• Ja, momenteel zit ik in die situatie dat alle mogelijke leugens die ik ooit heb verteld ineens naar boven komen, waardoor dus mijn hele gezin boos op me is, mijn ouders ontzettend teleurgesteld, mijn broer echt razend...

    Dus, hebben jullie ooit ook wel eens in die situatie gezeten? Hoelang heeft dat toen aangesleept? ;s


    effort never betrays you

    Boontje komt om zijn loontje. Ik kan slecht liegen, ik ga me schuldig voelen en daarom doe ik t ook niet.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Nayade schreef:
    Misschien is het een beetje misplaatst, maar boontje komt om zijn loontje.
    Liegen is nooit een goede zaak, zo zie je maar. Ik hoop voor je dat je er je lesje uit geleerd hebt, en wens je heel veel succes met je eruit te werken.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Amarelo schreef:
    (...)
    Hmmm, valt het ook nog mee als je weet dat ik echt uren enzo heb zitten sturen en 1x heb gezegd van 'ja mijn broer kan echt wel een klootzak zijn'? ;s

    Maar ja, ik dnek wel dat ik je begrijp, ik bedoel, hier geraken we wel nog uit enzo, elke 15 jarige doet wel eens wat mis, ik denk dat die problemen bij jou dan nog wel van een ander niveau zullen zijn ;s

    Je geraakt er zeker uit hoor, ook al heb je wel verkeerd gehandeld en dingen gedaan die je echt niet had moeten doen.
    Maar 't zijn je ouders en je broer, die vergeven je heus wel =). 't zal wel wat tijd nodig hebben, maar 't komt goed hoor!^^
    Maar dan weet je het voor in het vervolg =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    It are just little lies, het waait zo wel weer over, ze zijn nu misschien een beetje kwaad omdat 'de wond nog vers is' maar alles word binnen de kortste keren weer normaal hoor. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zucht


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik zou gewoon tegen je broer en ouders zeggen dat het je enorm veel spijt, en dat je er van geleerd hebt en het nooit weer zal doen. En vraag hun om nog 1 kans jou te vertrouwen zodat je kan bewijzen dat je er van geleerd hebt.
    Succes (:


    The walking dead <'3

    Ik lieg niet over grote dingen die me in problemen kunnen brengen, dus ik heb nooit in zo'n situatie gezeten. Voor jou hoop ik in ieder geval dat je het kunt oplossen en dat je er wat van leert.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Barnabas schreef:
    Pffft. Alsof jullie nooit liegen. Soms is een leugentje om bestwil juist goed.
    Sterkte, in ieder geval. (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Een oude vriendin van me zus is een pathologische leugenaar, ze zit nu ook in een gesticht. Maar iedereen liegt wel eens, maar als je zo diep komt.. is het wel echt erg.


    Swag,&#9829; Van Inge(L)

    Barnabas schreef:
    Pffft. Alsof jullie nooit liegen. Soms is een leugentje om bestwil juist goed.
    Sterkte, in ieder geval. (:


    -

    Dat is naar :( Ik weet ook niet zo goed wat je nu moet doen, maar:

    Heel veel sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Barnabas schreef:
    Pffft. Alsof jullie nooit liegen. Soms is een leugentje om bestwil juist goed.
    Sterkte, in ieder geval. (:


    Believe in yourself.

    KARMA IS EEN BITCH XD

    Nope nog nooit gehad.


    even a white rose has a black shadowx

    Amarelo schreef:
    (...)
    Hmmm, valt het ook nog mee als je weet dat ik echt uren enzo heb zitten sturen en 1x heb gezegd van 'ja mijn broer kan echt wel een klootzak zijn'? ;s

    Maar ja, ik dnek wel dat ik je begrijp, ik bedoel, hier geraken we wel nog uit enzo, elke 15 jarige doet wel eens wat mis, ik denk dat die problemen bij jou dan nog wel van een ander niveau zullen zijn ;s


    Lol, dat zeggen ik en mijn broertje de hele tijd tegen elkaar :') Niet altijd serieus hoor xd

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 9:37 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Winslet schreef:
    Een oude vriendin van me zus is een pathologische leugenaar, ze zit nu ook in een gesticht. Maar iedereen liegt wel eens, maar als je zo diep komt.. is het wel echt erg.

    oke, nu moet je het ook weer niet te groot zien hoor, ik ben een paar x achter hun rug uit gegaan, zo diep is dat al bij al ook weer niet hoor ;d


    effort never betrays you