• Hello Sweety's. Jullie my ff laten weten of dit een goed idee is:
    Het gaat over een ryk, maar eenzaam meisje. Ze dénkt dat ze iedereen kan krygen met haar geld en looks, maar dat kan ze niet. Want byna niemand ziet haar zitten. En ze heeft byna geen vriendinnen. Behalve haar 2 BF's. Meer friends heeft ze niet!. Ze is een échte bitch, met een emo- uitstraling. En iedereen die vrienden met haar werd, dumpte haar al gauw.Op een dag ziet Tom haar op straat lopen. Hy is al een tydje opzoek naar een leuke, vaste vriendin en ziet haar wel zitten. Hy besluit achter haar aan te gaan en volgt haar naar haar huis. Daar stopt het meisje plots en Tom pakt zyn kans. Maar zal Tom het meisje ook écht zien zitten kwa karakter? Is het meisje wel zoals ze eruit ziet?
    dit zyn de Rollen:
    Hoofdrol
    Ex Tom:
    1e Vriendin Bill:
    Bf 1 Hoofdrol(Vriendin Geheim)
    BF 2 hoofdrol(Vriendin Geheim)
    Vriendin Andreas:
    Vyand Hoofdrol:

    MAAR IK DOE MET VERASSINGEN!
    #1xPLOPMELK ( Bf Hoofdrol 1(Vriendin Geheim))
    #2BiLlSMuRf (Vyand Hoofdrol)
    #3JOYCEDIAMOND (Hoofdrol)
    #4SayRockQueen (1e Vriendin Bill)
    #5BoKillerDoll (Bf Hoofdrol 2(Vriendin Geheim))
    #6TomSexx (Ex Tom)
    #7KimFootball (Vriendin Andreas)
    Naam:
    Leeftyd:
    Textje:
    Plaatje:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Whooaaa be jeaulous >,<
    Ik weet al dat ik een rol heb x]

    Naam: Say

    Leeftyd: 16

    Textje:

    Hai!
    Listen, now! Mijn naam is Say, en ik ben inmiddels 16 jaartjes jong. Deze chicka is eigenwijs, brutaal, nieuwsgierig en koppig, maar als het er op aankomt zal ze haar echte vrienden trouw blijven. Als je gewoon aardig tegen haar doet is ze ook aardig tegen jou. Ze speelt al sinds haar tiende gitaar en skate ook vaak. Verder kan ze drummen, piano spelen en zingen. Zoals je nu vast wel door hebt is muziek haar leven!

    Plaatje: http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg


    Ikke wil...

    *staartpeinzendnaarhetbeeldscherm*

    4 (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    #2

    Naam:
    Elle
    Leeftyd:
    17
    Textje:
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx

    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg


    Dunno ><

    NOG 1 ROL!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Is het nou:

    Verassing 1= hoofdrol
    Verassing 2= ex Tom
    Verassing 3= 1e Vriendin Bill:
    Verassing 4= Bf 1 Hoofdrol(Vriendin Geheim)

    Enz?..
    Of ga je nog wisselen?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    VERASSING 7

    Naam: Kim
    Leeftyd: 18 Jaar
    Textje: Hoii,ik ben dus Kim en ben 18 jaar oud en binnenkort 19 zelfs! Ik hou erg van me vrienden,familie en muziek. Mijn favorieten kleur is blauw en dat is ook de kleur van me ogen en ik heb me haar blauw geverfd. Ik ben best wel lang en ook erg slank omdat ik weinig eet. Ik kan goed tegen de kou en slecht tegen warmte en zeg altijd wat ik denk tot ergenis van anderen. Ik ga nu maar is want ik ga effe met me vrienden naar de muziekwinkel voor een nieuwe TH-cd,DOEI.
    Plaatje: http://i235.photobucket.com/albums/ee269/DXBaby424/characters/Nina/audrey_kitching--large-msg-11964317.jpg


    Is het nou:

    Verassing 1= hoofdrol
    Verassing 2= ex Tom
    Verassing 3= 1e Vriendin Bill:
    Verassing 4= Bf 1 Hoofdrol(Vriendin Geheim)

    Enz?..
    Of ga je nog wisselen?

    Wisselen natuurlyk schatz ;) xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Danku poeperd.You know i love you ö verry much!(H)(H)

    Dnakje voor de rol!! (K)


    Dunno ><

    xD Beee happpyyyy x]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    TnQ sgattie!! :D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...