• En met goede rpg'ers bedoel ik ;
    - mensen die ervaren zijn, dus langer schrijven
    - mensen die niet constant spellingsfouten maken
    - mensen die de voorkeur geven om in 3e persoon verleden tijd te schrijven (dit punt hoeft niet perse)
    - mensen die niet alleen hun personage simpele zinnetjes laten zeggen maar ook de gevoelens van hun personage omschrijven en beschrijvingen in hun posts verwerken
    -mensen die niet aan een rpg meedoen om hun personage te laten winnen, powerplayen, meteen een relatie met een ander personage aan laten knopen
    - mensen die niet in hun posts voor een ander personage schrijven
    - mensen die minimaal 5 regels in hun posts kunnen verwerken en dat ook doen
    - mensen die een rpg aanmaken met een origineel onderwerp / interessant onderwerp en zich daar actief voor inzetten en niet gelijk stoppen
    - mensen die een verhaal met diepgang willen laten ontstaan

    oke , dit ziet er uit als een hele waslijst maar dat is het niet. vind ik. Weet iemand zulk soort mensen of weet iemand een rpg met ervaren rpg'ers waar ik aan mee zou kunnen doen, meld het dan ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Zowel Pirates als The Middle Ages voldoen aan je eisen. De verhalen zijn weliswaar al begonnen, we willen je altijd helpen inspringen. (:

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 18:54 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik ga even kijken ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zoek hier nog mensen voor. De meesten die eraan meedoen zijn al behoorlijk ervaren en goed. En één van de regels is dat er minimaal 5 zinnen geschreven moeten worden.


    Your make-up is terrible

    Ik ben benieuwd naar wat je er van vind.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Ik ben benieuwd naar wat je er van vind.


    Ze zien er goed uit, al worden bij die van die middeleeuwen wel hele lange posts gemaakt soms. Maar ik denk dat ik morgen een personage ga aanmaken ;3


    Aan niets denken is ook denken.

    Rizzoli schreef:
    (...)

    Ze zien er goed uit, al worden bij die van die middeleeuwen wel hele lange posts gemaakt soms. Maar ik denk dat ik morgen een personage ga aanmaken ;3


    Ja, af en toe schieten we een beetje door, komt door de inspiratie. Voel je niet verplicht ook zulke lange posts te schrijven. (:


    Stand up when it's all crashing down.