• Hi,
    Ik zoek 'nieuwe' stoeien, omdat ik wel weer eens wat anders wil lezen haha. Alles is welkom!(:

    Zouden jullie dan ook gelijk even bij mijn nieuwe story willen kijken?
    99 Days - Styles

    X


    Enjoy life

    Warnette schreef:
    Hi,
    Ik zoek 'nieuwe' stories, omdat ik wel weer eens wat anders wil lezen haha. Alles is welkom!(:

    Zouden jullie dan ook gelijk even bij mijn nieuwe story willen kijken?
    99 Days - Styles

    X

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 7:02 ]


    Enjoy life

    Je weet dat het verboden is om te pushen?


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Onvolkomen


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    alotlaxolotls schreef:
    Je weet dat het verboden is om te pushen?


    Het komt misschien zo over, maar zo bedoel ik het totaal niet, haha.


    Enjoy life

    Ben je geinterreseerd in Marvel stories?
    Ik ben nu bij H9.. Dat vind ik dan nog wel bij 'net begonnen' passen.

    She Wolf ~ Marvel

    She Wolf ~ Marvel






    My life has never been easy.
    I've seen wrong. I've done wrong and I've felt wrong.
    I've been through things that scarred me for life.
    And nightmares for every night.
    But now that I'm on the right side.
    The side of dreams and hope.
    I give life another chance.











    Started at 10 August 2014.
    o Written in Dutch, spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Marvel gerelateerd
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah



    Soundtrack video


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Kun je iets specifieker zijn waar je voorkeuren liggen? Ik heb OP's, Hobbit fanficties en een Loki fanfictie, maar ik heb geen zin om hier twaalf verhalen te posten als je de helft toch niet interessant vind. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Kun je iets specifieker zijn waar je voorkeuren liggen? Ik heb OP's, Hobbit fanficties en een Loki fanfictie, maar ik heb geen zin om hier twaalf verhalen te posten als je de helft toch niet interessant vind. xD


    Haha sorry, OP's lees ik het liefst dan haha.


    Enjoy life

    Oké (:

    Dit zijn mijn OP's:
    Guilt (Drama, Romantiek en Actie)
    Crash (Avontuur, Thriller) - deze is dit weekend begonnen
    Tiberium (Sci-fi, Avontuur)
    Orks (Thriller, Fantasy, Avontuur)

    En gezien je ook zelf 1D promoot; ik werk nog mee aan een 1D-fanfictie: Bumpy Ride


    Every villain is a hero in his own mind.














    Life is nothing but a competition to be the criminal rather than the victim.








    Vast, dat is wat ik zit. Ik kan me niet bewegen.
    Geen gevoel. Niet in mijn handen. Niet in mijn benen. Niet in mijn buik. Nergens.
    Alles om me heen is donker, het is zwart, terwijl ik mijn ogen niet eens dicht heb.
    Er is geen geluid, alles is stil, té stil. Geen wind, geen sprankje licht. Zelfs geen sprankje hoop.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    alotlaxolotls schreef:
    Je weet dat het verboden is om te pushen?

    Sinds wanneer is het pushen als het binnen dezelfde minuut is gebeurd?
    Je ziet toch zelf ook wel dat dit waarschijnlijk per ongeluk was, zo niet was het ook niet pushen.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Sinds wanneer is het pushen als het binnen dezelfde minuut is gebeurd?
    Je ziet toch zelf ook wel dat dit waarschijnlijk per ongeluk was, zo niet was het ook niet pushen.


    Het was omdat ik door mijn autocorrectie op mijn iphone, een woord was vervangen voor het woord wat ik oorspronkelijk wilde, dus er stond iets heel anders. Ik kon het oorspronkelijke bericht niet meer aanpassen, dus heb ik hem zo aangepast, door een 2e bericht. Wat waarschijnlijk ook goed te zien is, aangezien ik het gecorrigeerde woord heb dikgedrukt.


    Enjoy life

    Op de wereld zijn er zeven miljard mensen, waarvan er miljoenen liefdesverhalen toebehoren. Vaak lijken ze ook allemaal op elkaar, en alleen de meest extraordinaire lijken de tijd te overleven en worden verder verteld door miljoenen mensen. Maar wat is het punt? Waarom kan een gewone relatie niet speciaal zijn? Als deze dierbaar is voor twee mensen, waarom is deze dan niet speciaal genoeg voor anderen? Misschien zijn ze dat wel? Misschien kan je er iets uit leren. Ik wil hier mee niet zeggen dat liefde perfect is en dat liefde geen pijn doet, want geloof mij maar, dat doet het wel. Maar soms zijn het de kleine die het perfect maken, waardoor het verhaal de moeite waard is om doorverteld te worden. Mijn liefdesverhaal is de moeite waard om verteld te worden, geloof me maar.



    Het verhaal heet miracle: http://www.quizlet.nl/stories/142568/miracle--op/

    Avia Sophie Miller is zestien wanneer haar ouders beslissen dat het tijd wordt dat ze gewoon terug naar school gaat in plaats van thuis les te volgen. Dit komt omdat ze een auto-ongeluk gehad heeft waardoor ze niet naar school kon gaan. Haar schooltijd is een hel tot dat ze een jongen genaamd Evan Jackson ontmoet die het toch wat dragelijker maakt. Tot de hel losbarst op school.

    -Nederlands geschreven
    -fictie, maar dat wilt niet zeggen dat het niet echt kan gebeuren
    -onbekende personen
    -Een abo of reacties zijn altijd welkom


    Alvast bedankt :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once

    The eyesight from thunder | The Avengers

    Her big bright yellow-blue eyes,
    always smiling to everyone.

    Her pale skin,
    clean from scars,
    shining in the moonlight.
    Hear her screaming when she fights.

    Still not sure where she's coming from.
    All the time making friends on her way.
    Gives her the power to shoot her lightning.


    * Started at 18 June 2014
    * Written in Dutch, Spoken in Dutch sometimes in English(Ik ga proberen door middel van dit verhaal mijn Engels te verbeteren, dus het spijt me als er foutjes in staan.)
    * Marvel-story
    * Take an Abo, I don't warn you
    * Made by GuardianDevil.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."










    "Grow up but don't give up." - Katy Perry

    This is it. This is my task.
    This should be mine and now it is. This is the task I need.
    Writing a song for one of the most famous band right now isn't that hard right, is it?
    How hard can it be.










    Ashton Irwin | 5 seconds of summer bestaat

    Nederlands gesproken | Nederlands geschreven | Ik waarschuw niet