• Ik kreeg net de melding dat de harddisk van mijn laptop kapot is. Nu kan ik nog wel gewoon op de laptop maar hij kan data niet meer opslaan ofzo. Maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen. Ik ga zo eerst kijken of ik nog garantie heb op dit ding. Maar weet iemand wat er kan gebeuren als je je laptop gebruikt terwijl de harddisk kapot is, of is daar niets ergs aan?
    Verder heb ik ook wat informatie opgezocht over hoe het kan komen, maar ik heb geen idee, want ik heb niks raars met m'n laptop gedaan hij is niet gevallen, niet in aanraking geweest met vuur en ook niet met water.
    En als de garantie al verlopen is hoe groot is de kans dat ie toch gratis gemaakt word, want ik heb m nog geen 2 jaar (denk ik) en dit is dan de 3e keer dat er iets kapot aan gaat en dan hoor je normaal gezien een nieuwe te krijgen.
    Dus als iemand hier een beetje verstand van heeft, alle hulp is welkom (:
    De laptop is van het merk HP


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:17 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    HP.

    Die heb ik ook
    Er stond met grote letters op, toetsenbord is morsbestendig
    Ik heb er 1 keer een glas water over latten vallen en nu mist de shift toets
    Slecht merk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    kijk hier anders even als je de garantie wilt vinden

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:21 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Sommige laptops zijn gewoon beter gebouwd dan anderen.

    Doorgaans hebben laoptops twee jaar garantie, tenminste dat is het geval bij Acer. Dat weet ik nu niet zeker bij Hp, mijn computer is nu ook zo'n drie/vier jaar, maar hij werkt nog, al is hij vaak moeten gerepareed worden. Thank God dat mijn opa computers repareert.

    Ja twee jaar dacht ik. Maar of ik heb nog 8 maanden garantie of hij is net 1 maand verlopen. Maar je koopt geen laptop van 300 euro om na twee jaar weer een nieuwe te moeten, dat is het probleem een beetje.
    Oh en dan bof je wel zeg!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Ja twee jaar dacht ik. Maar of ik heb nog 8 maanden garantie of hij is net 1 maand verlopen. Maar je koopt geen laptop van 300 euro om na twee jaar weer een nieuwe te moeten, dat is het probleem een beetje.
    Oh en dan bof je wel zeg!

    Is dat een 10 a 11 inch dan?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:24 ]


    Ex astris, sciencia

    Prim schreef:
    (...)
    Die heb ik ook
    Er stond met grote letters op, toetsenbord is morsbestendig
    Ik heb er 1 keer een glas water over latten vallen en nu mist de shift toets
    Slecht merk

    Met morsbestendig bedoelen ze ook niet dat je er een heel glas water moet over laten vallen, maar dat de computer, als er maar een klein beetje water over morst nog werkt.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:25 ]


    comfort in c h a o s

    Bronte schreef:
    (...)
    Is dat een 10 a 11 inch?

    Er staat 15,6 inch op internet :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Er staat 15,6 inch op internet :Y)

    Dan heb je enorm weinig gegeven, 300 euro voor 15,6 inch, dat is om problemen vragen, dan zit er geen al te goed materiaal in. Voor zo'n laptop betaal je zeker 500 euro.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:27 ]


    Ex astris, sciencia

    Infidelity schreef:
    (...)
    Er staat 15,6 inch op internet :Y)

    Dat is erg weinig voor zo'n laptop, waar je doorgaans toch vijfhonderd euro voor betaald. Ik denk dat je door zo'n laptop te kopen jezelf een beetje de das om gedaan hebt. Als iets zo weinig kost is het heel vaak snel kapot en waardeloos. Ken je het serienummer?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:28 ]


    comfort in c h a o s

    Bronte schreef:
    (...)
    Dan heb je enorm weinig gegeven, 300 euro voor 15,6 inch, dat is om problemen vragen, dan zit er niet al te goed materiaal in.

    Hij was in de aanbieding, vandaar dat ie rond de 300 euro kostte :Y) Ik dacht 333 ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Hij was in de aanbieding, vandaar dat ie rond de 300 euro kostte :Y) Ik dacht 333 ofzo.

    Weet je toevallig nog hoeveel er ongeveer af ging,? En welk model is het?


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Weet je toevallig nog hoeveel er ongeveer af ging,? En welk model is het?

    Nee niet precies meer. Het model is een HP compaq presario CQ56.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Nee niet precies meer. Het model is een HP compaq presario CQ56.

    Jep.. De HP Compaq zijn slecht. HP zelf niet, maar die serie vaak wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jep.. De HP Compaq zijn slecht. HP zelf niet, maar die serie vaak wel.

    Ja, naja ze zijn speciaal gemaakt om niet veel meer mee te doen dan internetten enzo. Wat ook het enige is wat ik doe, dus ik wist wel dat het speciaal daarvoor was enzo en verder niet geweldig was voor andere dingen. Maar we hadden er nog op internet naar gezocht en daar kon je eigenlijk bijna alleen maar goede dingen over de laptop lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...)
    Ja, naja ze zijn speciaal gemaakt om niet veel meer mee te doen dan internetten enzo. Wat ook het enige is wat ik doe, dus ik wist wel dat het speciaal daarvoor was enzo en verder niet geweldig was voor andere dingen. Maar we hadden er nog op internet naar gezocht en daar kon je eigenlijk bijna alleen maar goede dingen over de laptop lezen.

    Really? Dan vraag ik me af waar je dat gelezen hebt, haha. Maar ze hebben gelijk een 15,6 inch laptop die een beetje goed is kost al rond de 500 euro.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    If the HP Compaq Presario CQ56-103SG didn't have the weakest hardware, it could have passed as a 600 euro device and no one would have complained

    Hmm, duidelijk geen degelijke laptop die je hebt, en ze kosten overigens 319 euro, zonder korting.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 14:37 ]


    Ex astris, sciencia