• Ja, serieus. Dit is echt geniaal x'D
    Ze heeft net whatsapp geïnstalleerd ^^

    Mijn zus zit al helemaal van: 'Ja, over een jaar kun jij met gemak swypen, etc.'
    Ik lach me dood hier x'D

    Hebben jullie ook van die 'hippe ouders' met 'hippe telefoons'?

    Edit: Ze is er vandaag achtergekomen hoe handig het is dat je ook op je mobiel je mail kan checken. Hilarisch. x'D

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 15:10 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn moeder heeft een Iphone 4 haha en dan kom ik met een oud LG model.


    What's so bad about being different?

    Mijn moeder heeft een goedkope Nokia, mijn vader helemaal geen telefoon. Hij heeft sowieso niets met "al die moderne fratsen", hij kan niet eens typen. Zo ongeveer een keer per maand gebruikt hij de computer om op Funda te kijken, maar dan moet ik hem helpen, anders gaat het zeker weten mis.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mijn ouders hebben altijd 'hippe' telefoons. Mijn paps heeft de Samsung Galaxy s2. Mijn mams krijgt de Galaxy s3. En ik heb een BlackBerry bold haha. Maar over een jaartje krijg ik een nieuwe iPhone. Thank god.


    To infinity and beyond •

    Mijn vader heeft zo'n dure htc gekregen voor zijn werk. (cat)
    En mijn moeder heeft een prehistorische Nokia.. :')

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 14:55 ]

    Mijn moeder heeft een blackberry en mijn vader een onverwoestbaar ding voor bij zijn werk Hij is timmerman (cat)


    Don't be like the rest of them, darling

    mijn moeder heeft een galaxy s2 en kan er er nog goed mee overweg ook.
    Mijn vader had een Iphone van zijn werk, maar nu heeft hij een onverwoestbare nokia, die het nog doet als je hem van 3 hoog naar beneden laat vallen.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 15:00 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mijn oma van 64 heeft een iPhone en een iPad :W


    Caution first, always.

    Desmond schreef:
    Mijn vader heeft een gsm die uit de oertijd stamt, serious.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Mijn moeder heeft een Samsung Galaxy S en mijn vader die nieuwe Samsung Galaxy.
    Ik lach mijn moeder ook regelmatig uit. Ze vind zelf dat ze er heeel goed mee om kan gaan maar snapt zelfs de simpelste dingen niet.


    Winter is coming.

    4Everdeen schreef:
    Mijn moeder heeft een hippere telefoon dan ik :x

    Mijn vader heeft zo'n facktop duur ding, waar echt alles op kan, mail, (vast ook wel w'app, maar dat snapt hij toch niet :')) en hij kan nog nieteens een sms sturen. -___-
    Me ma heeft sinds kort ook zo'n samsung galaxy geval en doet er net zo weinig mee als me pa. Kom ik aan met me kut blackberry. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean