• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 50 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. FiIi zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 9:53 ]

    Yippie, weer een nieuwe! Haha, we gaan er een beetje snel doorheen.


    Stenenlikker

    Nu heb ik hem wel gekopieerd. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lekker stelletje cupcakes zijn jullie, het topic volmaken als ik niet online kan komen he? :Y) Haha, we zijn gewoon verschrikkelijk met z'n allen, topic 5 alweer! Ik moet de laatste 10 bladzijdes van het vorige topic nog doorlezen -.- wish me luck

    PRESENT.


    Tijd voor koffie.

    IT WAS EPIC. Maar er ging niemand dood? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat heb ik gemist? Wie is er nu weer dood?

    In de film, ik had gelezen dat er iemand dood ging, maar dat gebeurde niet :a Niet in deel 2 iig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Finally. :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je bedoelt in deel twee?
    MarshmallowS had een goed idee, de Hobbit fans staan nu onder een spoiler :Y)

    Ubiquitous schreef:
    In de film, ik had gelezen dat er iemand dood ging, maar dat gebeurde niet :a Niet in deel 2 iig.


    Ohja, dat was een spoiler over ik weet niet wat. Maar nee, er gaat idd niemand dood in deel 2. Gelukkig.


    Stenenlikker

    Deze cover moet ik toch even met jullie delen hoor! Ik vind hem toch zo vreselijk perfect. <3 [thanks to Draculea)

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:25 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Erebor schreef:
    (...)

    Ohja, dat was een spoiler over ik weet niet wat. Maar nee, er gaat idd niemand dood in deel 2. Gelukkig.


    Ja, bij het liedje van Ed Sheeran zag ik dat staan in de reacties en ik baalde al -al was ik later weer vergeten wie er dood zou moeten gaan xd-, maar dat gebeurde dus ook helemaal niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw, die is echt geweldig geworden!

    Ik zie trouwens dat Took het niet zo leuk vond als het onder de spoiler ging. Tweestrijd! Wat vinden jullie mooier, fans onder de spoiler of niet?

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:26 ]

    Venomis schreef:
    Deze cover moet ik toch even met jullie delen hoor! Ik vind hem toch zo vreselijk perfect. <3 [thanks to Draculea)



    Oh, wauwie! Sowieso kan zij goede covers maken ^^


    Stenenlikker

    LakeTown schreef:
    Wauw, die is echt geweldig geworden!

    Ik zie trouwens dat Took het niet zo leuk vond als het onder de spoiler ging. Tweestrijd! Wat vinden jullie mooier, fans onder de spoiler of niet?


    Ik vind het mooier onder een spoiler, omdat ik er meestal toch niet naar kijk. Maar het maakt me niet heel veel uit, hoor.


    Every villain is a hero in his own mind.