• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 24

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 15:16 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Gaan we niet meer rennen'zeg ik lachend terwijl ik haar hand los laat en weer ga rennen. Ik ren een klein stukje voor haar en kijk een keer achterom. 'Kom'zeg ik en kijk daarna weer naar voor.

    Isabella

    'Ik wachtte gewoon op jouw,' lach ik en ren hem achterna. Al snel loop ik weer naast hem en ren rustig verder. Ik lach en kijk hem even aan. 'Al gedacht dat ik afgehaakt zou zijn?' Ik lach even en ren rustig verder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk Drew droog aan. "Je weet het wel." Ik streel zijn borstkas en kijk hem aan. Ik grinnik even zacht. Ik druk mijn lippen op de zijne. Dan bijt ik even op zijn onderlip.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Nee hoor'zeg ik lachend en ren veder. Ik kijk haar even aan en dan weer naar voren. Ik haal mijn hand even door mijn haar en pak het flesje water uit mijn zak. Ik neem er tijdens het rennen en slokje uit en steek mijn hand met het flesje uit naar Isabella.

    Andrew
    Ik grinnik en knik even. 'Nou daar heb ik helemaal geen probleem mee hoor'zeg ik lachend en voel daarna zijn lippen op de mijne. Hij bijt op me onderlip en ik grijns even tegen zijn lippen aan. Ik lik over zijn onderlip en wacht tot hij zijn mond opent.

    Isabella

    Ik glimlach even en pak het flesje water aan. Ik draai de dop eraf en neem rustig een slokje en grijns. Ik neem nog twee grote slokken en draai het dopje er dan weer op. Ik geef hem terug aan hem en ren rustig door. Ik zag nog steeds geen spoor van de camping.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik neem zelf nog een grote slok en stop hem daarna terug in mijn zak. Ik kijk even om me heen. Volgens mij weet ik wel zo ongeveer waar ik heen moet. Ik ren rustig door en werp af en toe een blik op Isabella.

    Isabella

    Ik herken dit echt niet, maar ja, ik schijn slecht te zijn met dit soort dingen. Ik kijk Austin even aan en besluit hem gewoon te volgen. Zolang ik bij hem bleef, kon er niks mis gaan toch? Ik kijk even nadenkend om me heen, maar ik herkende het echt niet. Ondertussen loop ik vrolijk door. 'Hopelijk ben jij goed met de weg vinden, want ik schijn daar heel slecht in te zijn. Ik stuur iedereen altijd de verkeerde kant op,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik begin hard te lachen 'Nou ik kan de weg wel makkelijk vinden hoor'zeg ik lachend en ren de goede kant,volgens mij uit. Na een tijdje zie ik een caravan en ik grijns. 'Kijk is'zeg ik en wijs naar de caravan. Ik ren het bos uit en zie onze tenten al.Ik stop met rennen en wacht rustig op Isabella.

    Danny

    Ik open mijn mond een stukje en sla mijn armen om zijn hals en trek hem strak tegen me aan. Ik voel me de gelukkigste jongen op aarde.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik lach en loop naar hem toe. 'Wauw wat ben ik toch zonder jouw?' Ik sla mijn arm om zijn middel en geef hem een kus op mijn wang. En nu moet ik wegkomen zonder dat hij het doorheeft... 'Ga jij douche?' Ik kijk hem even aan en glimlach eventjes. Ik druk nog een kus op zijn lippen en loop dan naar de tent.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Wat gaat Isabella doen?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Jaa.....]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (Haha ik lees wel dus xD)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik laat mijn tong naar binnen glijden en onze tongen spelen een spel. Ik trek Danny wat dichter tegen me aan en stop na een tijdje de zoen. 'Misschien kunnen we beter ergens ander heen gaan'zeg ik lachend.