• RPG ~ No Way Out




    Verhaal : 6 jongens en 6 meisjes worden op een ochtend allemaal wakker in hun eigen cel. Ze weten niet hoe ze daar zijn belandt en hebben een vermoeden waarom ze daar zitten wanneer ze erachter komen waar ze precies zijn. Iedereen heeft zijn eigen verleden, zijn eigenverhaal waardoor e hier kunnen zijn belandt. In feite is dat ook de reden waarom ze daar zitten, alleen niet op de manier waarop ze denken.
    In feite is dit een grote test, gemaakt door één persoon die zijn identiteit geheim houdt. Zo kunnen er zomaar eens messen uit de muur komen vliegen, de grond in eens verdwijnen en al dat soort gevaarlijke dingen. De jongeren zullen zich moeten bewijzen doormiddel van hun eigen vaardigheden.


    Rollen :

    Meisjes :

    - Prisoner: Amare Felicity Johnson
    - Szcarlett: Amory Lee Johnson
    - Stiles: Alex Lilith Jackson
    - Kaien: Amy Whitemore
    - Stiles : Daphne Rebecca Whitley

    Jongens :

    - Drugsforsale: Jake Justin Srevinoz
    - Prisoner: Cameron Alexander Clayman
    - Kaien: Austin McCall
    - Meknesiaa: Sylvester Adrian
    - Khedira: Jayson Mike Moreno

    Regels:

    - OOC schrijf je tussen [] () of {}
    - Geen one liners, als het toch moet niet te vaak aub.
    - 16+ mag qua geweld etc. Alleen hou het een soort van netjes.
    - Max. 2 personage's per persoon, en dan een jongen en een meisje.
    - Sluit niemand buiten, je hebt elkaar uiteindelijk toch wel nodig.
    - Volledige naam van je personage schrijven boven aan je stukje.
    - Lange tijd afwezig zonder een melding is automatisch uitgeschreven.
    - Naam verandering doorgeven.
    - Alleen Prisoner en Szcarlett openen nieuwe topics.
    - Reserveringen blijven max. 1 dag staan .


    Invullen:

    Naam [ Voor en Achternaam ] :
    Leeftijd [ 16 t/m 18 ]:
    Karakter:
    Verleden [ Wat zou hun reden kunnen zijn om in de gevangenis te komen, bende lid, moord gepleegd etc. ] :
    Uiterlijk [ Foto + Beschrijving ] :
    Angst :
    Extra:


    Ze hebben allemaal een bepaalde vaardigheid, alleen deze worden door Prisoner en Szcarlett uitgekozen.

    1. Erg snel - Jayson Mike Moreno
    2. Telepathie - Amy Withemore
    3. Empathisch -
    4. Levitatie -
    5. Erg slim - Cameron Alexander Clayman
    6. Verschrikkelijk sterk - Alex Lilith Jackson
    7. Lenig - Austin McCall
    8. Fotografisch geheugen - Sylvester Adrian
    9. Overgevoelige zintuigen - Amory Lee Johnson
    10. Manipulatie door stem - Amare Felicity Johnson
    11. Ontzichtbaar worden - Jake Justin Srevinoz
    12. Elementen beheersen - Daphne Rebecca Whitley

    Rollenstory

    Waar zijn we : Iedereen is er nu ongeveer uit en loopt door de gevangenis naar 'iets' te zoeken.

    © Prisoner en Szcarlett

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 0:33 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [mon topics]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics + laatste reactie van Amy & Austin]

    [Oké, dank je ;d Wist het niet meer zeker]

    Amy Whitemore

    Met een kleine aarzeling pakte ik een sigaret uit het doosje. Niks van vreemde aannemen, maar hij had er zelf ook één gepakt. Dus veel kwaad kon het niet, lijk mij. Dat doet mij er aan herinneren dat ik voordat ik hier was op straat bezig was. Ik gaf voortdurend dingen aan vreemde mensen. Nou ja geven. Ik verkocht het. Ik haalde de aansteker uit zijn hand en stak daarmee de sigaret aan. Ik gaf de aansteker terug terwijl ik hem aan keek. 'Door het licht kon ik niet meer wennen aan de donker. Alles werd kleiner.. Opgesloten.' Ik keek een beetje wazig voor mij uit.

    Austin McCall

    'Waarom doe je dat eigenlijk? Naar me kijken bedoel ik,' vroeg ze. Ze had weer een glimlach op haar gezicht. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. Wat moest ik zeggen? Ik legde een vinger op mijn mond. 'Sshhhtt,' zei ik en ik liet een glimlachje op mijn gezicht verschijnen. 'I think you're pretty,' fluisterde ik. 'Especially with a smile. Vertel het niet door.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Mijn topics.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex Lilith Jackson
    Austin legt een vinger op zijn mond. 'Sshhhhtt'. Hij glimlacht even. 'I think you're pretty. Especially with a smile. Vertel het niet door.'
    Het is een tijdje stil. 'Nou eh, dank je. Denk ik,' mompel ik na een tijdje met een lichte frons op mijn gezicht. Het is al een tijdje geleden dat iemand dat gezegd heeft, tenminste op deze manier dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Nou eh, dank je. Denk ik,' mompelde ze. Het was een tijdje stil geweest voordat ze dat zei. Er zat een lichte frons op haar gezicht. Ik lachte zachtjes. Ik keek eventjes naar Jake. 'Volgens mij ligt die kerel gewoon te slapen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    Austin lacht zachtjes en kijkt naar Jake. 'Volgens mij ligt die kerel gewoon te slapen..'
    'Hmmm, misschien,' zeg ik met een klein lachje. 'Maar misschien is er ook wél iets aan de hand dus ik denk dat we beter hier kunnen blijven zitten'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Hmmm, misschien,' zei ze. Ik hoorde er een klein lachje door. Ik glimlachte. 'Maar misschien is er ook wél iets aan de hand dus ik denk dat we beter hier kunnen blijven zitten,' zei ze daarna en ik knikte lichtjes. 'Je hebt gelijk. Ik was ook niet van plan om nu weg te gaan,' zei ik met een glimlachje. 'Beetje onbeschoft vind je niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Je hebt gelijk. Ik was ook niet van plan om nu weg te gaan. Beetje onbeschoft vind je niet?'
    Ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Niet echt onbeschoft maar eerder onverantwoordelijk,' zeg ik. Onbewust krul ik een lok van mijn haar rond mijn vinger. 'Wat gaan we doen als hij eh, niet meer wakker wordt?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Niet echt onbeschoft maar eerder onverantwoordelijk,' zei ze en ze draaide een lok om haar vinger. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. Zo kon je het ook noemen. Volgens mij was het gewoon een mix van beide, ik wist niet niet. 'Wat gaan we doen als hij eh, niet meer wakker wordt?' vroeg ze. Ik haalde mijn schouders lichtjes op. Eventjes keek ik weer naar Jake. Ik zag dat hij gewoon ademde. 'Eerlijk gezegd, ik heb geen flauw idee. Hij lijkt gewoon nog te leven. Wat wil je dat we dan gaan doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Eerlijk gezegd, ik heb geen flauw idee. Hij lijkt gewoon nog te leven. Wat wil je dat we dan gaan doen?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Als ik dat zou weten zou ik het toch niet aan jou vragen?' zucht ik en ik werp een blik op Jake. Gelukkig ziet hij er wel uit alsof hij nog adem haalt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Als ik dat zou weten zou ik het toch niet aan jou vragen?' zuchtte ze. Ik haalde ook mijn schouders op. 'Misschien had je al een idee, maar wou je die van mij ook horen. Dat je hoopte dat we hetzelfde idee hadden.' Ik keek eventjes naar Alex. 'Net zoals als je aan iemand vraagt in de trans van; Welke zal ik doen, die of die? Onbewust hoop je dan dat ze die ene zeggen..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex Lilith Jackson
    'Misschien had je al een idee, maar wou je die van mij ook horen. Dat je hoopte dat we hetzelfde idee hadden. Net zoals als je aan iemand vraagt in de trans van; Welke zal ik doen, die of die? Onbewust hoop je dan dat ze die ene zeggen,'
    Ik haal mijn schouders op. 'Het zal dan ook wel,' mompel ik en ik trommel met mijn vingers op de grond. 'Ik verveel me,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Austin McCall

    'Het zal dan ook wel,' mompelde ze nadat ze haar schouders had opgehaald. Ze trommelde met haar vingers op de grond. 'Ik verveel me,' zuchtte ze. Zachtjes lachte ik. Al wist ik niet waarom. 'Dan ga je iets doen,' zei ik met een glimlachje. Ik keek even naar de vingers van Alex. 'Wat doe je graag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jake Justin Srevinoz

    Ik knipper zachtjes met mn ogen en druk mn handen op mn ogen. Ik merk dat ik WEER op de grond lig. 'Kakgrond ook.' Ik kijk rond en keek even naar Austin & Alex die een beetje zwijgend zaten.. Okaayy?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Prisoner zei op 26 juni 2012 - 22:33:

    Amare Felicity Johnson

    'Hoe raad je het.' grijnst hij dan terwijl hij de sleutel pakt. Ik kijk verbaasd op. Misschien moet ik vaker op mijn gevoel vertrouwen en kijk hem iets strakker aan. Was hij er nou serieus trots op? 'Hebbes!' zegt hij dan en hij heeft de sleutel. 'En jij liefje?'zegt hij dan. Ik kijk hem aan, 'Hmmm, moord. Moord op mijn vriendje.' mompel ik dan onverschillig en kijk hem aan.


    Daan Thomas Davison
    Terwijl ze me aankijkt geeft ze antwoord. 'Hmmm, moord. Moord op mijn vriendje.' Het komt er nogal onverschillig uit. Grijnzend steek ik de sleutel in het slot en draai tot ik een klik hoor, zodat de deur openzwaait.
    'Lang leve de vrijheid!' juich ik even en steek voor de grap mijn armen omhoog. 'Maar waarom heb je hem vermoord? Ging er iets fout bij een vrijpartijtje.' Ik plaag alleen maar wat en steek voor het effect ook nog even mijn tong naar haar uit.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa