• Zoals meerdere mensen ben ik ook op zoek naar stories.
    Eigenlijk wil ik het liefst Onbekende Personen stories,
    maar je kan altijd je verhaal dumpen en ik zie wel of ik hem lees.
    Alvast bedankt :'D


    If a writer falls in love with you, you can never die


    Wanneer Jason zijn broer verliest aan zelfmoord is Jason nog jong, thuis gaat het daarna bergaf. Hij moet niet alleen het verlies van zijn broer verwerken, maar ook het verlies van zijn ouders. Want die zijn niet vaak meer thuis, en wanneer ze thuis zijn roepen ze of zijn ze dronken.
    Jason groeit niet al te gelukkig op en kan het verlies van zijn broer nooit echt verwerken. Als hij twaalf jaar wordt zweert hij wraak op zijn broers graf. Hij zal de pesters die zijn broer de dood in hebben gejaagd terugpakken, en hard ook.

    soundtrack


    Ex astris, sciencia



    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Avenged7Fold
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Luck belongs to the brave


    'I am dangerous,
    I am seductive
    I am brave...
    and I am a traitor.'

    In a dangerous world in the future Europe, she has to choose: her home and family or the love of her life.

    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.

    ~ Leuk? Neem een abo, ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.
    ~ Gestart op 04/08/2012

    Science-fiction ~ Drama ~ Romantiek ~ Onbekende personen


    Take risks and conquer your fears.

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]


    Fashion is a girl's best friend.

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth

    xSunsetx heeft een hele leuke onbekende persinen verhaal en DreamerN heeft een super leuke story genaamd the game
    Ik zal zo de link plaatsen^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    (Plaatje is aanklikbaar)

    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn, gezien hij dertien jaar ouder is dan zij.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:16 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.


    Gladys vertrekt met vlucht 701 naar haar familie in New York om te gaan studeren, op aanvraag van haar moeder. Naar haar familie gaan vindt ze niet erg, maar Gladys heeft één grote angst: vliegen. Van Brussel naar New York was ze maar zes uren onderweg, dus dat was nog niet zo een ramp. Maar nooit had ze gedacht dat die zes uren konden uitdraaien tot de ramp waar ze altijd al van vreesde. Samen met een onbekende jongen die naast haar zat is ze één van de twee personen die een vliegtuigcrash overleven. Ze had haar leven te danken aan hem, maar had nooit de kans om het hem te zeggen.
    Zal ze de jongen van 'Flight 701' ooit nog terugzien?

    Flight 701

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 20:18 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    The game, DreamerN


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb er één. Nog maar vier hoofdstukken en ik schrijf elke dag. ;) Ik hoop dat je een kijkje neemt!
    It's five to twelve, darling.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    (mijn topics)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hier moet ik nog aan beginnen, maar het is wel onbekende personen ^^


    Where soul meets body


    Het is jaar 1403 en er heerst een strenge dictatuur
    in het land Ariterra. De meeste mensen zijn straatarm
    en de omstandigheden zijn vreselijk.
    Dan bereikt het gerucht van een plek waar ziel en
    lichaam kruisen het oor van verschillende jongeren die
    allemaal even diepe verlangens hebben, verlangens die
    bewaarheid kunnen worden waar ziel en lichaam kruisen.
    Een zoektocht begint, vriendschappen worden gesloten,
    vijanden worden gemaakt en zelfs de koning stuurt
    troepen om een legende na te jagen.


    Onbekende personen
    ©CottonCloud


    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 16:11 ]


    yeehh


    Het is 2012, de Olympische Spelen komen steeds dichter in zicht en de zusjes Chambers uit het zonnige Palm Bay – Florida gaan een zomer tegemoet om niet meer te vergeten. De vijftienjarige Blair Chambers traint al jaren voor het aankomende toernooi en oefent al sinds kleins af aan op het strand bij haar om de hoek om topzwemster te worden. Nu dit steeds dichter nadert, slaan de zenuwen toe en met haar oudere zus Phoebe aan haar zijde reizen ze samen af naar Londen om de Olympische Spelen bij te wonen.
          Door het hectische schema van Blair, treft Phoebe per toeval het Britse schoon; Tom Daley. De twee raken aan de praat en er blijkt een klik te zijn. Hier lijken de Britten en Amerikanen absoluut niet blij mee te zijn en Blair al helemaal niet. Phoebe en Tom worden gezien als verraders. Is er een mogelijkheid om dit alles op te lossen en zo ook de spelen goed te eindigen?


    __________________________________________________________________________
    © Amy & Rayke.


    Klik voor het verhaal!


    Just keep your head up. Stick on the ice.



    Het jaar 2012, het jaar van Epke Zonderland, waar hij de sterren van de hemel zou moeten turnen. Althans, dat wil hij zelf. De strijd is nog maar net losgebarsten of er komen al goeie kandidaten voorbij voor het goud. Zo ook Fabian Hambüchen, de Duitse favoriet. Hij komt de voorrondes door, en blikt al vooruit op de finale van zijn leven. Maar hij ontdekt dat hij dingen meer mist in het leven dan alleen goud winnen. Liefde, vriendschappen opbouwen, dat is ook een doel dat hij graag zou willen bereiken in Londen.

    'Nog nooit ben ik ooit zo zenuwachtig geweest als dit moment, het moment waar ik al jaren naar uitgekeken heb. Ondertussen verlangde ik toch naar een normaal leven, de vrijheid. Liefde, vriendschappen die er zouden kunnen ontstaan. Niet dat ik hier geen vrienden had, want die heb ik wel degelijk. Het belangrijkste wat op dit moment telde, was mijn wedstrijd, alhoewel, dit zou mijn wedstrijd moeten worden.'


    - Vaak Nederlands geschreven, soms Engels
    - Tips geven mag!
    - Waarschuwen? Kan altijd
    - Vandaag zet ik het eerste hoofdstuk erop


    Perfect match • Epke Zonderland

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 18:08 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician