• Als jullie de eindceremonie van de Olympische Spelen 2012 hebben gezien, is het jullie vast en zeker opgevallen dat Zayn dit podium heeft gebruikt om zijn nieuwe blonde highlights te showen! Ik vind het hem echt heel erg leuk staan (grote kans dat dat komt omdat ik hem de leukste van One Direction vind :P) en het maakt hem nog hotter (H)
    Maar mijn vraag is: wat vinden jullie ervan??
    Is het leuk dat hij nu die blonde highlights heeft of had hij het nooit moeten doen??
    Laat me weten wat je vindt!

    Xx Amber


    Als je niks weet over Zayn's nieuwe haarstijl, hier heb ik er een picture van:

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:02 ]


    I'm not beautiful like you, I'm beautiful like me

    Ik ben niet een heel grote fan van hem, maar het staat niet slecht.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vind dat alles hem goed staat. :9~


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik ben geen fan, maar ik vind het hem goed staan.

    Ik weet niet waarom, maar ik vind het niet leuk. Het staat hem wel, maar toch. Ik weet het niet. Oke laat maar, ik ben gewoon vaag.


    Food.

    Het staat hem leuk, maar zonder highlights vond ik het beter (:


    Pretty is just a pretty word.

    Ugh, ik ben een grote fan van Zayn, maar dit vind ik hem gewoon niet staan. :/ Nou ja, het is zijn haar.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik zag het bij de sluiting van de Olympische Spelen. Ik vind het wel goed bij hem staan.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 20:54 ]


    Chaos is a ladder.

    Nightray schreef:
    Ik vind dat alles hem goed staat. :9~


    effort never betrays you

    Hij is een sexgod, niets kan hem lelijker maken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Echt ik vind hem zo ongelofelijk knap, maar ik heb hem liever zonder highlights - vind dit niet zo mooi eigenlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het heel leuk staan! :) Het viel mij ook op tijdens de ceremonie..


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Vampires schreef:
    Ik zag het bij de sluiting van de Olympische Spelen. Ik vind het wel goed bij hem staan.


    There is nothing more badass than being yourself

    Nightray schreef:
    Ik vind dat alles hem goed staat. :9~


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    LOVATOCREW schreef:
    Ugh, ik ben een grote fan van Zayn, maar dit vind ik hem gewoon niet staan. :/ Nou ja, het is zijn haar.


    -

    Ik vind het hem goed staan haha, al vind ik het wel best zonde van zijn donkere haren. Maar hij doet maar wat hij niet laten kan, hij is ook maar gewoon een jongen, lol.