• Living amongst dinosaurs

    Het jaar 2157. Een jaar of twintig geleden hebben wetenschappers tijdreizen uitgevonden, door een fout in een experiment. Dit veranderde de wereld op een manier die je bijna niet voor mogelijk zouden houden. Tijdreizen werd iets alledaags, iets gewoons. Langzaamaan werd het populairder, en iedereen kon nu een tripje naar het verleden maken. Nu vertrekken er regelmatig mensen naar het verleden, voor een vakantie in de middeleeuwen of voor schoolreisje.
    Wanneer een groep tieners een uitstapje naar het tijdperk Mesozocium maakt lijkt alles in orde te zijn, maar wanneer ze teruggaan naar de plek waar ze de tijdmachine achtergelaten hebben, blijkt deze verdwenen te zijn. Het kan onmogelijk een dier geweest zijn, maar wat was het dan? Op de tijdreizigers na is het onmogelijk dat er iemand anders op dezelfde plek als zij was.
    De tieners gaan op zoek naar de tijdmachine, maar wat ze niet beseffen, is dat ze allemaal in groot gevaar zijn.



    3 meisjes:
    1. Carrie Meluera - Mortician
    2. [Gereserveerd voor Ebola]
    3. [Gereserveerd voor BlueHope]

    3 jongens:
    1.
    2.
    3.

    Invullen:
    Naam: (Voornaam, achternaam, bijnaam, etc.)
    Leeftijd: (15 tot 18)
    Uiterlijk: (Foto + beschrijving)
    Karakter:
    Familie:
    Extra:

    Regels
    -Reserveringen blijven 24 uur staan.
    -Géén one-ruling: posts moeten minstens 300 woorden bevatten, het liefst nog meer.
    -Als je OC bent zet je je tekst tussen twee haakjes [].
    -16+ en schelden mag, maar houd het een beetje netjes.

    Als er veel mensen geïnteresseerd zijn, denk ik erover na om meer rollen vrij te geven. (:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 21:20 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mag ik een meisje reserveren?


    I wish you good luck, and may God rest the souls of those who died in eternal peace.

    Je staat erbij!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    klinkt wel leuk, maar ik ben nu op vakantie.. tot de 24e:O
    Is dat een probleem?


    It's never gonna happen, Guys.

    Dat kan nooit een probleem zijn. :3
    Misschien beginnen we al wel eerder, maar dan kun je altijd nog inspringen. Ik verzin dan wel iets voor je, want ik zat er aan te denken één extra rol vrij te geven omdat dat best belangrijk zou zijn.
    Dan ben je alleen geen jongen of meisje uit de vriendengroep.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Dat kan nooit een probleem zijn. :3
    Misschien beginnen we al wel eerder, maar dan kun je altijd nog inspringen. Ik verzin dan wel iets voor je, want ik zat er aan te denken één extra rol vrij te geven omdat dat best belangrijk zou zijn.
    Dan ben je alleen geen jongen of meisje uit de vriendengroep.


    Oke, doe mij die dan maar^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Wacht, dan pb ik je zo wel even, want het is een heel ander soort rol. :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Wacht, dan pb ik je zo wel even, want het is een heel ander soort rol. :3


    Oeh dat klinkt leuk^^


    It's never gonna happen, Guys.

    ik wil eigenlijk wel een meisje reserveren, kan dat?


    We've lived in the shadows for far too long.

    It's all yours! :3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Yay, dan vul ik haar zo in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Carrie Meleura
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Carrie is van zichzelf op zich een mooi meisje, alleen zitten er altijd wel wat puisten op haar gezicht die ervoor zorgen dat dit iets moeilijker te zien is. Meestal laat ze die weglaseren (2157, hè?), maar nu moet ze al haar geld opsparen voor de trip naar de tijd van dinosauriërs.
    Ze is altijd al klein geweest, sommigen van haar vrienden noemen haar daarom ook 'The Short One'. In verhouding zijn haar benen wel lang, dus dat is mooi meegenomen.
    Karakter: Carrie is een beetje een tutje. Ze houdt er niet van om vies te worden, het was dus ook niet haar keus om naar Mesozocium te gaan. Meestal gaat ze met de mode mee, en probeert ze niet op te vallen in de groep. Ze is dus een beetje een meeloper, maar verder wel heel vriendelijk. Haar allerslechtste eigenschap is dat ze altijd iedereen te vriend wil houden en wil helpen, en daardoor weinig aan zichzelf denkt.
    Familie: Carrie woont in een pleeggezin omdat haar moeder bij haar geboorte overleden is, en haar vader zelfmoord heeft gepleegd uit verdriet. Ze heeft dus geen vaste familie en verandert om de negen maanden van woonplaats.
    Extra: Carrie is bang in het donker en allergisch voor spinnenbeten.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.