• Hallo, deze zomer ga ik met een paar vriendinnen op reis voor een stuk of 10 dagen. De meeste van hen zouden graag naar Salou gaan in Spanje maar mijn papa heeft liever van niet. Volgens hem is het daar een echte uitgangsbuurt, wordt er vanalles gestolen, meisje verkracht, drugs...

    Dus nu zou ik graag weten als een van jullie daar ooit al is geweest of iemand kent die daar is geweest en als wat mijn papa denkt echt waar is.
    En als het daar echt niet zo erg is dan kan ik hem misschien overtuigen om me toch naar daar te laten gaan.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 20:01 ]

    Nou, je kent mijn mening, hé, Bo'tje!
    Mijn ma & zus zijn er geweest, zo'n twee jaar geleden (ik ben niet meegegaan omdat ik geen zin had,dusja)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat weet ik niet, misschien kan je wat research doen op het internet?


    26 - 02 - '16

    Ik ben er geweest, maar toen was ik nog maar een jaar of 12/13, dus toen ging ik natuurlijk nog niet het nachtleven in.
    Overdag is het er heel druk en ligt heel het strand vol met mensen en zitten alle terrasjes vol, dus druk is het er wel.
    En inderdaad zijn het vooral jongeren en staat Salou bekend om zijn uitgaansleven.
    En natuurlijk gebeurt er dan wel eens wat (drugs, verkrachting), maar dat gebeurt op al die drukbezochte Costa's wel. (Denk Mallorca, Chersonnisos)

    Zolang je met een grote groep bent, je niet met vreemde jongens/mannen meegaat en gewoon je drankjes in de gaten houdt kan er al veel minder gebeuren dan anders.
    Want als je moet kijken naar wat er kán gebeuren, dan kun je nergens meer uitgaan.

    Ik hoop voor je dat je mag, maar ik weet ook niet hoe ik verder kan helpen! (:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 20:06 ]


    Tell me about it, stud.

    Bradshaw schreef:
    Ik ben er geweest, maar toen was ik nog maar een jaar of 12/13, dus toen ging ik natuurlijk nog niet het nachtleven in.
    Overdag is het er heel druk en ligt heel het strand vol met mensen en zitten alle terrasjes vol, dus druk is het er wel.
    En inderdaad zijn het vooral jongeren en staat Salou bekend om zijn uitgaansleven.
    En natuurlijk gebeurt er dan wel eens wat (drugs, verkrachting), maar dat gebeurt op al die drukbezochte Costa's wel. (Denk Mallorca, Chersonnisos)

    Zolang je met een grote groep bent, je niet met vreemde jongens/mannen meegaat en gewoon je drankjes in de gaten houdt kan er al veel minder gebeuren dan anders.Want als je moet kijken naar wat er kán gebeuren, dan kun je nergens meer uitgaan.

    Ik hoop voor je dat je mag, maar ik weet ook niet hoe ik verder kan helpen! (:

    We zijn met vier: 3x 17j en 1x 18j...
    Maar bedankt ;)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Parrilla schreef:
    (...)
    We zijn met vier: 3x 17j en 1x 18j...
    Maar bedankt ;)


    euh nee
    1x 18
    1x 17
    2x16 :)

    Ik was er toen ik nog best wel jong was. En mijn familie en ik vonden het daar niet zo leuk. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Devourer schreef:
    Dat weet ik niet, misschien kan je wat research doen op het internet?


    Bad decisions make good stories.