• Goed nieuws voor de fans van Taylor Swift, over twee maanden zal haar nieuwe album verschijnen. Na drie super succesvolle studio albums is het op 22 oktober tijd voor haar vierde album “Red”. Kan jij niet wachten op Taylor’s nieuwe album? We hebben NOG beter nieuws, het eerste nummer “We Are Never Ever Getting Back Together” is vanaf vandaag te beluisteren.

    ©Girlscene


    Taylor is echt mijn heldin, en ze schrijft ge-wel-dige nummers, vind ik dan. Wat vinden jullie van Taylor?! (:

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 18:05 ]


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Was al een topic van. :3 Ik heb zo-even geen link van :')

    En ik vind haar niet zo...


    Deep inside, I've never felt alive

    ik vindt haar ok


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mysteria schreef:
    Was al een topic van. :3 Ik heb zo-even geen link van :')

    En ik vind haar niet zo...


    Echt? Ik kon hem niet vinden, maar dan mag deze wel gesloten, hehe.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Taylor's story:
    - ze is verliefd/gedumpt
    - ze voelt zich alleen
    - op het einde van haar clipje ziet opeens en vet mooie gast haar staan.
    Bla-bla-bla. Zo'n liedje is mooi, maar al haar liedjes vertellen een verhaal dat op elkaar lijkt en op de duur wordt het zagerig. Vind ik dan. :Y)
    Ik ga niet eens naar haar liedje luisteren, ik hoor het binnenkort vast zo vaak dat ik gek word.


    Has no one told you she's not breathing?

    Hmpft, ik vind dit wat klinken zoals P!nk, al vind ik P!nk dan toch beter. Maar ik kijk wel uit naar haar album, er zal sowieso wel wat op staan dat ik goed ga vinden.


    effort never betrays you