• Lo als in lichamelijke opvoeding...
    Onze leraar is nogal streng, dus ons 'uniform' moet helemaal perfect en in orde zijn. Iemand van mijn klas was de witte sokken vergeten...
    Leraar: 'Dit is geen voorbereiding voor de cross, dit is geen lachertje, dit is strafloop! Iedereen volgt mijn tempo, niemand blijft achter, met dank aan je klasgenoot A. Twee lelijke grijze sokken, twee kilometer!'
    En daar gingen we, door het centrum...
    Iemand nog zo van die leuke *kuch* leerkrachten?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dat is zo balen! Bij ons zijn er gelukkig niet zo een leerkrachten (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Wat verschrikkelijk! Mijn gymleraren waren altijd aardig en realistisch. Ik vind eerlijk gezegt dat die leraar van jou belachelijk bezig is.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn gymleraar van twee jaar geleden kon maar niet geloven dat sommige dingen voor mij gewoon te hoog waren om op te springen, omdat ik heel klein ben.


    Take risks and conquer your fears.

    Dan ken je mijn leerkracht LO nóg niet, ze geeft me het gevoel dat ik mijn vorige LO-leerkrachten mis
    + leerkracht Engels/Nederlands, ugh om depressief van te worden ben ik eigenlijk al.
    Maarja, wat wil je? In een kutschool als de mijne.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 17:46 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Haha, dat zou ik zo niet gedaan hebben. Dan maar een 0, maar no way dat ik dat ga doen omdat die ene geen witte sokken aanhad.
    Mijn LOl leraar valt nog wel mee, mijn vorige was leuker maar deze valt mee.

    Ah da's stom :'D.
    Ik was echt hopeloos in LO trouwens.. 'k kon er niets van :'D. 'k kon wel lopen en 'k haalde daar wel genoeg punten mee, maar van zodra het een balsport was lukte het me maar niet :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Da's echt lullig. Van mijn lerares mogen we geen hemdjes aan, omdat dat jongens zou kunnen afleiden van gym --'


    Tijd voor koffie.

    Tsubaki schreef:
    Da's echt lullig. Van mijn lerares mogen we geen hemdjes aan, omdat dat jongens zou kunnen afleiden van gym --'


    Dat is alles? Wij dragen de T-shirt van school die nog net geen coltrui is! Wat hou ik toch van school en gym... Not.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Mijn LO lerares haat me gewoon... Tegen iedereen doet ze zo zoet als wat, en ze reageert zich af op mij. Misschien omdat ik LO al sowieso haat...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Dat is alles? Wij dragen de T-shirt van school die nog net geen coltrui is! Wat hou ik toch van school en gym... Not.


    'T is gewoon raar vind ik, maar dat van die uniformen is ook echt stom! Op mijn vorige school hadden wij ook zulke uniformen, maar ik durf te wedden dat die minder erg waren dan die van jou :s


    Tijd voor koffie.

    Zo zo, wist niet dat je in dienst zat.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ons verplicht tenue is echt super kelijk en ja, zo gemeen zijn ze hier ook helaas :'D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wij hebben nog niet eens een kledingvoorschrift bij LO: ik loop regelmatig in een hemdje en een short te gymmen. :')

    Maar inderdaad wel een beetje heel erg onredelijk van jouw leraar, ik zou een klacht indienen. o_O


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Memoria schreef:
    Ons verplicht tenue is echt super kelijk en ja, zo gemeen zijn ze hier ook helaas :'D

    This :/
    En als je spullen vergeet krijg je een stinkend oranje shirt waarop dan " i'm not organised" staat om gek van te worden


    •*• Lululu •*•

    Jouw leraar spoort niet, dude, dat is niet gezond. o.o Hmm, nee, misschien één vorig jaar waar ik soms mij aan irriteerde, maar jouw leraar slaat alles.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife