• Ik mag een cadeau uitkiezen voor suikerfeest en ik wil supra's. En nu twijfel ik heel erg met welke ik moet kiezen. Ik vind ze beide heel erg leuk D: Dus wat vinden jullie?

    =/$T2eC16J,!)sE9swm(v0lBQKF1!KyMg~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    =/$(KGrHqR,!oUE63(fpyCzBQKFyyZ3Yw~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    Kom alsjeblieft niet aan met : 'ik vind ze beide niet leuk.' Want daar heb ik niks aan.

    ALAYLM schreef:
    (...)
    wij doen elk jaar cadeautjes kopen voor mijn ouders. En mijn ouders kopen voor ons cadeautjes. Alleen vorige jaar niet lolol


    Haha nieuwste kerstmis hahah. :"D
    Ik probeer mijn pa over te halen om me naar de mac en the dark knight rises te brengen. Als hij het niet doet ga ik drie nieuwe superhelden shirts laten bestellen.
    En als hij dat ook niet wilt doen ga ik in staking.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jaejoong schreef:
    Ik vind de blauwe kleur iets mooier, maar door het groene eronder vind ik ze weer minder.
    Paars :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Jaejoong schreef:
    Ik vind de blauwe kleur iets mooier, maar door het groene eronder vind ik ze weer minder.
    Paars :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Blauw.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    BLAUW BLAUW BLAUW BLAUW BLAUW! Als jij ze niet koopt. DOE IK HET


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Strider schreef:
    Ik zou toch voor paars gaan.


    None but ourselves can free our minds.

    Blaauw n.n.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    Mysteria schreef:
    De paarse. Volgens mij kun je die beter combineren bij je kleren :3


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou de paarse doen :Y)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Paars, no doubt.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik zou voor paars gaan, maar ik wil je even een tip geven. Een meisje dat ik ken had ook Supra's gekocht, en binnen een week waren de klittebandstrips kapot en die heeft ze uiteindelijk met een lijmpistool vast gemaakt. Ik vind het zelf ook leuke schoenen, maar om die rede zou ik ze nooit halen. Voor het geld dat ze kosten gaan ze iets te snel stuk. Alleen maar een tip hoor.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Blauw!


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Paars:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Sowieso paars, zou ik zeggen (:


    effort never betrays you

    Namstar schreef:
    Ik vind de paarse mooier. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you