• De 4e al weer 0.0
    De info over de karakters die er op dit moment zijn ;3 Inclusief de regels ^^

    Story:
    Je woont in het prachtige Konoha Gevestigde in de Hidden leaf. Je staat op het punt om een nieuw leven te beginnen als Shinobi voor de Hidden Leaf, een leven vol avontuur, vijanden, gevaren en liefde

    Regels:
    1) Maak minimaal 1 jongen en 1 meisje aan en speel ze alsjeblieft ook allebei
    2)Liefst ook een Officieel karakter in Naruto, of je hem OC of OOC laat zijn mag je zelf kiezen, Netz als of je je aan de Officiële verhaal lijn wilt houden, alleen de Akatsuki mag hem niet peren naar Konoha, andersom wel maar met een rede
    3)16/18+ mag, Yaoi Yuri en alles wat je kunt verzinnen, als je maar toestemming hebt van de ander
    4) Raping either Mag ook, met toestemming van de eigenaar van je slachtoffer
    5) Houw gevechten eerlijk, als Genin win je het niet van een Akatsuki lid
    6) Over power je Kekke genkai/kracht niet en heb er vrede mee als je een gevecht verliest
    7) De tijd dat je in het ziekenhuis ligt/dat je last hebt van je wonden mag je zelf kiezen, zolang je er
    8) maar 1 post aan besteed na het verliezen van een gevecht
    9) voor kinderen een aparte lijst maken invul oefening maken
    10) Voor ideeën, dingen die je niet aanstaan, klaag brieven en doodsbedreigingen moet je naar de gene die Hokage is op dat moment
    11) Niemand buitensluiten, houw het leuk, al die dingen
    12) Belangrijkste regel: HAVE FUN

    De Invul oefening:
    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu:
    Chakra element:
    Niveau:
    Familie:
    Karakter:
    Extra:
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Lijst van Acedemi studenten:
    [Nieuwe]
    Konohamaru
    [Nog voor een 2 dagen]
    Naruto
    Sasuke
    Sakura
    Lijst van Genin:
    Lee
    Neji
    tenten
    Namika~Miekiechan
    Lijst van Chuunin:
    Iruka ~ tijdelijk Miekechan, tot de team verdeling
    Lijst van Jounin:
    Kakashi
    Asuma
    Guy
    Kaida~Bonita
    Kenji~Bonita
    Keadi~Miekiechan
    Lijst van Anbu:
    Kumi~Aimeka
    Lijst van kages:
    3 hokage~Miekechan
    Lijst van S-rank Ninja/missin ninja:
    Orochimaru
    Ryota~Aimeka
    [Akatsuki]
    Itachi
    Kisame
    Hidan
    Kakuzu
    Tobi
    Deidara
    Sasori
    Konan
    Pain/Nagato
    Zetsu

    Nu de karakters :3

    Van Bonita105

    Naam+achternaam: Kaida Shimazu
    Leeftijd: 17
    Clan: shimazu-clan
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu/krachten: Ze kan door middel van een speciaal clan amulet alle elementen besturen en het weer veranderen
    Chakra element: water (ze gebruikt meestal der clan krachten)
    Niveau: Jounin
    Familie: teveel
    Karakter: rolijk,tikkeltje gestoord,vaak rustig,zorgzaam
    Extra: ze word te snel verliefd
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje: Kaida heeft donker blauwe ogen met wat licht blauwe vlagen er in en lichtblond haar, ze is erg slank en heeft mooie rondingen

    O.jpg" style="max-width:350px; margin: 5px auto;" />


    Naam+achternaam: Kenji Nakamura
    Leeftijd: 18
    Clan: Nakamuru
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu: chidori (denk maar aan kakashi en sasuke)
    Chakra element: bliksem
    Niveau: jounin
    Familie: 1 zusje die ergens rondzwerft
    Karakter: geheimzinnig, flirtend, zorgzaam
    Extra: heeft elke avond een ander meisje in zijn bed
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje: komt


    Van Miekiechan;

    Naam+achternaam: Namika Benten
    Leeftijd: 17
    Clan: Benten clan
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu: HiJutsu: Sensatsu Suishou, met andere worden, Ice-Jutsu’s… Meer hoef ik denk ik er niet over uit te leggen
    Chakra element: Water en wind {Maakt ijs}
    Niveau: Chuunin {alleen omdat ze geen zin heeft gehad in de examens}
    Familie: Namika heeft nog gewoon der volle Familie, Moeder, vader, Broer en een zusje van 12…
    Karakter: Rustig en lief meisje, ze is meestal kalm en overdenkt der keuzes goed maar dat is ook een zwakte van haar omdat als ze snel een keuzen moet maken ze 9 van de 10 keer dus de verkeerde maakt {en het maakt der ook een slechte leugenaar, ten zei ze het al van te voren heeft geplant}
    Extra: Namika Komt uit een clan waar in je instaat bent om alle elementen en deel elementen te leren het elementen Schema Alleen zij was zij alleen instaat om Water wind en ijs te beheersen {Alleen in hoge nood wilt het der wel lukken om een paar elementen te gebruiken, maar dan is het onstabiel… ze kan dan zowel der vijanden als der vrienden ernstig verwonden}, voor der clan was ze een lachertje geworden, het zwarte schaap… daarom woont ze sinds der 13de bij der neef, hij is bijna nooit thuis maar het was voor haar beter dan thuis te wonen… sinds dien is ze geobsedeerd door kracht, of het nauw kracht is die ze zelf beheerst of de kracht die iemand anders heeft… haar droom is om Hokage te worden om haar familie te laten zien dat ze geen mislukkeling is…
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje: Ze heeft lange bruine haren wat ze draagt in een hoge staart, licht roze ogen en ze is redelijk klein {1.57} Plaatje gaat komen, aangezien ik der een eigen verhaal wil geven

    Naam+achternaam: Keadi masakoto
    Leeftijd: 18
    Clan: Masakoto clan
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu: zijn kekke genkai is zeer ingewikkeld ik ga me best doen om het uit te leggen:
    Hij kan door middel van, een speciale pen, inkt en scroll… kan zij iets schrijven wat na 50 seconden ook echt gebeurt… hij kan met die scroll je gedachten en lichaam overnemen en voor 5 minuten je alles laten doen wat hij wil, Hij kan ideeën geven, je dingen laten doen, hij kan zelfs schrijven dat je hartstilstand krijgt… Maar om te verkomen dat het te krachtig is zit er een tijd limit op, na gebruik van de scroll moet je een half uur wachten voor je hem kunt hergebruiken… ook, moeten de gedachten gangen of handelingen logies zijn, hij kan je bijvoorbeeld niet naar de hidden snow laten rennen en daar je hoofd voor 10 minuten in de sneeuw laten steken het moet logies zijn en met je gedachten gangen laten kloppen, als je door hebt verbreek je de macht die hij over je hebt
    Chakra element: Aarde
    Niveau: Jounin
    Familie: Alleen zijn vader, moeder heeft zijn familie verlaten toen hij 3 was
    Karakter: Keadi gedraagt zich graag als een betweterige en een tikkie arrogante jongen maar hij is eigenlijk heel lief en geeft veel om zijn vrienden, het woord veraden zul je niet in zijn woorden boek tegen komen
    Extra: alleen dat hij geen goede relatie heeft met zijn vader
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje: hij heeft zwart haar, beetje rommelig en groene ogen, veder is die zo’n 1.78 en draagt die een bril ook van hem zal ik nog een plaatje maken

    Van Aimeka

    Naam+achternaam: Kumi Kobayashi
    Leeftijd: 19 jaar
    Clan: Kobayashi-clan
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu: Haar kekkei genkai is de enige die er bestaat. Alleen Kumi en haar ouders en zusjes hebben die kekkei genkai. Er is best weinig over bekend, maar wat bekend is, is niet goed. De rode oogkleur bij elk clan-lid kan veranderen van lichtrood tot helderrood en van helderrood tot bordeauxrood. De kekkei genkai kan vleugels oproepen als ze eigenaar in gevaar is. In Kumi's geval zijn haar vleugels donker paars. Ze kan ze gebruiken zonder haar ogen te gebruiken. De Kobayashi-clan staat erom bekend snel en pijnloos mensen te kunnen vermoorden. Het gaat dan zo snel dat je niet merkt waar je in beland bent tot je dood neervalt.
    Chakra element: Vuur
    Niveau: Anbu
    Familie: Vermoord tijdens de aanval van de Kyuubi
    Karakter: Lief, vrolijk, af en toe hyper. Ze heeft haar chagrijnige momenten 's morgens, maar dat verandert altijd na een glas sake -Ja ze houd van Sake, ze is te vaak met Tsunade om gegaan -
    Extra: Kumi is een door snee meisje. Tenminste, dat is wat men denkt. Niemand weet wat er achter dat vrolijke masker schuilt. Kumi verandert het onderwerp als het gaat over haar jeugd. Ze heeft een obsessie voor muziek en luistert dus echt 24/7 naar haar favoriete bands. Haar ouders zijn tijdens de aanval van de Kyuubi vermoord. Wat niemand weet is dat Kumi dat op die dag geplant heeft; wraak voor haar slechte jeugd.. Kumi heeft haar ouders zonder gevoel vermoord, omdat ze haar mishandelden om Kumi sterker te maken.
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Naam+achternaam: Ryota Makara
    Leeftijd: 20 jaar
    Clan: Makara-clan
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu: Het is niet zo'n heel bekende clan, maar zeker niet een zwakke clan. Zijn ogen zijn grijs achtig, de iris is licht grijs, maar de rand om de iris heen is donker grijs, net zoals een streep in het midden van de iris. En de pupil is zoals normaal zwart. Als Ryota zijn bol, een speciale clan bol die alleen de leider heeft, tevoorschijn haalt, is zijn tegenstander gedoemd tot de dood. Ryota toont geen genade als het om gevechten gaat met sterke shinobi's
    Chakra element: Bliksem en ijs
    Niveau: Missing-nin, voorheen anbu, bijna verkozen tot de kage van zijn oude stad
    Familie: Heeft hij vermoord toen zijn vader uit wraak zijn onervaren broertje leider wilde maken van de Makara-clan
    Karakter: Stil, sluw, rustig en een gigantische flirt. Hij kan alle meisjes om zijn vinger winden als of hij baby's verleid met snoep
    Extra: Hij kan alle meisjes dus om zijn vinger winden, tot hij op Kumi stoot. En dan zit Ryota te kijken; ze is niet onder de indruk van mijn uiterlijk? Ryota is een erg koelbloedig persoon, maar heeft een hart van goud tegen over zijn vrienden.
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Vragen? Meld het me maar
    P.s. Op dit moment te moe om alle plaatjes erbij te zetten.. Voor de plaatjes kijk je maar bij de vorige 3 RPG's ^^


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*zoent hem lief terug*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Keadi: X glimlacht lief en slaat een arm om der heen voor hij met der mee loopt naar de stad X


    live your life as a true shinobi

    kaida:*slaat een arm om zijn middel*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Keadi: X glimlacht X 'zeg maar waar je heen wilt'


    live your life as a true shinobi

    kaida:*glimlacht* uhmm maakt me niet


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kumi; *grijpt naar het nachtkastje, pakt een condoom en doet het snel om bij hem* Bijna vergeten... *zucht zachtjes en ploft weer op bed neer*
    Ryota; *kreunt zachtjes en kijkt haar lief aan*
    -biww :3-

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:51 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    namika: X bloost licht en likt hem zacht over zijn zaak en streelt met der vingers over de onder kant van zijn zaakje (A)X
    -Welcome terug!!!!!!!!!!!!!-


    live your life as a true shinobi

    kenji: neem de morning afterpil toch maar voor de zekerheid in voorvocht zit ook zaad


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *bijt op zijn lip, kreunt wat luider en heeft zijn zwarte ogen gesloten* Y-you make me crazy!
    Kumi; Schat, ik heb voorlichting gehad.. Ik was het al van plan *kust hem zachtjes* Het is dat we nog te jong zijn, anders had ik het echt niet erg gevonden *glimlacht lief*
    -Thank you~!!!!!!!!!!! :)-

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:58 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kenji: ik kan er nog niet aan denken


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kumi; *streelt zijn wang* Hoezo niet? Kleine Kenji's om je heen, klinkt toch wel grappig? Onwerkelijk, maar het lijkt me erg mooi..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kenji: ik kon niet eens voor me zusje zorgen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Kumi; Hoe oud was je toen?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Keadi: X glimlacht lief en geeft der een zacht kusje X 'zeg het dan maar als je iets leuks ziet dan'
    Namika: X bloost zachtjes en zuigt zachtjes de boven kant en neem zijn zijn zaakje in haar mond X


    live your life as a true shinobi

    kenji: net 18
    kaida: zal ik doen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3