• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?



    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft



    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [mijn topic]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    Hij laat mijn geschrokken los en doet een paar stappen achteruit.
    "Beck jaag me geen angst aan!" zegt hij tegen mij. Hij schud zijn hoofd en laat zich zakken op het bed. Ik trek mijn wenkbrauw op.
    "Jij wilde het weten hoor. Nu weet je het zonder het echt mee te maken." zeg ik. "En ik moet je wel angst aanjagen zodat je het nooit meer doen." Ik haal kort mijn schouders op en blijf een beetje ongemakkelijk staan. Nu ben ik wel bang dat ik hem onbewust gekwetst heb met mijn harde woorden die er altijd zo makkelijk uit komen rollen bij mij.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Jij wilde het weten hoor. Nu weet je het zonder het echt mee te maken en ik moet je wel angst aanjagen zodat je het nooit meer doen,' zei ze. Ik keek haar eventjes verbaasd aan.
    'Jou woorden laten mij het wel anders gelijk voelen,' zei ik en schudde weer mijn hoofd. 'Ik wil het rustiger aan doen,' zei ik opeens en keek daarbij Beck eventjes aan.
    'Gisteren ging echt te snel. Ik heb erg geen spijt van. Echt niet, maar het ging echt te snel.' Ergens wou ik ook niet meer zo snel gaan in de hoop dat van net niet weer ging gebeuren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Jou woorden laten mij het wel anders gelijk voelen." zegt hij en schud zijn hoofd. "Ik wil ht rustiger aan doen." zegt hij opeens en hij kijkt mij aan, waarna ik verbaasd terug kijk. Waar komt dit ineens vandaan.
    "Gisteren ging echt te snel. Ik heb er geen spijt an. Echt niet, maar het ging echt te snel." Nu veranderd mijn blik naar verward, bijna paniekerig. Ik voel mezelf wel paniekerig worden maar hou mezelf in de hand. Ik ken die zin maar al te goed, hoevaak heb ik Cherise wel niet getroost, hoevaak hebben ze haar die zin aangesmeerd om vervolgens niets meer met haar te maken te willen hebben? Nu kijk ik hem ongelovig aan. Ik klem mijn kiezen hard op elkaar.
    "Goed, als dat is wat jij wilt." zeg ik en probeer alle emotie uit mijn stem te bannen. Ik besluit het maar aan te zien, te kijken wat hij ermee bedoeld. Als het is wat ik denk, gaat hij alle pijn voelen wat ik hem net liet weten. Hij zal er niet onder uit komen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik keek haar aan en probeerde haar gezicht af te lezen. Verward, haast paniekerig en daarna naar ongeloof.
    'Goed, als dat is wat jij wilt,' zei ze. Ik deed mijn hoofd iets schuin terwijl ik haar aandachtig aankeek. Ik kon niet helemaal met zekerheid zeggen waarom ze die gezichten trok. Ik stond weer op om naar haar toe te lopen. Mijn hand stak ik iets naar haar hand uit en keek haar vragend aan.
    'Naar buiten gaan?' vroeg ik aan haar. Ik had geen zin om nog verder over dit onderwerp te praten. Gegeten hadden we al en verder wist ik niet echt iets.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij houd zijn hoofd schui en ik heb het gevoel dat hij me probeert in te schatten, net zoals ik dat bij hem doe, maar dan wat minder opvallend. Volgens mij komen we er beiden niet echt uit. Hij staat op en steekt zijn hand naar mij uit waarna hij me vragend aan kijkt.
    "Naar buiten gaan?" vraagt hij. Ik knik er kort op en negeer zijn hand terwijl ik al naar de deur loop. Daar kijk ik naar hem.
    "Ik ga even mijn sigaretten halen." deel ik mede. Daarna loop ik door naar mijn kamer, haal mijn koffer overhoop en pak een vol pakje sigaretten en een aansteker. Daarna loop ik terug naar Nathan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte kort, negeerde mijn hand en liep naar de deur toe. Daar keek zij mij aan.
    'Ik ga even mijn sigaretten halen,' zei ze en zonder dat ik wat kon zeggen liep ze weg. Ik stond eventjes verstijft en vroeg mij af waarom ze mijn hand negeerde. Ik schudde mijn hoofd en liet mijn hand zakken. Misschien was het gewoon omdat ze toch eerst naar haar kamer moest. Ik liep mijn kamer uit en sloot de deur achter mij dicht. Eventjes later zag ik Beck er al weer aankomen lopen. Een glimlach kwam op mijn gezicht. Ik stak weer mijn hand naar haar uit.
    'Gevonden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij kijkt me aan met een glimlach en steekt zijn hand weer uit. Volgens mij heeft hij er geen idee van hoe zeer hij me elke keer verward.
    "Gevonden?" vraagt hij en ik knik, waarna ik mijn volle hand even laat zien. Dan twijfel ik of ik zijn hand moet aannemen. Ik bijt even op mijn lip en pak zijn hand toch losjes aan, waarna ik voor me blijf kijken en begin te lopen. Het voelt enorm awkward aan nu.
    "Goed, naar buiten dus." zeg ik met zachte stem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze liet haar volle hand zien en ik glimlachte weer iets. Ik zag dat ze op haar lip beet en pakte mijn hand toen losjes vast. Ze bleef voor zich kijken en begon toen te lopen. Gelijk liep ik met haar mee.
    'Goed, naar buiten dus,' zei ze met een zachte stem. Ik knikte lichtjes en kneep zachtjes in haar hand. Haar hand voelde zachtjes aan. Ik liep naar buiten met Beck in mijn hand. Ik keek over het plein heen en toen naar Beck.
    'Voorkeur voor waar je wilt zitten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knijpt zacht in mijn hand, wat ik negeer voor zover ik kan. Allerlei gevoelens pompen door mijn maag en hart heen waardoor ik niet goed meer weet wat ik moet doen. Uiteindelijk lopen we naar buiten en ik kijk een beetje rond. Ergens zie ik Jasper met een meisje.
    "Voorkeur voor waar je wilt zitten?" vraagt Nathan. Ik knik lichtjes en neem de leiding om helemaal aan de andere kant uit het zicht te gaan. Ik hoop maar dat ze ons niet gezien hebben. Daar staat een bankje en ik laat Nathans hand los om er op neer te ploffen en gelijk een sigaret op te steken.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze knikte lichtjes en nam mij mee. Ik volgde haar zonder tegen te stribbelen. Ze liet mij los bij een bankje. Ze liet zich erop neer ploffen en stak gelijk een sigaret op. Ik ging eventjes voor haar staan en keek haar vragend aan. Ik vroeg mij af wat er was. Ze was niet echt spraakzaam.
    'Beck?' vroeg ik zachtjes. Ik keek eventjes naar de rook die van haar sigaret af kwam. Ik moest opbiechten dat ik er nu best wel zin had in een sigaret. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en keek weer naar Beck.
    'Wil je wel dat ik nu bij je bent?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij gaat voor mij staan en kijkt mij vragend aan terwijl ik de rook uit blaas.
    "Beck?" vraagt hij zacht. Hij schud even zijn hoofd en kijkt weer naar mij.
    "Wil je wel dat ik nu bij je bent?" vraagt hij en ik trek even mijn wenkbrauw op. Ik wist niet dat ik zo afstandig was geworden.
    "Ja." antwoord ik kortaf, maar half waar. "Wil jij dat eigenlijk ook wel?" vraag ik dan iets te kil. Ik wend snel mijn ogen af en trek mijn benen op, waardoor mijn met kant gelaagde ondergoed zichtbaar word onder mijn gescheurde panty. Ik probeer nog altijd mijn normaalste ondergoed aan te trekken voor het geval dat.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ja,' antwoordde ze kortaf. 'Wil jij dat eigenlijk ook wel?' vroeg ze toen behoorlijk kil. Ze wende haar ogen gauw af en trok haar benen op. Mijn ogen gingen bijna automatisch omlaag waar ik haar ondergoed zag door haar gescheurde panty. Gauw keek ik weer omhoog naar Beck en ik ietsjes dichter tegen haar aan staan. Ik ging op mijn hurken zitten en keek Beck aan.
    'Natuurlijk wil ik dat wel,' zei ik met een klein glimlachje. 'Waarom zou ik dat niet willen?' Ik veegde voorzichtjes een plukje haar voor haar gezicht vandaan en keek haar vragend aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn blik gaat even omlaag maar al snel weer omhoog. Hij gaat dichter tegen me aan staan en dan op zijn hurken zitten om mij aan te kijken.
    "Natuurlijk wil ik dat wel." zegt hij met een klein glimlachje. "Waarom zou ik dat niet willen?" Hij veegt voorzichtig een plukje haar voor mijn gezicht vandaan en kijkt me vragend aan. Ik haal mijn schouders op.
    "Weet niet." mompel ik. "Ik weet niet wat er allemaal binnen jou 'rustiger aan' valt." Er schiet een gepijnigde blik over mijn gezicht maar ik trek mijn gezicht al snel weer in de plooi.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Weet niet,' mompelde ze na haar schouders eventjes te hebben opgehaald.
    'Ik weet niet wat er allemaal binnen jou 'rustiger aan' valt,' zei ze en eventjes schoot er een gepijnigde blik over haar gezicht heen.
    'Oh Beck,' zei ik zachtjes. Ik ging eventjes met mijn hand langs haar wang. 'Zo bedoelde ik het niet. Ik wil heel graag bij je blijven, maar al te graag! Alleen gisteren ging het te snel! Ik ben misschien gewoon soort van bang,' zei ik. Het laatste piepte ik haast geluidloos loos en keek ik beetje omlaag naar haar knieën.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you