• Ja, momenteel zit ik in die situatie dat alle mogelijke leugens die ik ooit heb verteld ineens naar boven komen, waardoor dus mijn hele gezin boos op me is, mijn ouders ontzettend teleurgesteld, mijn broer echt razend...

    Dus, hebben jullie ooit ook wel eens in die situatie gezeten? Hoelang heeft dat toen aangesleept? ;s


    effort never betrays you

    Misschien is het een beetje misplaatst, maar boontje komt om zijn loontje.
    Liegen is nooit een goede zaak, zo zie je maar. Ik hoop voor je dat je er je lesje uit geleerd hebt, en wens je heel veel succes met je eruit te werken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Misschien is het een beetje misplaatst, maar boontje komt om zijn loontje.
    Liegen is nooit een goede zaak, zo zie je maar. Ik hoop voor je dat je er je lesje uit geleerd hebt, en wens je heel veel succes met je eruit te werken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hoe ben je dan in godsnaam in die situatie terecht gekomen?
    Fouten zijn menselijk, zolang je er maar van leert. Dus als je hier van geleerd hebt, dan is het goed. Er zullen wel meer dingen in je leven voorkomen waardoor je je rot gaat voelen.
    Ikzelf heb het ook wel eens meegemaakt, gewoon even laten rusten en een paar dagen later goed praten met je ouders (: Dan komt alles wel goed.


    To infinity and beyond •

    Nayade schreef:
    Misschien is het een beetje misplaatst, maar boontje komt om zijn loontje.
    Liegen is nooit een goede zaak, zo zie je maar. Ik hoop voor je dat je er je lesje uit geleerd hebt, en wens je heel veel succes met je eruit te werken.

    Haha, dat is nu idd niet gelijk de reactie om gelukkig van te worden, maar zo is het natuurlijk wel ja. En bedankt (:


    effort never betrays you

    Disick schreef:
    Hoe ben je dan in godsnaam in die situatie terecht gekomen?
    Fouten zijn menselijk, zolang je er maar van leert. Dus als je hier van geleerd hebt, dan is het goed. Er zullen wel meer dingen in je leven voorkomen waardoor je je rot gaat voelen.
    Ikzelf heb het ook wel eens meegemaakt, gewoon even laten rusten en een paar dagen later goed praten met je ouders (: Dan komt alles wel goed.

    Mijn broer heeft de in gsm van zijn nu dus exvriendin gelezen, niet dat ze door mij uiteen zijn, maar ik heb me er in ieder geval teveel mee gemoeid en er stonden in die berichten ook leugens die ik thuis heb verteld om uit te kunnen gaan enzo, en dat heeft mijn broer dus gelijk aan mijn ouders verteld.
    En bedankt voor de raad (:


    effort never betrays you

    Pffft. Alsof jullie nooit liegen. Soms is een leugentje om bestwil juist goed.
    Sterkte, in ieder geval. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Pffft. Alsof jullie nooit liegen. Soms is een leugentje om bestwil juist goed.
    Sterkte, in ieder geval. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Je moet je ouders en broer de tijd geven om dit te verwerken, zoals jij ermee zit dat je tegen hun hebt gelogen zitten zij daar ook mee. Hun vertrouwen is geschaad, dat kun je niet zomaar terugdraaien.
    Anyway, good luck


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Amarelo schreef:
    (...)
    Mijn broer heeft de in gsm van zijn nu dus exvriendin gelezen, niet dat ze door mij uiteen zijn, maar ik heb me er in ieder geval teveel mee gemoeid en er stonden in die berichten ook leugens die ik thuis heb verteld om uit te kunnen gaan enzo, en dat heeft mijn broer dus gelijk aan mijn ouders verteld.
    En bedankt voor de raad (:

    Dat lijkt me nog vrij 'oké' hoor, dat zal denk ik niet te lang aanslepen =).

    Nou ik weet dat er in mijn familie gelogen wordt over héél serieuze zaken, en da's spijtig, ik wil er de gevolgen niet van weten.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Barnabas schreef:
    Pffft. Alsof jullie nooit liegen. Soms is een leugentje om bestwil juist goed.
    Sterkte, in ieder geval. (:

    Barnabas schreef:
    Pffft. Alsof jullie nooit liegen. Soms is een leugentje om bestwil juist goed.
    Sterkte, in ieder geval. (:


    i put the fun in funeral

    madeupyou schreef:
    (...)
    Dat lijkt me nog vrij 'oké' hoor, dat zal denk ik niet te lang aanslepen =).

    Nou ik weet dat er in mijn familie gelogen wordt over héél serieuze zaken, en da's spijtig, ik wil er de gevolgen niet van weten.

    Hmmm, valt het ook nog mee als je weet dat ik echt uren enzo heb zitten sturen en 1x heb gezegd van 'ja mijn broer kan echt wel een klootzak zijn'? ;s

    Maar ja, ik dnek wel dat ik je begrijp, ik bedoel, hier geraken we wel nog uit enzo, elke 15 jarige doet wel eens wat mis, ik denk dat die problemen bij jou dan nog wel van een ander niveau zullen zijn ;s


    effort never betrays you

    Barnabas schreef:
    Pffft. Alsof jullie nooit liegen. Soms is een leugentje om bestwil juist goed.
    Sterkte, in ieder geval. (:


    What's so bad about being different?

    Een leugentje om bestwil is goed, maar als je hele gezin tegen je staat, moet je je gedrag veranderen. Door middel van fouten leer je, maar nu moet je dit nog rechtzetten; iets waarmee ik je veel succes wens. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Barnabas schreef:
    Pffft. Alsof jullie nooit liegen. Soms is een leugentje om bestwil juist goed.
    Sterkte, in ieder geval. (:


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.