• Met een lengte van 269 meter, een breedte van 28 meter en een crew van 899 man, werd de Titanic als ‘The Unsinkable’ beschouwd.
    Met 329 passagiers in de eerste klas, 285 in de tweede klas en 710 derde klas was ongeveer de helft van het maximale aantal mensen aan boord.
    Het schip vertrok vanuit Southampton, en zou arriveren in New York City.
    Alle 2223 passagiers hadden zo hun eigen reden om met deze boot mee te gaan. Zo hadden sommige derde klassers jaren lang moeten werken om een kaartje voor dit onzinkbare schip te kunnen kopen, en leken sommige eerste klas passagiers niet eens mee te willen. Wat voor de éen nieuw begin in New York was , was voor de ander weer gewoon een andere reis op een duur schip.
    In de nacht van 14 op 15 april 1912 kwam de Titanic op zijn eerste reis kort voor middernacht in aanvaring met een ijsberg; een deel van de stuurboordzijde werd op verscheidene plaatsen doorboord, en binnen drie uur was het schip gezonken. 1522 mensen aan boord kwamen om het leven. Maak jij deel uit van die 1522, of weet je het te overleven?


    Passagiers:

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas meisjes: [Max. 4]
    - Elisàbeth Catherine Billington - 21 - Aragog
    - Rue Samantha Jones - 20 - Salim
    - Amelia "Amelie" Tiana Rivendell - 19 - Stornoway
    - Milena Valora Henderson - 18 - Clarisse

    VOORLOPIG VOL
    Eerste klas jongens: [Max. 4]
    - William ''Will'' Edward McGreggor - 23 - WillNotLearn
    - Damian George Rivendell - 22 - Clarisse
    - Lucas "Luke" Arthur Henderson - 22 - Stornoway
    - Jonathan Harkness - 19 - xRemember

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas meisjes: [Max. 4]
    - Monique Skye Matthews - 16 - Europe
    - Safaa Quinn Carter - 20 - PainEnds
    - Anna Denise Slaughter - 24 - Courteous
    - Joanne Constance Miller - 16 - xEvangeline

    VOORLOPIG VOL
    Tweede klas jongens: [Max. 4]
    - David Lars Ryans - 22 - BlueHope
    - Daniël Johnson - 20 - xYOLO
    - Brighton Jones - 19 - Poeh
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander - 21 - WillNotLearn

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas meisjes: [Max. 4]
    - May Alison Adams - 19 - Aragog
    - June Dawson - 19 - Salim
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron - 16 - BlueHope
    - Illeana Sofia Moreno - 18 - Dictionary

    VOORLOPIG VOL
    Derde klas jongens: [Max. 4]
    - Michael Damian Grey - 19 - WillNotLearn
    - Alex Munro Hope - 20 - BlueHope
    - Andrew Connor McDavids - 26 - Courteous
    - Alfeo De Rossi - 18 - Poeh

    Crew:

    MEISJES VOORLOPIG VOL
    Bemanning: [Oneindig]
    - Tillie Annemarie Van 't Hek - 78 - Aztec
    - Leonie Laurenz - 23 - CottonCloud
    - Jalya Suzanne Oakley - 18 - xMHoran
    - Aurélie Marie-Lou Smith - Perdu
    - Alexander ''Alex'' Nathan Parker - 20 - WillNotLearn
    - Thomas Andrews - 39 - Aztec

    VOL
    Kapitein:
    - Edward Smith - 62Aztec


    KAMERINDELiNG
    3e klassen
    Kamer 119
    - Alfeo De Rossi
    - June Dawson
    - May Alison Adams
    - Michael Damian Grey

    Kamer 134
    - Indigo Samatha 'Sam' Liboiron
    - Alex Munro Hope
    - Illeana Sofia Moreno
    - Andrew Connor McDavids

    2e klassen
    Kamer 46
    - David Lars Ryans
    - Brighton Jones

    Kamer 51
    - Daniël Johnson
    - Cristiaan ''Cris'' Alexander

    Kamer 39
    - Monique Skye Matthews
    - Joanne Constance Miller

    Kamer 30
    - Safaa Quinn Carter
    - Anna Denise Slaughter


    Er kunnen nog rollen aan worden gemaakt in her rollentopic.


    Regels:
    ~ Minimaal 4 regels.
    ~ 16+ mag.
    ~ Niet iedereen is perfect.
    ~ OOC tussen haakjes.
    ~ Hou het realistisch! Dus geen relaties of smoorverliefd zijn na éen dag oid.
    ~ Maximaal drie personages, ieder in een andere klas of twee in dezelfde klas met jongen+ meisje.
    ~ Reseveringen blijven 24 uur staan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [@WillNotLearn: Kun je niet antwoord geven ofzo?]


    ~

    Dictionary schreef:
    [@WillNotLearn: Ik heb je een berichtje gestuurd in je gastenboek met de vraag of Daniel uit de 3e klas met iemand aan het praten is. Ik zoek nog iemand voor Illeana:)]


    {Jawel sorry.. Net toen ik andwoord wilde gaan geven drukte mijn broertje de computer uit (cat)

    Bedoel je Micheal inplaats van Daniel? Want Micheal is aan het praten met Alfeo ^-^ }


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Jawel sorry.. Net toen ik andwoord wilde gaan geven drukte mijn broertje de computer uit (cat)

    Bedoel je Micheal inplaats van Daniel? Want Micheal is aan het praten met Alfeo ^-^ }


    [Okee:) Vervelende broertjes altijdxD En ja ik bedoel Michael. Weet nu eigenlijk niet hoe ik bij Daniel kom:$ Maar kan ze daar bij komen misschien? Ik heb nog niks met Illeana gepost omdat niemand reageerde en er waren steeds alleen mensen online die al iemand hadden:]


    ~

    Elisàbeth
    ''Als jij 't zegt,'' mompelde ik schouderophalend, en deed de deur open. Ik stapte er uit, en liep even rond terwijl ik zijn handdoek nog steeds rond mijn schouders had. Er stonden hier de raarste spullen...
    Ik keek even om om te wachten op William.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dictionary schreef:
    (...)

    [Okee:) Vervelende broertjes altijdxD En ja ik bedoel Michael. Weet nu eigenlijk niet hoe ik bij Daniel kom:$ Maar kan ze daar bij komen misschien? Ik heb nog niks met Illeana gepost omdat niemand reageerde en er waren steeds alleen mensen online die al iemand hadden:]


    {Hmm.. Ik heb voor Illeana nog een ober/bemanningslid? En ik weet niet.. Micheal is aan het praten en Poeh (Degene die de personage speeld waarmee hij praat) is oflinne.}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Hmm.. Ik heb voor Illeana nog een ober/bemanningslid? En ik weet niet.. Micheal is aan het praten en Poeh (Degene die de personage speeld waarmee hij praat) is oflinne.}


    [Ja geef maar bemanningslid:) Alexander als ik het zo goed heb:$ Dan kan dat andere altijd later nog als jij en Poeh dat beide willen. Ik zal zo even reageren met Illeana dan loopt ze wel zoekend rond ofzo:)]


    ~

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Wat voor spullen moeten ze allemaal wel niet meehebben' Ze ik toen ik uitgestapt was en kort rondkeek, een eindje verderop stond en verzameling beelden zo groot als een grote hond.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Ik lachte even. ''Vertel mij wat,'' zuchtte ik.
    Toen ik gerommel hoorde vanuit de machinekamer, en een deurklink die omlaag ging, vloekte ik.
    Wow, ik vloekte. Voor het eerst.
    Ik pakte William bij zijn hand, en trok hem mee door de deur waar de hongerige crewlid in verdween.
    Ik keek achterom.
    ''Daar zijn ze!'' riep er eentje, en lachend rende ik sneller. We waren nu in een andere kamer dat voor de motoren zorgde. ''Fijn, komen we ook ver mee,'' mompelde ik, en keek schichtig om me heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    'Daar' Zei ik terwijl ik richting een deur wees, het enigste probleem is dat je er alleen kwam via de trap waar ongeveer 3 van de mensen stonden die opzoek waren naar ons en er volgens mij via de andere kant ook nog een stuk of 5 aankwamen. 'Hoe oneerlijk' Mompelde ik, 10 tegen 2 ofzo?


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    ''Eh, oké, als ze zometeen bij de deur weg zijn, moet je rennen, goed? Ik red me wel..'' mompelde ik. ''Denk ik,'' voegde ik er nog aan toe, en voordat hij kon protesteren liep ik richting de mannen die woest opkeken. Daar gaat 'ie.
    Ik wankelde even, en de mannen keken verbaasd toe. Toen deed ik alsof ik flauw viel. Ik liet me vallen op de grond, en sloot mijn ogen. De mannen renden bezorgd naar me toe, en vanonder mijn wimpers keek ik naar William. Ik deed moeite om niet te grijnzen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    Toen de mannen op haar af renden rende ik langs hen naar de deur waarvoor ik stil bleef staan en grijnzend op mijn vingers vloot, dit was raar.. Vanmorgen had ik nog een heel ander beeld van haar.. Een beeld dat in de afgelopen.. Uren? Totaal was veranderd.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elisàbeth
    Wat doet die gek nou weer?
    Toen de mannen opkeken, kwam ik ook 'moeizaam' overeind.
    Ik maakte wat pijnlijke geluiden, en viel toen weer neer, waardoor de mannen in een dilemma zaten. Ik pakte de hand van éen van de mannen vast. ''Help.. me,'' kreunde ik zachtjes, en moest écht moeite doen om niet keihard te gaan lachen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William ''Will'' Edward McGreggor

    Ik twijfelde maar verdween toen de andere kamer in waar gelukkig geen mensen stonden en rende een gang op.. Daarna nog en.. En waarschijnlijk nog een terwijl ik nadacht over wat er met Elisabeth zou gebeuren.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oh dit is zo grappig]
    Elisàbeth
    ''W-wat kan ik voor u doen, schone dame?''
    Oh god, serieus?
    ''Buiten.. ik- frisse lucht,'' mompelde ik zwakjes, en de man knikte terwijl hij een hand in mijn knieholten plaatste, en eentje onder mijn rug zodat hij me optilde, richting buiten. Oh, dit wou ik wel vaker. Stuk makkelijker dan lopen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Illeana Sofia Moreno

    Ik open gapend mijn ogen en kijk de hut rond. Iedereen was weg. Ik sta op en kijk even in de spiegel. Mijn haren hingen en grove slagen over mijn schouder en de mascara zat een beetje onder mijn ogen. Ik veeg het weg en glimlach. Ik was niet rijk dus reisde ik 3e klas op de Titanic. Ik besluit om even een rondje te gaan lopen. Ik bekijk mijn kleren wat bestond uit een simpel jurkje en schoentjes. 'Het is niet anders' zucht ik zacht en trek de deur open. Het was niet druk op de gang. Ik sluit de deur achter me en kijk met grote ogen rond. Ik had er totaal niet opgelet toen ik aan boord kwam. Het was prachtig. Hoe zou de 1e klas hier zijn? vroeg ik me af. In gedachten verzonken knal ik tegen iemand op. Ik schrik en kijk naar de persoon. Het was een jongen. Aan zijn kleren te zien een bemanningslid. 'Het spijt me' zeg ik zacht en kijk naar de grond.

    [Wat doet hij op het schip als bemanningslid?]

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:52 ]


    ~