• Ik heb toestemming van Yoda


    Hallo alemaal. Ik ben 15 en ik zing al vanaf mijn 4e. Daarom leek het mij leuk om een zangwedstrijd te openen. Hier is hij dus


    De bedoeling
    Ik geef jullie elke keer opdrachten en die moeten jullie dan gaan voltooien in 1 week. Voor sommige van jullie zou dat kort kunnen zijn. Maar ik ken de gevolgen. Mensen gaan het te laat inleveren vragen uitstel en dan kan ik weer 4 dagen gaan wachten.

    uitstel

    uitstel geen je 1 dag van te voren aan. Je kan tot 4 dagen uitstel vragen. Ik waarschuw jullie ook tot waneer je kan uitstellen. en wanneer het 2 dagen voor de deadline is.


    rondes en deelnemers

    Het minimale is 7 en het kan verder lopen tot 15.


    JE MAG ANONIEM!!!




    deelnemers
    -Aztec
    -Buttzville
    -squib
    -Agnus
    -NeverEnough
    -hylketjeuhx
    -Pryromancer


    1e opdracht

    Zing een liedje die bij je tem past. ik let vooral daar op ook du kies geen liedje met hogen noten als je die niet kan halen.

    deadline:14-09-2012
    uitstel: 13-09-2010
    afvallers:1

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 21:16 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik wil ook wel meedoen als je mensen nodig hebt..

    Sorry, ik schrijf me uit

    Wat is de opdracht en wanneer moet deze ingediend worden?

    Pyromancer schreef:
    (...)En mag je steeds zelf je liedjes kiezen of kies jij er ook voor ons?
    ik enk er over na


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rahjesh schreef:
    (...)ik enk er over na
    Oki. Als jij kies doe ik liever niet mee, want dan krijg ik altijd liedjes die ik niet ken of waar ik een hekel aan heb. Anders probeer ik het graag. (Ik voel me zo'n zaag, sorry)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Invaesion schreef:
    Wat is de opdracht en wanneer moet deze ingediend worden?

    Gebeurt er eigenlijk nog wat?

    Hoewel ik eigenlijk altijd al wel mee heb willen doen aan een zangwedstrijd, heb ik het momenteel echt te druk... =S
    En ik heb niet echt goede apparatuur =P
    Sorry, andere keer misschien =)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Ik wil niet vervelend doen, maar als je niet snel interactie in je wedstrijd zal steken, zal hij waarschijnlijk gesloten worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik schrijf me uit

    kan ik nog meedoen?

    hylketjeuhx schreef:
    kan ik nog meedoen?

    Al kan ik maar om de week tegoed opnemen, dwz, een week wel, een week niet (gescheiden ouders xD) dus ik ga af en toe uitstel vragen (A)

    sorry Ik had het druk met school en ik ben een oort van prof handballer en dat begon die week ook al. ik schrijf jullie metteen in


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sorry, maar ik heb nou niet echt het idee dat dit een serieuze wedstrijd gaat worden.
    Ik schrijf me dus uit.


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Aztec schreef:
    Sorry, maar ik heb nou niet echt het idee dat dit een serieuze wedstrijd gaat worden.
    Ik schrijf me dus uit.


    ik heb ook het gevoel dat dit niet helemaal goed kan worden.. in ieder geval ik kan niets meer opnemen tot en met komende vrijdag, dus als dat een probleem is, schrap mij dan ook maar van de lijst
    sorry

    Al meer dan 3 weken geen activiteit van wedstrijdhoudster. Slotje dus.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.