• ik wil gwn ff zegge da ik bly bn dak quizlet eb ontdekt;nu kan ik lezen zonder te moetn betaln,awesome <3


    the ff ;d

    Combustible schreef:
    Joh pest dat meisje niet zo, 't is niet haar schuld dat jullie allemaal ongesteld zijn :'D

    Welkom op Q, je hebt zo te zien al kennis gemaakt met het ongezellige deel van Quizlet? Meh je vind je plekje vanzelf wel, niks aantrekken van die kindjes, ze zijn voor het eerst ongesteld geworden en reageren zich af op jou. Iig, welkom en heb een leuke tijd hier :3


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Combustible schreef:
    (...)
    Nee, dat mag je niet.

    Stelletje ondankbare kutkoters zeg. Het meisje post één ding, zegt één ding en dat is hoe blij ze is met die site. Wat krijgt ze? Een shitload haat. Sorry, heeft ze jullie iets misdaan? Ik kreeg eerst ook gehaat omdat ik een keer commetaar had en dat zou dan de reden zijn voor al die haatreacties, maar voor zover ikw eet heeft zij jullie, ons alleen maar becomplimenteerd en dan gedragen jullie je zo?

    Ik vind het erg triest, maar dat onvolwassen, ondoordacht, kinderachtige, 13-jarige kutkind zoals jullie me eerder beschreven vind jullie bij deze een stel onvolwasse ongestelde zeikwijven.

    U mad? Jij bent nu degene die een shitload haat geeft hoor. Ik bedoelde het nog niet eens gemeen tegenover haar. Sommige mensen snappen humor echt niet meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    U mad? Jij bent nu degene die een shitload haat geeft hoor. Ik bedoelde het nog niet eens gemeen tegenover haar. Sommige mensen snappen humor echt niet meer.


    Leuke humor heb je hoor, het komt gewoon heel bitchie over.


    Pretty is just a pretty word.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dus ik mag zoiets zeggen :Y)


    Ja, maar jij bent de CyberLord, dus daar kunnen we sowieso al niet tegenop.:'D

    Mijn eerste forumpost was: 'Ja, goed idee'
    Ik begreep werkelijk niets van het forum, maar ik zag allerlei reacties die op hetzelfde neerkwamen, dus reageerde ik dat ook maar. (cat)

    @Sevda: Jouw reactie vind ik anders ook best kinderachtig. :x


    everything, in time

    leuke naam (:
    en welkom op Quizlet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Cudey schreef:
    (...)

    Niet geweldig, wel leesbaar


    Ik kan de kleurtjes anders prima lezen en met het Nederlands heb ik geen problemen. Na alle slechte grammatica en spelling die hier te vinden is, kost dit voor mij geen enkele moeite meer.


    everything, in time

    En dat is weer Quizlet. Wanneer je een grapje post, komen er onmiddellijk anderen aan die op een extreme manier je gaan vertellen dat je geen mensen mag pesten. Like we don't know. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    En dat is weer Quizlet. Wanneer je een grapje post, komen er onmiddellijk anderen aan die op een extreme manier je gaan vertellen dat je geen mensen mag pesten. Like we don't know. (':


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    En dat is dan weer Quizlet, wanneer je kritiek krijgt gelijk zeggen dat 't een grapje is.


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    En dat is dan weer Quizlet, wanneer je kritiek krijgt gelijk zeggen dat 't een grapje is.


    Ik denk dat het wel vrij duidelijk is dat mijn eerste reactie in dit topic een grapje was, aangezien er ironie aanwezig was. Maar enfin, ik ga hier niet meer reageren, want het is niet dat hier iets zinnigs wordt gezegd.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dan nog. Het is niet leuk als je zo verwelkomt komt en ook niet bepaald aardig. Grapje of niet. :'D


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Dan nog. Het is niet leuk als je zo verwelkomt komt en ook niet bepaald aardig. Grapje of niet. :'D


    Rustig, je kent de meid je eens. Op een of andere manier voel je sympathie voor haar, en ik heb niet het idee dat je dat doet uit principe.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cudey schreef:
    (...)

    Rustig, je kent de meid je eens. Op een of andere manier voel je sympathie voor haar, en ik heb niet het idee dat je dat doet uit principe.


    Waaruit doe ik het dan wel volgens jou? (cat) Want ik ken haar inderdaad niet nee.


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    (...)

    Waaruit doe ik het dan wel volgens jou? (cat) Want ik ken haar inderdaad niet nee.


    Soort gelijke ervaring, rebelsheid, imago, weet ik veel. Het punt is dat je in discussie gaat met mensen voor een meisje wat je niet kent.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik denk dat dit meisje zich volkomen welkom voelt op het moment.(krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room