• Hej allemaal,

    Ik wil graag mijn haar kleuren in pastel paars, maar ik weet niet of ik er mee zal staan en ik vroeg me af of iemand van jullie dat toevallig kan photoshoppen ofzo?

    Je kan ook een uitwasbare kleur paars doen, en kijken of het je leuk staat

    Smileypup schreef:
    Je kan ook een uitwasbare kleur paars doen, en kijken of het je leuk staat

    Hoe lang blijft dat dan?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Hoe lang blijft dat dan?

    Licht aan je haar kleur. Als je pastel paars wilt, moet je het eerst bleken.


    Seasons will change, but I shall remain

    Smileypup schreef:
    Je kan ook een uitwasbare kleur paars doen, en kijken of het je leuk staat


    Ik wil hier even op inhaken. Ik weet niet wat voor kleur haar je hebt, maar als je net zo licht blond bent als ik, doe het niet. Ik heb een keer een pluk geverfd en het duurde 2 jaar voordat het eruit was want het trok helemaal in mijn haar. Het was zeker weten goede verf dus het moet wel aan mijn haar liggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Serenata schreef:
    (...)
    Licht aan je haar kleur. Als je pastel paars wilt, moet je het eerst bleken.

    Woooooow wacht wat bleken? Dan doe ik mijn haar toch naar de zak?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Woooooow wacht wat bleken? Dan doe ik mijn haar toch naar de zak?

    Bleken is inderdaad niet fijn voor je haar. Maar als je het goed verzorgd moet het geen probleem zijn. Om pastel paars te krijgen moet je eerst bleken, dan de gele gloed eruit krijgen(dit kan met zilvershampoo of virgin snow van Manic Panic) en dan pas kan de verf erin.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    (...)
    Bleken is inderdaad niet fijn voor je haar. Maar als je het goed verzorgd moet het geen probleem zijn. Om pastel paars te krijgen moet je eerst bleken, dan de gele gloed eruit krijgen(dit kan met zilvershampoo of virgin snow van Manic Panic) en dan pas kan de verf erin.

    Al die dingen laat ik liever bij de kapper doen maar dan is het permanent dus ik wil eerst eens kijken hoe het er uit ziet.