• Want ik heb drie weken geen rijles meer gehad. En ik denk dat ik het helemaal verleerd ben!
    Dus iedereen in Hengelo en omstreken, ga tussen vijf en zes de straat niet op! :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ah, Jacco. Je mag wel een béétje vertrouwen in jezelf hebben. Misschien blijf je nog op de stoeprand en ram je geen huizen in.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 14:41 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    Ah, Jacco. Je mag wel een béétje vertrouwen in jezelf hebben. Misschien blijf je nog op de stoeprand en ram je geen huizen in.
    Heel motiverend, Rayke


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    (...)Heel motiverend, Rayke


    Nee, was een grapje. Je bent het vast niet verleerd, ik heb vertrouwen in je *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    (...)

    Nee, was een grapje. Je bent het vast niet verleerd, ik heb vertrouwen in je *O*
    Heuy *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    (...)Dus mijn woonplek is nutteloos? (no_chears)

    Voor mij toch wel. Of wil je soms dat ik kom inbreken en de buit meeneem terwijl jij mijn huis zit plat te rijden? ^^

    Strider schreef:
    (...)
    Voor mij toch wel. Of wil je soms dat ik kom inbreken en de buit meeneem terwijl jij mijn huis zit plat te rijden? ^^
    Naaah, ik heb ook twee honden weetje (joehoe)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Hengelo? Nou zolang je daar blijft en niet naar Enschede komt vind ik het best :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat een geluk dat ik op vakantie ben in Limburg en vrijdag pas terug ga naar Hengelo c:


    Pretty is just a pretty word.

    CyberLord schreef:
    Hengelo? Nou zolang je daar blijft en niet naar Enschede komt vind ik het best :Y)
    Daar ben ik laatst ook geweest, pas op. Niemand is veilig voor een autorijdende Jacco (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Haha .., hou je het heel? Veel succes!


    Life is full of fake people

    CURLYMONSTER schreef:
    Wat een geluk dat ik op vakantie ben in Limburg en vrijdag pas terug ga naar Hengelo c:
    Dan neem ik vrijdag m'n volgende rijles (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    (...)Dan neem ik vrijdag m'n volgende rijles (:


    You bad ass :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Even I have a driver's license. Heb bijna een paar Turken onder gereden en m'n opa's nummerplaat aan gort geholpen maar ben nog kerngezond :Y). En die Turken ook.
    Komt wah goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Even I have a driver's license. Heb bijna een paar Turken onder gereden en m'n opa's nummerplaat aan gort geholpen maar ben nog kerngezond :Y). En die Turken ook.
    Komt wah goed.
    Motiverend :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Okay bitches, it's time


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf