• Sorry allemaal.. Deze topic kan niet verwijdert worden.. Ik heb geen verstand van Quizlet om dat voor elkaar te krijgen.. Het spijt me, ik kan de berichten niet weg doen.. Ik zal wel kijken naar andere oplossingen.. Sorry Miekiechan voor het verpesten van je topic, ik zal me wel aan de kant houden daarmee.. Sorry voor het niet weten hoe het er in de wereld toe gaat.. Sorry dat ik me op mijn eigen leven richt en niet na denk op sommige momenten.. Sorry dat ik het niet kan verwijderen.. Sorry dat ik er een joke van gemaakt heb; zoals jou woorden klinken.. Sorry dat ik een idioot ben geweest.. Sorry dat ik hier ooit aan begonnen ben..

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:13 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:22 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:19 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:19 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:22 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    -AAAAHHH Miekiechan, waarom je schrijf je uit? :(-


    We're all mad here. ~Cheshire

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:18 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    @Moyashi:
    ik schrijf me uit om dat ik hier dood ziek van wordt
    ik had even bij gelezen om te kijken of ik misschien had overdreven of iets... domme fout
    weten jullie niet dat er f*cking kinderen zijn die zelf moord plegen door dit soort "incest"
    weet je niet hoe f*cking gestoord dit families, broers en zussen maakt
    en jullie maken er een f*cking Joke van.... echt... geweldig, ik wouw gewoon even een leuke rpg maken om mijn zorgen te vergeten... jullie worden echt f*cking feestelijk bedankt


    live your life as a true shinobi

    Nou.. Sorry dan.. Bij deze.. Oprechte excuses.. Ik weet niet zo heel veel wat er in de wereld af speelt.. Je kunt niet verwachten dat ik alles weet.. En ik weet niet hoe Michelle erover denkt; maar ik spreek nu gewoon uit mezelf..! Ik weet niet alles.. Ik maak fouten.. Ik weet niet hoe het er bij andere families er aan toe gaat, en dat boeit me niet zo heel veel; niemand hoeft te weten wat er bij mij thuis om gaat, ik hoef het van jullie niet te weten, of van iemand uit Zeeland.. Ik heb genoeg zorgen aan mijn hoofd.. Ik sta er niet bij stil in een RPG hoe mensen op dingen kunnen reageren.. Maar daar heb ik ook van geleerd hoor.. Ik dacht gewoon niet na, klaar.. We kunnen er niets aan veranderen.. De berichtjes kunnen zover ik het weet niet verwijdert worden.. Ik heb in zo verre spijt dat ik niet na dacht.. Dat ik er een grap van maak, wat jij denkt miekiechan.. Jij kunt gewoon met de RPG mee doen, ik zal deze topic wel verwijderen, beginnen jullie maar gewoon op nieuw.. Ik zal wel doen alsof Ryota en Kumi verdwenen zijn, iedereen tevreden..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    Waarom doe je gelijk zo boos? -.- al dat woord gescheld maakt me niet zo blij eigenlijk. En overdrijven is ook een kunst. Nu heb je het ook voor mij verpest. Ik dacht ook dat dit een leuke RPG zou worden maar als je gelijk pissig om dit soort dingen word hoeft het ook niet meer voor mij. En als je niet wou dat dit soort dingen zouden gebuiren had je het bij de regels moeten zetten -.-' Het spijt me dat ik jou dag heb verpest maar ja. Ik heb eigenlijk niet meer zo'n zin om hier te schrijven, als ik steeds moet oppassen met wat ik doe is het ook niet leuk meer. Ik schrijf me ook uit. Nogmaals sorry ^^

    ps. niet te boos op Desi zijn want ik ben er een soort van mee begonnen

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:21 ]


    We're all mad here. ~Cheshire

    topics je ook niet verwijderen

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:30 ]


    We're all mad here. ~Cheshire