het was echt geweldig, zeker voor herhaling vatbaar. De sfeer die er hing vond ik echt zo gezellig dat ik zin heb om gewoon weer terug naar Kiewit te rijden, ook al heb ik geen tickets voor vandaag :]. Ik heb één van mijn favoriete groepen, The Jezabels, voor een tweede keer kunnen zien optreden en ik heb Of Monsters and Men, Tinie Tempah, Apocalyptica én Netsky live gezien! (Tinie Tempah vond ik overigens het best live, omdat de ambiance goed zat bij zijn optreden. ^^ Netsky vond ik ook heel leuk om eens live te zien!)

    Zijn er hier nog mensen van Q die naar Pukkelpop (of een ander festival) zijn geweest of nog gaan? Ik heb de festivalkriebels in elk geval te pakken en ik hoop volgend jaar nog eens terug te kunnen gaan.

    Nee, maar wil ooit wel een keertje gaan.

    Ik ben niet geweest, maar mijn vriendin is er nu (:


    Olive

    Mèh. Ik zou wel naar zoiets toe willen, maar 't kost zoveel geld.


    26 - 02 - '16

    Strider schreef:
    Nee, maar wil ooit wel een keertje gaan.


    Life is full of fake people

    Nee, wel vorig jaar en het jaar daarvoor (alle dagen), maar hadden besloten dit jaar maar niet gegaan.
    Had er echt meteen spijt van toen ik alles op tv zag :(


    As travars

    Ik ben niet geschikt voor festivals (verbranden, drukte, herrie) al lijkt het me wel leuk.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Leuk voor je (: Er zijn redelijk wat van mijn vrienden ook gegaan dus ik bereid me al voor op 1001 'het was GEWELDIG' verhalen xs


    effort never betrays you

    Dai5y schreef:
    Ik ben niet geschikt voor festivals (verbranden, drukte, herrie) al lijkt het me wel leuk.

    Zonnecrème, oordopjes en de drukte valt mee als je op een groot festival bent. Enkele bij Apocalyptica heb ik me echt benauwd gevoeld, maar verder vond ik het nog vrij rustig. (:

    Ik ga straks werken en dan neem ik de trein van 6u30 naar Hasselt. Die van 5u30 kan ik niet halen dusja. Ik zie het helemaal zitten. Ik ben ook een dagje naar Groezrock en Graspop geweest dit jaar en andere jaren heb ik ook al enkele festivals op mijn naam staan. I'M SO EXCITED!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee (: Ga volgend jaar wel naar Lowlands!


    To infinity and beyond •

    Ik heb Netsky live gevolgd op tv :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Nog een beetje te jong, maar zodra ik wat ouder ben (over twee jaar denk ik dat ik mag) wil ik graag naar festivals gaan
    Ik ben alleen naar het bevrijdingsfestival in Den Bosch gegaan met mijn zussen en de vriend van mijn zus, maar het regende de hele tijd. Maar ik vond het wel leuk, een hele leuke Franse band gezien


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LaJoie schreef:
    Ik heb Netsky live gevolgd op tv :'D

    Netsky was goeeed! Heb je ook gezien dat hij zijn ouders op het podium haalde? Dat vond ik zó schattig!

    Ik was zaterdag op pukkelpop. AWESOME

    Frankenstein schreef:
    Ik was zaterdag op pukkelpop. AWESOME

    Ooh, leuk! Ik wilde ook zaterdag gaan, maar die was al uitverkocht. (: Was All Time Low goed, of ben je niet naar hen gaan kijken?