• ik wil gwn ff zegge da ik bly bn dak quizlet eb ontdekt;nu kan ik lezen zonder te moetn betaln,awesome <3


    the ff ;d

    Uhm, mooi voor jou. Hopelijk kunnen we ook je Nederlands verbeteren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    Uhm, mooi voor jou. Hopelijk kunnen we ook je Nederlands verbeteren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik geef haar 2 weken


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    Ik geef haar 2 weken

    Ik denk eerder een week.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wie stemt er mee voor het afschaffen van het gebruik van verschillende kleuren in een post? (cat)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 0:53 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    Wie stemt er mee voor het afschaffen van het gebruik van verschillende kleuren in een post? (cat)


    I do.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jezus, alsof jullie eerste forumposts zo geweldig waren. Erg aardig en volwassen van jullie.:'D

    In ieder geval: welkom!(:


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Jezus, alsof jullie eerste forumposts zo geweldig waren. Erg aardig en volwassen van jullie.:'D

    In ieder geval: welkom!(:


    Niet geweldig, wel leesbaar


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Broadfields schreef:
    Jezus, alsof jullie eerste forumposts zo geweldig waren. Erg aardig en volwassen van jullie.:'D

    In ieder geval: welkom!(:

    Ik heb mijn alle eerste post opgezocht:

    CyberLord schreef:
    Kijk ik scheld ook met ziektes, het rolt eruit en daar kun je niks aan doen.
    Maar 1 ding vind ik echt ONZIN. Overal zie je die campanges om het woord kanker uit de samenleving te verbannen, maar ik zie er nooit een voor tering of tyfus (zijn bijna net zo erg). Kom op als je al niet wilt dat er met ziektes word gescholden, dan verban ze allemaal en niet alleen kanker...

    Dus ik mag zoiets zeggen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I hope you have a great time here... (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Welkom op Quizlet. :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Welkom op Quizlet. :Y)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Joh pest dat meisje niet zo, 't is niet haar schuld dat jullie allemaal ongesteld zijn :'D

    Welkom op Q, je hebt zo te zien al kennis gemaakt met het ongezellige deel van Quizlet? Meh je vind je plekje vanzelf wel, niks aantrekken van die kindjes, ze zijn voor het eerst ongesteld geworden en reageren zich af op jou. Iig, welkom en heb een leuke tijd hier :3


    Let it come and let it be

    Cudey schreef:
    (...)

    Niet geweldig, wel leesbaar

    Ik weet dat dommigeheid een ziekte is waar jij erg gevoelig voor bent, maar dit is weldegelijk leesbaar. Piep toch niet zo.


    Let it come and let it be

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dus ik mag zoiets zeggen :Y)

    Nee, dat mag je niet.

    Stelletje ondankbare kutkoters zeg. Het meisje post één ding, zegt één ding en dat is hoe blij ze is met die site. Wat krijgt ze? Een shitload haat. Sorry, heeft ze jullie iets misdaan? Ik kreeg eerst ook gehaat omdat ik een keer commetaar had en dat zou dan de reden zijn voor al die haatreacties, maar voor zover ikw eet heeft zij jullie, ons alleen maar becomplimenteerd en dan gedragen jullie je zo?

    Ik vind het erg triest, maar dat onvolwassen, ondoordacht, kinderachtige, 13-jarige kutkind zoals jullie me eerder beschreven vind jullie bij deze een stel onvolwasse ongestelde zeikwijven.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 10:42 ]


    Let it come and let it be