• Hoi,

    ik vond het wel leuk een topic te openen dat gaat over Harry Potter weetjes. Dus, weten jullie nog leuke weetjes? Het mag ook gaan over de acteurs/actrices.

    Wisten jullie dit?: Tijdens het filmen van Harry Potter and the Order of the Phoenix raakte het trommelvlies van Lewis beschadigd doordat Helena Bonham Carter per ongeluk haar toverstaf in zijn oor stak.
    Toen ik het las, vond ik het best grappig (lol) Als het maar niet blijvend is.:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Daniel was allergisch voor zijn bril. Hij had er een allergische reactie op en daar kwamen ze pas later achter. Dus hebben ze het materiaal van de brillen vervangen :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oeh, die wist ik niett.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Elke 30 seconde begint iemand met het lezen van Harry Potter.
    Las ik bij de tumblr facts.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Elke 30 seconde begint iemand met het lezen van Harry Potter.
    Las ik bij de tumblr facts.



    Okay, dat is stoer.


    Pretty is just a pretty word.

    Het filmen van Freds dood gebeurde niet zo vlot omdat Oliver Phelps het mentaal niet aankon om zijn broer 'dood' te zien.

    Voor de films moesten Emma, Rupert en Dan een opstel schrijven over hun personage. Emma schreef negentien pagina's, Dan schreef er ééntje en Rupert heeft nooit iets ingediend.

    Fred en Sirius, de grapjassen van hun schooltijd, stierven allebei lachend.

    Robert Pattinson heeft openlijk toegegeven liever Carlo Kannewasser te spelen dan Edward Cullen.

    Het latijnsde schoolmotto van Zweinstein wordt letterlijk vertaald als 'Kietel nooit een slapende draak.' Vaagheid.

    Rowling wou Ron ergens middenin de serie laten sterven, maar ze heeft het gelukkig niet gedaan.

    De enige reden dat Rowling Hagrid liet leven, was zodat hij 'dode' Harry terug naar het kasteel kon dragen.

    Rowling baseerde Hermelien op zichzelf, hoe ze was tijdens het middelbaar.
    Patty Parkinson was gebaseerd op de meisjes die haar pestten op school.

    Toen Dirk aangevallen was door dementors, zag hij hoe rot hij zich gedraagde. Dit liet hem inzien om zijn gedrag aan te passen.

    James Potter was geen zoeker, maar een jager.


    The pen is the tongue of the mind

    Huh, waarom is James Potter geen zoeker? Dat stond toch in het boek?!


    --

    Volgens mij kloppen die weetjes van Petrificus niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alle weetjes kloppen, behalve die laatste, dacht ik.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    De laatste twee van petrificus kloppen niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:24 ]


    Deep inside, I've never felt alive



    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 22:25 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ze kloppen wel, kijk maar:
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070710111153AAzkpY0

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:22 ]


    The pen is the tongue of the mind

    Petrificus schreef:
    Ze kloppen wel, kijk maar:
    http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20070710111153AAzkpY0


    Yahoo klopt niet altijd hoor, maar de meeste van je kloppen wel. Over die laatste zit ik te twijvelen, dus eigenlijk wil ik die straks even in het boek op zoeken, maar volgens mij heb ik die niet zo bij de hand. Maar die zoek ik nog op.

    ot:

    Tijdens het filmen van de tweede film was er onder de acteurs een massale uitbraak van luizen.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    abo

    Emma Watson heeft vroeger een crush gehad op Tom Felton


    Live life limitless.