• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een bril gedragen worden bij het afsteken van vuurwerk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Eigenlijk wel mee eens.
    Wat is er nou zo moeilijk om een bril op te doen, en je loopt minder het risico om geraakt ofzo te worden. Waarom niet?

    Ik vind dat er niet echt een regel moet komen van: 'Je moet een bril dragen!' Ik zou eerder zeggen: 'Je, mag het dragen als je het zelf nodig vindt'. Ten slotte beslis je zelf of jij gevaarlijk wil doen of niet. (':


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Tjah, die brillen zijn dr wel.. mja, regels zijn er om te overtreden?

    Mja, this wel veiliger i think? mja is ieder zijn eigen leuk


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oneens. Als jij niet als een gek vuurwerk gaat afsteken hoef je ook geen bril te dragen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    Oneens. Als jij niet als een gek vuurwerk gaat afsteken hoef je ook geen bril te dragen.


    I am an idiot, I move.

    Yoseob schreef:
    Oneens. Als jij niet als een gek vuurwerk gaat afsteken hoef je ook geen bril te dragen.


    We accept the love we think we deserve.

    ik vind niet dat het móét, maar t zou wel veiliger zijn als mensen dat deden (';


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tydens nieuwjaar iedereen met bril? Lieverniet:W

    Hoeft niet, is wel veiliger. Meer mensen zouden dat eigenlijk moeten doen.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Eens!
    Ook al steek jij normaal vuurwerk af, er zijn altijd mensen die dat niet doen, en daar kun jij ook nadeel aan hebben


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Eens ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Het zou wel beter zijn :Y)
    Maar het is niet mooi en het zit niet lekker(A)
    Dus dan heb je toch liever zere ogen of ongelukken waarbij je ogen beschadigt. maar ze zijn toch ook bezig met zeuren over dat je oordopjes moet dragen;)
    ze hebben overal wel wat over te zeuren!:Y)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Het zou veiliger zijn :'D. Maaar je kunt het mensen moeilijk gaan verplichten denk ik. Misschien met het gevaarlijkere vuurwerk ofzo. Maaar met rotjes en kleine pijltjes die niet zo veel schade aanrichten vind ik dat een beetje idioot. Mensen zijn er sowieso zelf bij of ze veilig met die 'explosieven' omgaan. Als ze ook al niet meer na hoeven te denken tijdens het gebruik ervan kunnen we het beter helemaal verbieden :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsChartered schreef:
    Ik vind dat er niet echt een regel moet komen van: 'Je moet een bril dragen!' Ik zou eerder zeggen: 'Je, mag het dragen als je het zelf nodig vindt'. Ten slotte beslis je zelf of jij gevaarlijk wil doen of niet. (':


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Het zou wel een stuk veiliger zijn, maar al verplicht je het er zullen er zat zijn die het toch niet doen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.