• Gister kwam ik ineens bij de naam Avenue en ik vind hem heel erg mooi. Zal ik mijn naam daarin veranderen? (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Die naam bestaat al door iemand die niet meer actief is op Quizlet dus als het goed is kun je die niet gebruiken.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Die naam bestaat al door iemand die niet meer actief is op Quizlet dus als het goed is kun je die niet gebruiken.

    Hmmf. :c


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lol,ik moest denken aan Boyce Avenue. :'D
    En jammer dat je die naam niet kan gebruiken,maar Artistique is ook een mooie naam. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Avenue is inderdaad erg mooi. Jammer dat de namen van verwijderde users niet meer vrij kunnen komen.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Avenue is inderdaad erg mooi. Jammer dat de namen van verwijderde users niet meer vrij kunnen komen.


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Reminder schreef:
    (...)


    je kunt het altijd proberen toch? en anders als je zelf dat niet erg vindt maak je het zo Avenuee van? met dubbel e.


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Feline schreef:
    Avenue is inderdaad erg mooi. Jammer dat de namen van verwijderde users niet meer vrij kunnen komen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    BlackBride schreef:
    (...)

    je kunt het altijd proberen toch? en anders als je zelf dat niet erg vindt maak je het zo Avenuee van? met dubbel e.


    Dat staat echt niet mooi ;x


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Avenue is inderdaad erg mooi. Jammer dat de namen van verwijderde users niet meer vrij kunnen komen.

    Avenue wilde ik vroeger al nemen, maar die was toen al niet beschikbaar. Helaas.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rembrandt schreef:
    Lol,ik moest denken aan Boyce Avenue. :'D
    En jammer dat je die naam niet kan gebruiken,maar Artistique is ook een mooie naam. (:


    effort never betrays you

    Feline schreef:
    Avenue is inderdaad erg mooi. Jammer dat de namen van verwijderde users niet meer vrij kunnen komen.


    Knowing yourself is the beginning of all wisdom.

    I love Artistique!
    Je kan desnoods xAvenue doen.. ;)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 15:59 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."