• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Hmm.. Ik schat niet zo lang, want ten eerste hij kijk niet eens meer om zich heen opzoek naar ons, ten tweede toen wij hier waren was het dine net begonnen en dat geld waarschijnlijk ook voor de bemanning dus hij heeft zometeen vast honger en gaat eten halen' Somde ik op.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik knikte, en lachte zachtjes.
    ''Ik dacht dat je heel anders was dan.. dit,'' gaf ik toe, en grijnsde even. Ik meende het ook. Ik dacht dat hij een kakker was, die alleen maar gaf om zijn geld en reputatie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ben eten xx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'En bevalt 'Dit' je?' Vroeg ik haar grijnzend, 'Vertel eens over je vorige verloofde' Vroeg ik vervolgens nogsteeds grijnzend. Ik had meegekregen dat ze voor mij nog een keer verlooft was geweest, en was daarna best nieuwschierig geworden naar wat er was gebeurt.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Wat heb ik gemist?]


    That is a perfect copy of reality.

    Elisàbeth
    ''Beter,'' grinnikte ik. En toen vroeg hij het. Naar hem.
    Oh, dat had hij beter niet kunnen doen.
    ''Hij heette Charles. Zijn haar was altijd strak naar achteren gekamd, en hij wou nooit dat ik iets twee keer achter elkaar droeg,'' ik huiverde even. ''Soms.. Was hij nogal..'' ik zuchtte, en sloeg mijn ogen neer. Hoe moest ik dit in godsnaam uitleggen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Intimiderend?' Opperde ik in een poging het woord te vinden dat ze bedoelde, 'Ik knapte in iedergeval al af op het fijt dat zijn haar strak naar achteren was gekamd' Vervolg ik grijnzend, ik hate het als mensen hun haar strak naar achter kammen.. Geen idee waarom.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    ''Agressief,'' zei ik toen, en keek uit het raampje om zijn blik te ontwijken.
    ''Na.. een tijdje heb ik er voor gezorgd dat hij vertrok, en toen kwam jij. Ik dacht gewoon.. dat je hetzelfde zou zijn,'' zei ik zachtjes, en zuchtte even. Ik sloeg mijn ogen neer, en plots waren mijn handen heel interessant geworden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Volgens mij ken ik hem wel, een paar jaar geleden volgens mij ontmoed' Zeg ik nadenkend, ik had al direct een hekel aan hem door zijn haar. Plots hoorde ik een deur met een dreun dichtgaan en keek ik door het raampje, 'Hij is weg' Deelde ik mee, net zoals ik gedacht had was hij waarschijnlijk eten aan het halen.. En als dat zo was kon hij ook weer terug komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan.
    ''Charles?'' vroeg ik hem. ''Charles Lockwood?'' voegde ik er voor de zekerheid aan toe, en rilde even bij het idee dat dát mijn achternaam nu kon zijn.
    Ik keek even uit het raampje. ''Komt hij terug, denk je?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [@WillNotLearn: Ik heb je een berichtje gestuurd in je gastenboek met de vraag of Daniel uit de 3e klas met iemand aan het praten is. Ik zoek nog iemand voor Illeana:)]


    ~

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Ja, zijn ouders waren bevriend met mijn ouders. Ik heb hem in iedergeval sins ongeveer 1 of 2 jaar geleden niet meer gezien, volgens mij verhuist ofzo' Zeg ik nadenkend, zelf was ik hiervoor nog één keer verlooft geweest en zowel mijn vrienden als mijn ouders hadden me meerdere keren geprobeert te koppelen. 'Volgens mij is hij alleen maar weg omdat hij honger kreeg dus hij kan terug komen.. Maar dat duurt nog wel even dus ik blijf hier niet op het zitten wachten'

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 19:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Geen prachtige Titanic-auto-scéne? :c LOL]
    Elisàbeth
    ''Maar beter ook,'' mompelde ik, en zuchtte zachtjes toen ik terugdacht aan mezelf, wanhopig bedenkend hoe ik de blauwe plekken kon verbergen.
    ''Er zijn twee uitgangen. Via de machinekamer en die deur. Ik denk dat we bij beide opties bemanning tegenkomen..'' mompelde ik bedenkelijk.

    [Trouwens, zijn ouders waren of zijn bevriend met zijn ouders. Knap 8D]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 19:40 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Europe schreef:
    [Wat heb ik gemist?]

    Joan is net de kamer binnengekomen :).
    Om je even bij te brengen:

    Joanne Constance Miller

    Daar liepen we dan, Ted tussen Rachel en mij in terwijl hij stevig onze handen vasthield en vader zo trots mogelijk voor ons uitliep. Met grote ogen aanschouwde ik het majestueuze schip voor me.
    'Wow...' hoorde ik mijn broertje bewonderend fluisteren.
    Het was al een tijdje geleden dat we luxe hadden gezien - behalve enkele kleren en meubelen die ons te dierbaar waren -, maar zulke luxe was voor mij onbekend. Vader had ons bevolen ons aantoonbaar te maken wat inhield dat we onze chiquere kledij aan moesten trekken. Zodat we toch nog wat weg hadden van eersteklassers. Ik vond het simpelweg lariekoek, ik was altijd al iemand geweest die geen belangen over de meningen van anderen had. Maar ik had absoluut geen zin in nog zo'n klap tegen mijn gezicht als vorige week, dus ik hield mijn mond.
    Ik liep gehypnotiseerd over het bruggetje naar het schip.
    Het bleek dat we ieder onze eigen weg naar een slaapkamer moesten maken, wat Teds blauwe ogen even paniekerig door de menigte liet gaan, waarschijnlijk zich afvragend wie van hen zijn kamergenoot voor de komende dagen zou worden, maar Rachel wist hem gerust te stellen. Op mijn sleutel stond kamer 39, dus zocht ik de deuren af tot ik de juiste vond. Ik duwde de deur open en trof daar mijn kamergenote aan.
    'Hallo,' glimlachte ik. 'Mijn naam is Joanne Miller, maar noem me gerust Joan, met die naam wordt ik gebruikelijk aangesproken,' ik stak mijn hand uit naar het meisje. Naar mijn schatten waren we ongeveer van dezelfde leeftijd.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 19:51 ]


    Fuck the government.

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Hmm.. De andere 4 mannen zijn de machine kamer binnen gegaan, vervolgens zijn daar nog eens 2 mannen bij gekomen en door de andere deur zijn in totaal 3 mannen door gegaan dus ik gok op de andere deur en hoop op goed geluk'

    {Damn.. Sorry.. Typfout XD Je weet in iedergeval wel wat ik bedoel}


    Don't be like the rest of them, darling