• Hoeveel er eigenlijk achter de schermen gebeurt bij zo'n film.
    Toen ik breaking dawn voor het eerst zag vond ik het echt knap gemaakt, maar nu ik deze videos heb gezien denk ik echt; wauw, wat kunnen ze tegenwoordig toch veel doen.
    Ook vond ik het knap dat kristen dit kon acteren. Ik denk niet dat je dat zo snel na kan doen.


    Ik denk dat Bella spelen inderdaad niet makkelijk was. Ze moest een soortement oerdrang van een beest spelen, maar ook een mens en de tweestrijd en de overgang van een vampier. Dat was echt heel goed gespeeld!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En bij deftigere films gebeurt er nog zoveel meer achter de schermen!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 0:24 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Waar ik nog niet bij had stilgestaan was dat Bella nooit zwanger kon geworden zijn, omdat Eddie geen bloed heeft en dus ook geen you-know-what bij Bella kan binnenkrijgen...

    Mulford schreef:
    (...)



    :Y)
    In die behind the scenes zitten eigenlijk best grappige stukjes, zoals over het gevecht van de wolven, wanneer ze tegen beanbags moeten vechten


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ja, ik heb die video's -of in ieder geval een deel ervan- een poosje geleden gezien. Het is echt zó knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen. Je staat bij echt enorm veel dingen inderdaad niet stil.


    Bad decisions make good stories.