• Ik mag een cadeau uitkiezen voor suikerfeest en ik wil supra's. En nu twijfel ik heel erg met welke ik moet kiezen. Ik vind ze beide heel erg leuk D: Dus wat vinden jullie?

    =/$T2eC16J,!)sE9swm(v0lBQKF1!KyMg~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    =/$(KGrHqR,!oUE63(fpyCzBQKFyyZ3Yw~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />



    Kom alsjeblieft niet aan met : 'ik vind ze beide niet leuk.' Want daar heb ik niks aan.

    Mysteria schreef:
    De paarse. Volgens mij kun je die beter combineren bij je kleren :3


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Paars, sowieso. (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Hangt van je kledingstijl af. als jij heel kleurrijk bent, de blauwe. Ben je iets meer voor zwarte/donkere/neutrale kleren, de paarse. ^^


    Let the Night embrace you

    Paarse!

    Paars c:


    Alis volat propriis.

    echt een moeilijke keuze... euh, de paarse zijn mooi vanwege de kleur, maar de blauwe-groene is iets leuker omdat het twee kleuren zijn. De blauwe vind ik wel weer iets kinderlijker, euh paars!


    ©1998

    Ben ik serieus de enige die die schoenen helemaal niet mooi vindt? Iedereen zijn egen smaak natuurlijk.
    Paars dan. (bloos)


    Cool, neat, swell -Cry

    Als ik echt moet kiezen, dan ga ik voor paars.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hiddlebatch schreef:
    Ben ik serieus de enige die die schoenen helemaal niet mooi vindt? Iedereen zijn egen smaak natuurlijk.
    Paars dan. (bloos)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    PAARS!


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Mysteria schreef:
    De paarse. Volgens mij kun je die beter combineren bij je kleren :3


    •*• Lululu •*•

    Shirlinson schreef:
    Paars.


    Ivar Oosterloo.

    Paars!

    Die wil ik zelf ook heel graag. Ik wil je er alleen wel even op wijzen, dat Supra schoenen maakt en na een bepaalde tijd zijn ze op. Als ik het goed heb, zijn beide schoenen niet meer verkrijgbaar...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Sagitta schreef:
    Hangt van je kledingstijl af. als jij heel kleurrijk bent, de blauwe. Ben je iets meer voor zwarte/donkere/neutrale kleren, de paarse. ^^


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    De paarse :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.